Monday, November 18, 2013

SHISEIDO Tsubaki Shinning

Zdroj
Díky mojí kamarádce jsem mohla vyzkoušet tuto řadu, Tsubaki Shinning, od japonské značky Shiseido. K dispozici jsem měla šampon, kondicionér a masku. Jelikož se jednalo pouze o odlitky, musela jsem použít ofiko fotku. Tak to prosím omluvte :) A jak moje zkoušení dopadlo?

Jedná se o řadu, která je určená převážně pro suché, hrubé a kudrnaté vlasy. Obsahuje olej z kamélií, který je výborný pro péči o pokožku hlavy a o vlasy. Je určen také pro poškozené vlasy, protože je hodně hydratační a regenerační. Dodává jim hedvábnou texturu, zdravý vzhled a lesk. Tato řada je však vhodná pro všechny typy vlasů.

A v tuhle chvíli bych se začala hádat! Zkoušela jsem tuhle trojku několikrát, ale nemůžu si pomoct. Jednak obsahuje hodně silikonů, které dost zatěžují vlasy. Po kompletním ošetření touto řadou a po vyfoukání budou vlasy vypadat asi tak, jako kdybyste si je týden nemyly. Mastné, bez života, zplihlé a celkově takové umolousané. Vůně je strašně pronikavá až chemická a nepřirozená. Ale to se dá přežít, protože ve vlasech moc dlouho nevydrží. Po aplikaci šamponu mě celkem nepříjemně pálila a svědila hlava. Po kondicionéru se mi vlasy beztak cuchaly a byly neforemné. Maska s jejich kvalitou také žádné zázraky neudělala. Pokud budete chtít dát vlasy po tomto hurikánu do pořádku, pak vám jedno umytí nebude stačit. Mně to trvalo asi 2-3 umytí, než se vlasy srovnaly. 

Za mě je to tedy pořádný propadák. Zbytek odlitků hážu do koše a tohle už mi nesmí přes práh! Mojí kamarádce však naprosto vyhovují a vlasy jí prý dělají hezčí. Ona je má ale vážně dost hrubé a přesušené, takže je možné, že zrovna těm z vás, které tímto také trpíte, by mohly tyto produkty vyhovovat. Těm z vás, které máte však jemnější vlasy, bych je ale rozhodně nedoporučovala. Zbytečná ztráta peněz a velké zklamání!

Máte zkušenosti se značkou Shiseido?

11 comments

  1. Mám zkušenosti s obličejovými krémy, s makeuem, matovacími papírky a s vůní a vždy jsem byla na 100 % spokojená. Vlasovou kosmetiku by mě zkoušet ani nenapadlo - obstojná péče jde sehnat i v drogerii a pro "lepší" věci si chodím ke kadeřnici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, já si i ty obstojnější kupuju na eshopech nebo v kadeřnických potřebách ;) Ale třeba ostatní výrobky budou dobré, mě však tato zkušenost celkem odradila ;)

      Delete
  2. Jau, hlava mě svědí jen to čtu:D Já myji vlasy převážně bezsilikonovými šampony od Lush, i když mají samozřejmě taky své mouchy ve složení; po létě si vždy koupím nějakou vlasovou péči od kadeřnice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mám poslední dobou radši bezsilikonovou péči, u kondišů mi to moc nevadí, takže tam to moc neřeším. Lush jsem ještě nikdy nezkoušela, tak se k tomu možná dostanu :)

      Delete
  3. tohle mě dokáže někdy fakt naštvat, když vidím předražený šampón plný silikonů a bůhví ještě čeho :( někdy je fakt lepší koupit Alverde za pár kaček než investovat do dražších značek (chá, se to rýmuje! :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Až tak tě to rozohnilo, že jsi začala básnit? :D Jj, přesně tak, ať žijou drahé značky plné svinstva... :-/

      Delete
  4. Nojo, v tomhle souhlasím s Liškou.. a wesullí, obdivuju Tě, že Tě neudlala značka a že to prostě letělo. Mně takhle totiž zrovna Shiseido udolalo- mám od nich tužku na rty a konzistence je mi nepříjemná, vusušuje, barvou se mi taky nelíbí, ale furt se s ní nemůžu rozloučit =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena necena, ale já měla jen odlitky, takže mě to moc nemrzelo ;) Ale docela mě to mrzí, protože jsem na tuto značku slyšela samou chválu. Dekorativku jsem ještě nezkoušela a asi ani nemám odvahu zkusit :D Prostě drahý šunt :D

      Delete
  5. Milé dámy,

    tenhle šampon a kondicioner použvám kdykoli se mi jej podaří koupit a opradu nesouhlasím s výsledky recenze. Nejlepší ščampon jaká jsem kdy měla, žadné splihlé vlasy, žadné mastné vlasy, žadné sědění ani jiná negativa, která recenzentka uvedla. Po tomhle šamponu mám opravdu krásné, lesklé, vzdušné a zdravě vypadající vlasy...

    mimochodem, věci od Shiseida jsou velice kvalitní, s názorem, že je to drahý šunt se vyloženě neztotožňuji a kategoricky nesouhlasím... prostě si udělejte názor, až to samy vyzkoušíte a nehaňte něco, na co jste si ani nešáhly a tudíž o tom nemáte ani páru, milé dámy...

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.