Wednesday, November 06, 2013

JOHN FRIEDA Brilliant Brunette


Taky poslední dobou řešíte co s vlasy? Já už jsem byla celkem zoufalá co s ními. Neleskly se, zničeho nic začaly krepatět, cuchaly se, elektrizovaly. No prostě hrůza. Nedávno jsem se však dověděla o vlasové péči JOHN FRIEDA a to bych to nebyla já, abych to nechtěla zkusit. Psalo se, že ať sáhnete u JF po čemkoli, nikdy neuděláte chybu. Přišlo mi tedy ekonomičtější koupit si nejprve miniaturky a až podle toho se rozhodnout. Vybrala jsem hydratační řadu Brilliant Brunette Travel Pack, který můžete sehnat za celkem přijatelnou cenu $8.25 ZDE.


Sada přišla v krásné průhledné taštičce, kterou jsem překřtila na kosmetickou a mám v ní všechna líčidla, kterými se v soušasné době maluji. Vypadá to dost dobře, když je ta taštička průhledná. Máte všechno na očích a to já ráda :) V samotné sadě se pak nacházelo 50ml šamponu, 50ml kondicionéru a 25ml tekutého lesku. Šroubovací balení, ve kterých jsou produkty, je celkem nepraktické, protože když stojíte ve sprše s rukama zaptlanýma od šamponu, jde to zavřít dost ztuha. Lepší varianta by byla v podobě zaklapávacích tubiček.

 
Šampon i kondicionér mají hnědou barvu a voní hodně po kokosu (alespoň já ho v tom cítím). Oba produkty vlasy hezky umyjí a vyhladí. Vlasy prostě nejsou tak krepaté. Tekutý lesk je průhledný gelík s jemnými třpytkami a pronikavou vůní, kterou budete chtít mít na vlasech celý den. Gel se dává až na závěrečnou péči. Měl by se používat ještě do mokrých vlasů, které následně upravíte fénem. 

Ze všech tří produktů na vás lezou silikony ze všech stran. Hlavně tedy v tom tekutém lesku. Obsahuje oblíbený SLS a další srandy. To by se však ještě dalo přehlédnout, pokud vám na tom zas tak moc nezáleží.  Co by se ale nedalo přehlédnout je to, že i když se jedná o stejnou značku, ba dokonce i stejnou řadu, tak jsou po nich vlasy zatížené a dokonce i elektrizují. Toto je pro mě docela podstatné, protože nechci mít upláclé a elektrické vlasy, ale krásně nadýchané, lehké a rovný tvar držící. Nejsem zvědavá na přilepené vlasy na obličeji.

Z tohoto důvodu je to pro mě celkem zklamání. Těšila jsem se jako malá a pak přišlo tohle. Nakonec můžu být ráda, že jsem koupila jen cestovní sadu a ne plná balení. Moje peněženka, resp. karta, přede blahem :) Jediné co mělo úspěch byla pradoxně půhledná taštička :) Za mě tedy doporučit nemohu a rozhodně si nekoupím žádná další balení. Tečka!

Co vy? Máte zkušenosti s Johnem? Už jste měly možnost seznámit se?

21 comments

  1. já mám blond Johna (velké balení, to je zaklapávací), ale jenom šampon a jsem spokojená, krásně voní, fakt lehce zesvětlí a nezatěžuje (a to mám mastnější).
    akorát elektrizaci teď moc posoudit nemůžu, protože mi lítají po všem, jak nosím šály, čepice a svetry přes hlavu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šťastná to zákaznice. Mně prostě nesedl. Jako štve mi to, ale co se dá dělat. Mé pátrání pokračuje dál :)

      Delete
    2. zkoušela jsi Timotei? ten je taky speciální pro brunety a je bez silikonů

      Delete
    3. Timotei mi nesmí přes práh. nedávno jsem dávala jeden dál, protože mi po něm strašně svědila hlava a to byl taky bez silikonů a organickej :-( Chtěla bych vyzkoušet JMO, o kterém básní eM a Mitsuuko, tak uvidíme :)

      Delete
    4. Jo, JMO jsou super, akorát ta cena... pro mě trn v patě. :-/
      Verunka

      Delete
    5. JJ, ceny a JMO jsou kapitola sama o sobě...

      Delete
  2. Koupila jsem si ve Švýcarsku ten samotný malý šampon, zatím si ho suším v šuplíku páč mám rozpoužívané jiné věci. Jako jo, složení je echt ošklivé, co si budem povídat. Ale je to přece John Frieda a navíc to stálo tak směšně málo (něco kolem 1,50 franku) že jsem to prostě prubla. Tajně doufám, že to nebude tak hrozné, jak to vypadá, když je to ten John Frieda! :D Ale tvoje zkušenost teda moje naděje docela láme...
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak uvidíš Veru. Třeba ti bude vyhovovat. Pro mě to žádná sláva nebyla, ale třeba z toho budeš nadšená :) Ale tak 1,50 není tak moc, takže ti to nemusí být zas tak líto ;)

      Delete
  3. Tohle vubec neznam. Ja mam nejvetsi problem s tim krepatenim, ale jen na jedne strane hlavy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak to jsem nikdy neviděla a ani na to nemám žádný "lék". Já poctivě žehlím, ač se to nemá. Krepatění ustalo, ale když si doma zapomenu žehličku, je po pěknoefektu :)

      Delete
  4. Tak asi teda jakože nic, děkuji. Ani o něm nebudu uvažovat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vzoreček možná, třeba by ti vyhovoval. Za mě je to ale palec dolů :(

      Delete
  5. jo ... ta průhledná taštička vypadá dobře :D

    ReplyDelete
  6. Zkoušela jsem to samé, akorát na blond vlasy a nijak mě ty výrobky neohromily - klasické šampony. Takže plně souhlasím. Skvělý článek :)
    Hedwica♥

    ReplyDelete
  7. Já už jsem od Friedy zkoušela kdeco, řadu na objem, blond vlasy, na zesvětlení a všechno mi přišlo podprůměrný:-/...Ale stejně se nepoučim a až zas zavítáme v zimě do Rakouska, tak nějakou miniaturku určitě pořídím, klasika:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, to znám. Pořád si říkám, třeba tomu křivdím a třeba tohle bude jiné :D

      Delete
  8. Johna osobně neznám a jak to vidím, ani se nepoznáme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Možná by miniaturky nebyly špatné. Každý si musí ozkoušet sám. Na mé krepaté a vlnité vlasy byl však krátký :-/

      Delete
  9. škoda :/ vím, že kamarádka si hodně chválí řadu na blonďaté vlasy, kterou jsme kupovali v Německu. hodně mě na tu značku lákala, ale nějak mě prostě neoslovila, jsem ráda!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.