Friday, November 08, 2013

L´ORÉAL Skin Perfection


Páteční večer je jako dělaný pro kratičkou recenzi nové micelární vody od L´Oréal s názvem Skin Perfection. Kupovala jsem si jí hned v počátku, když o ní ještě pořádně nikdo nevěděl a teď už mám doma druhé balení. Což už o něčem svědčí :)

Strašně se mi líbí balení a design obalu. Je elegantní a celkem i skladný. Vejde se do něj 200ml produktu. Ale pozor si dejte hlavně na dávkování, o tom už jsem psala ZDE.


Micelárka je čirá a neparfémovaná. Je také hypoalergenní a určená pro citlivou pokožku. Stačí pouze aplikovat na vatový tamponek a začít čistit. Všechen makeup je rázem pryč. Hodí se dokonce i na odličování očí. Řasenku False Lash Wings stáhnula jen to fiklo. V očích neštípe, na obličeji nelepí a celkově nevysušuje. To je pro mě hodně důležité, protože nechci skončit jako slepá vysušená žvýkačka :) 

Tato micelárka se směle vyrovná velikánům jako jsou třeba Bioderma či Mixa, o které jsem psala TADY.. Zrovna ta mi vždycky vyhovovala, ale co mi nevyhovovalo bylo balení. Ta pumpička mě doháněla k šílenství. Doslova. Musí na to být zvláštní grif, aby se vám neroztekla všude po koupelně. Micelární voda Skin Perfection je stejná akorát s příjemnějším balením.  Jak už jsem psala v údovu, koupila jsem si jí znovu. Za mě vám ji mohu s klidným srdcem doporučit.

Už jste zkoušely? Nebo jste vůči reklamní masírce imunní?

12 comments

  1. Podle mě zatím jediná, která se dá k biodermě vůbec přirovnávat :) Taky ji mám ráda...

    Jane´s colours

    ReplyDelete
  2. Na tuhle micelárku se taky chystám, momentálně ale používám tonikum od Nivei na citlivou pleť a je tak super. :)

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já obecně Niveu moc nemusím, ale tuhle micelárku určitě zkus :)

      Delete
  3. jo, taky mi přijde, že se rozlévá docela dost, ale všechno je lepší než Mixa pumpička :D začala jsem kvůli ní používat velké tampónky... ale jinak je tahle fakt skvělá, u Mixy už mě docela štvala i ta vůně, ze začátku dobrý, ale po nějakém třetím balení už mi byla dost nepříjemná. a Bioderma už u mě skončila, za ty jejich ceny, díky nechci

    ReplyDelete
  4. taky ji chci vyzkoušet ale jěště tedy popřemýšlím vidím ji jako dárek:D:) vypadá že je dobrá

    ReplyDelete
  5. Ako to vidím asi ju skúsim aj ja :) a hlavne ked je od značky Loeral :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus a uvidíš :) Ale podle mě je vážně dobrá :)

      Delete
  6. mám už více než půlku pryč a jsem fakt spokojená :) ráda po ní sáhnu znovu.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.