Friday, November 15, 2013

MIXA 24hr Light Moisturising Balancing Cream

 
Uff, konečně je pátek. Taky jste se tak těšily na víkend? :) Pořád jsem přemýšlela, co vám dnes představím a uvědomila jsem si, že mi na poličce už měsíc a půl stojí tenhle drahoušek, Mixa 24hr Light Moisturising Balancin Cream. Byl mi doporučen kosmetičkou na akci od Nivei, o které jsem psala TADY.


Jedná se o lehký 24hodinový hydratační krém pro normální až smíšenou pleť. Obsahuje 6% koncentraci glycerinu, mědi a matujícího pudru. Pleť má být po celý den hydratovaná, má vypadat zdravě a nemá se lesknout. Může se používat celoročně. Dá se také použít jako maska, pokud ho nanesete ve větší vrstvě.

Krém je hypoalergenní, bez parabenů a bez barviv. Balení je klasické, zacvakávací. Nestane se vám to, že byste si do něj zanesly nějaké bakterie. Za cca 150Kč dostanete 50ml produktu, což je celkem přijatelné. Používám ho 2x denně asi měsíc a půl a už jsem skoro na konci, zbývá mi asi 1/3. Na celý obličej mi bohatě stačí dva bobečky krému o velikosti hrášku (viz. foto níže).


Krém je opravdu hodně lehký. Při roztírání pudrovatí. Jiným slovem to nedokážu vysvětlit. Při roztírání jde prostě cítit, jak začíná fungovat ten pudr a cítíte, jak vám postupně matuje celý obličej. Pleť je po něm okamžitě hydratovaná a pěkně nacucaná. Výhodou krému je, že po něm obličej vůbec nelepí a celkem rychle se vsakuje. Krém opravdu matuje, ale jenom asi tak dvě až tři hodinky, když nepoužijete žádný makeup. Když ho použijete, pak vydrží matný vzhled déle. Pro mě je to celkem velký úspěch. ještě jsem nikdy neviděla krém, který by takhle fungoval, i když na obalu hlásali, že je matující a protilesknoucí.

Ke krému nemám vůbec žádné výhrady. Někomu by mohla vadit parfemace, která je celkem pronikavá. Dá se na ní však zvyknout. Já jsem si zvykla strašně rychle a teď se mi dokonce i líbí. Zamilovala jsem si ten vyhlaďující a sametový efekt, který na pleti zanechá. Myslím si, že to bude výborný krém pro ty z vás, které stále zápasíte s lesknoucím se obličejem. Já jsem s ním naprosto spokojená a s klidným srdcem vám ho můžu doporučit ke koupi :)

Jak jste vy spokojené s Mixou? Máte vyzkoušené některé jejich krémy?

10 comments

  1. Používám zrovna tenhle a taky jsem s ním nadmíru spokojená. :) Používám ho dohromady s make-upem Stay Matte od Rimmel London a tak hezkou, hladkou a zmatněnou pleť jsem snad ještě nikdy neměla. Za mě obrovská spokojenost. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná :) Fakt mě hodně překvapil a mile :)

      Delete
  2. Mixu jsem nezkoušela, ale o tomhle miláčkovi už jsem slyšela. Jsem moc ráda za tuto recenzi. Přesvědčila jsem se, že když ho koupím, určitě neudělám chybu. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus a uvidíš, ale myslím si, že nešlápneš vedle :)

      Delete
  3. Taky ho už nějaký ten pátek používám a jsem s ním spokojená. ;) Opravdu je lehoučký a hezky se vstřebává. Ale zmiňované matující účinky mi dostačující nepřijdou. Navrch stejně nanáším BB a fixuji to pudrem. Možná jsem ale jen moc náročná. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus ho dát míň. Možná je to taky tím BBčkem. Já ho mám už od rána, kdy jsem si čistila, a stále se nelesknu ;)

      Delete
  4. Děkuji za tip, tenhle krém musím rozhodně omrknout. Mám teď nějaké problémy s pletí, tak scháním něco pro citlivou pleť, co bude hydratovat ale zároveň mě i zmatní. A tohle by mohlo být to pravé :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snad bude vyhovovat :) Rozhodně to není tekutý pudr, ale hezky přirozeně zmatní pleť tak, že nevypadá jako mastný papír z průjezdu. ;)

      Delete
  5. já mám od mixy dvoufázový odličovač a zatím ho žádný jiný nepřekonal :)
    turquoise bow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky taky. Zatím nejlepší, který jsem kdy měla :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.