Friday, November 29, 2013

PURITY VISION Růžová voda

 
Dneska se přihlásím opět na krátkou chvilku. Jsem psychicky i fyzicky na pokraji svých sil a ještě zdaleka tohle peklo nekončí! Nejradši bych si dala do očí párátka, jak to dělali i Tom a Jerry. Jen kvůli tomu, abych neusla. Proto jediné kratochvíle těchto dní jsou všemožné vůně, díky kterým se můžu uvolnit a zkoncentrovat. Jednou takovou je i vůně růží...

Před nedávnem jsem tu psala, že vůni růží bytostně nesnáším. Když jsem však četla o této Růžové vodě od Purity Vision a o její skoro až zázračné moci, řekla jsem si, že se překonám a prostě do ní půjdu. A jak mé seznamování dopadlo?


Vodu seženete v každém DMku. Za 209 Kč pak dostanete 100 ml 100% růžové vody ve skleněné lahvičce s rozprašovátkem. Růžová voda se získává z růže damašské a je určena pro všestranné využití. Je vhodná pro čištění pleti, osvěžení nebo fixaci make-upu. Vyrovnává pH, hydratuje a zpevňuje pleť. Urychluje hojení pleti a je vhodná i jako prevence poti vráskám.

Obal je mi velmi sympatický. Miluju skleněné dózy a lahvičky. Jediný problém mám s tím rozpašovátkem. Místo toho, aby dělal takovou tu příjemnou mlhu, to na vás stříkne jako z požární hadice. Což vlastně omezuje rádius rozstřiku (to jsem ale odborná co :D), proto musíte stříkat vícekrát. Takže mi přijde, že voda i rychleji mizí.

Voda je průhledná a silně voní po růžích (překvapení večera, že :D). Já osobně jí používám ještě před aplikací krému, jedno jestli denního nebo nočního. Ještě než voda zaschne, tak jsem do vlhké pleti zapracuji krém a je to. Po použití je moje pleť o poznání hydratovanější, pružnější a vůbec nepne. Prostě se tváří napapaně :) V očích nepálí, takže podle toho usuzuji, že je vhodná i pro citlivější pleť. O hojivých účinkých nemůžu soudit, neb jsem si žádných nevšimla. Ranky a drobná poranění se hojí stejně rychle, ať s použitím vody nebo ne. Dále jsem jí čas od času využívám také na fixaci makeupu. Pleť se přes den nevysušuje ale ani se nadměrně nemastí, což osobně považuji za velký klad. 

Celkově tak mohu říct, že jsem s ní spokojená a mohu vám jí doporučit jako příjemné zpestření péče o pleť. Na vůni už jsem si dávno zvykla a dokonce jsem jí začala vyhledávat. Ale v květinách budu stále věrná svým slunečnicím :)

Co vy a vaše zkušenosti s růžovou vodou?

21 comments

  1. Zatím jsem vůni růží taky nijak zvlášť nevyhledávala. Tato růžová voda vypadá sice moc pěkně, ale neohromila me natolik, abych ji musela mít. :-)
    Každopádně, taky miluju slunečnice! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě vůně růží dokáže hezky uklidnit, ale slunečnice jsou slunečnice! :)

      Delete
  2. Zajímavé, vím, že takovéhle 'vody' dělá i Saloos, chci nějakou vyzkoušet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě zkus, ale jak jsem psala. Docela mi štve to rozprašovátko :-/

      Delete
  3. Docela dlouho jsem nad ní uvažovala, ale nevím no, chci ji, ale přitom nechci.. :/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Jáí jsem se taky rozhodovala, až jsem se rozhodla :)

      Delete
  4. Tak o téhle vodě jsem ještě neslyšela. Teď, když jí vidím poprvé tak mě hned zaujalo její krásné balení. A popis produktu zní taky slibně.. je super, že fixuje makeup. Já přemýšlela, že si koupím nějaký fixátor makeupu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balení je opravdu krásné! Na tu fixaci je celkem fajn :)

      Delete
  5. Používám jí už nějaký čas jí a je bezvadná.

    ReplyDelete
  6. Mě hrozně štve, protože stříká jak čůrající pán po sedmdesátce. Taky nepravidelný ale silný proud, všude kolem. Z toho důvodu mi jen leží doma, tyhle vody chci jemně (fakt jako aerosol) přestříkat během dne na obličej a to tady jaksi nejde, jiné využití nemám.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Jj, to jediné mě štve. Hrozný rozprašovač. :-/

      Delete
  7. Napadlo mě, že bych ji mohla pořídit mamce, jenomže od té doby, co jsem jí také řekla, že nesnáším vůni růží, si nějak uvědomila, že jí taky vlastně v kosmetice smrdí :D.

    ReplyDelete
  8. Ja ju mam a vzdy som ju pouzivala vecer po sprche na upokojenie pleti po peelingoch a tak :D a ako fixator je naozaj dobra!
    macabre-moon.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja ešte mám ružovú vodu z bulharska, používam ju veľmi rada v práci na osvieženie, zvlášť teraz, vo vykurovacej sezóne je to príjemné. ak mi dôjde, plánujem si kúpiť túto. ďakujem za upozornenie na nevhodný dávkovač. ten, čo používam teraz nevyhodím a vodu od purity vision si doňho prelejem. viktoria.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, rozhodně nevyhazuj, pokud ti vyhovuje rozprašovač. Tenhle je vážně děsný! ;)

      Delete
  10. tahle stovková má fakt blbej dávkovač, já mám ještě schovanej od 50ml, ten měl rozprašovač skvělej a přelívám, takže kdybyste někde potkali menší se stříbrným víčkem, je to on :)
    wanessa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip. Určitě si ji vezmu, pokud na ní narazím. Tohle je vážně hrozný... ;)

      Delete
  11. Po téhle vodě už jsem pokukovala, ale zatím jsem neměla odvahu si jí koupit. Na místo toho, jsem si ji koupila od Saloosu. Ale do budoucna se možná nechám zlákat :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.