Friday, February 07, 2014

JOHN MASTERS ORGANICS Detangler Citrus&Neroli

 
Škola volá? Už ne. Konečně budu mít peněz jako šlupek, auto z tuzexu a svého Vencu. Ba ne, stačí mi můj muž a tři písmenka s tečkou před jménem. Teď už jen ty světlé zítřky a sociální jistoty :)

Dnešní postátnicový článek bude o kondicionéru JOHN MASTERS ORGANICS Citrus&Neroli Detangler. Kupovala jsem ho v kamenné prodejně Greenwave v Praze a byl to předposlední kousek, který měli. Je oblíbený! Dříve, než jsem si ho však koupila ve velkém, jsem si ho vyzkoušela v malém pytlíčku z Naturisima. To vám rozhodně doporučuju. Pokud si nejste jisti, je tohle výhodná volba. Nebo ho též seženete i v miniaturkách za cca 80 Kč nebo ve speciálních travel setech za 350 Kč, kde můžete mít i šampon, sprchový gel a tělový krém.

JMO Detangler je kondicionér s lehkou formulou, který obsahuje 18 organických složek (přírodní sojové proteiny pro obnovu síly a lesku, brutnákový olej pro doplnění lipidů, esenciální olej z grapefruitu, citronu a neroli) Je vhodný pro všechny typ vlasů a všechny produkty JMO nejsou testované na zvířatech.


Já se do něj zamilovala na první počuch a na první omak mých črstvě umytých vlasů. Tohle je pro mé vlasy zázrak. Nechává je krásně jemné a vzdušné, protože neobsahuje fujtajbly, které by se na nich usadily. Rozhodně pomáhá při rozčesávání. Vlasy se po něm necuchají a jsou krásně vyživené. Navíc je výhoda, že pokud vám poteče ke konci sprchy už jen studená voda a vy nemáte smytý kondicionér, tak se nic neděje. Tohohle mazlíka totiž můžete a nemusíte z vlasů oplachovat. I když ho dáte až na pokožku hlavy, tak po něm nejsou vlasy umaštěné. Nemusíte ho tedy dávat jen do délek vlasů, ale klidně i na ofinu. Až takovou má lehkou formulu. Voní krásně citrusově, ale není to taková vůně, která by vám přebila všechno ostatní, což oceňuji.

Za mě mohu rozhodně doporučit a rozhodně si ho koupím znovu a znovu. Tohle za ty peníze (cca 500 Kč) totiž vážně stojí. Setkala jsem se i s negativními názory, ale já je prostě nechápu. Je vidět, že jsme každý jiný. Já se hrdě hlásím do klubu JMO Detangleru a zůstanu mu věrná :)

Co vy? Taky jste v klubu?

25 comments

  1. Měla jsem vzoreček, a určitě bych šla do plného balení. Teda půjdu do něj, až si udělám služebku do práglu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určo jdi :) Pokud vyhovoval v menším, bude vyhovovat i ve větším :)

      Delete
  2. Gratuluju k úspěšně složeným státnicím!
    JMO mě láká moc, jen ceny jsou pro mě zatím nepříznivé a sociální jistoty se zatím nedostavily :D Rozhodně ho mám ale na wishlistu.

    ReplyDelete
  3. Tak to mě hodně nalákalo, teda poslední dobou jsem nalákaná na spoustu výrobků od JMO :)

    ReplyDelete
  4. taky mám z Naturisima vzorky JMO vlasovky, ještě jsem je nezkoušela, ale koukám, že budu muset :)!

    ReplyDelete
  5. Yep, jsem taky v klubu:) I když ho ve velkém nemám. Já teďka na ty svoje krátký vlasy kodicionér skoro nepotřebuju, ale měla jsem ho z té miniaturky a byla fakt parádní. A to složení... to je prostě blaho!
    Dodatečně gratuluju k získanému titulu, paní inženýrko! ;-)
    Verunka

    ReplyDelete
  6. Já mám jen to mini balení, zatím mě extra nenadchnul, rozhodně ne za ty peníze...jednu lahvičku jsem už vypotřebovala, mám ještě jednu, tak uvidíme, nechám názor uzrát, ale zatím jsem docela zklamaná :-/. A gratuluji k titulu :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, tak to mě mrzí. Protože pro mě je to fakt malej/velkej zázrak :)

      Děkuju :)

      Delete
  7. Gratulace k titulu!

    A ja na tuhle znacku koukam uz dele, ale porad se bojim, ze mi tyhle "nefujtajbl" veci nebudou sedet, pokazdy, kdyz jsem zkusila nějakou setrnejsi peci, tak mi to udelalo na hlave slamovej chuchvalec, s vyjimkou kokosove Balei:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A děláš to tak, že před tou novou "přírodou" (bez sls/sles) vymyješ naposledy šamponem se sulfáty silikony z posledního mytí "chemií"? To je totiž nejčastější kámen úrazu. šampon bez sulfátů to pak už nezvládne (nerozpouští je nic než sls) a tím pádem silikony na vlasech zůstanou a postupně už nedělají ten hladký sleek obal vlasu, ale bortí se a mají děravou strukturu, která děla vlasy na dotek hrubé, suché a chuchvalec... přijde mi, že skoro každý, kdo jen přejde na novou přírodní péči bez příprav to jednou zkusí, má chuchvalec a nadává, ale je to vlastně chyba uživatele:-)

      Delete
    2. Hele Kájo nevím. Já když zkoušela 3 minute miracle od Aussie, tak jsem měla na hlavě mastnej spletenec. Tak nevím. Mně totiž přijde, že my dvě máme diametrálně odlišné vlasy ;) Ale miniaturkou z Naturisima nic nezkazíš. Tak to stojí kolem 2 liber? :)

      Delete
  8. Gratuluju. na mě je tohle jak nic, vůbec to nefunguje. Mám docela silný, kudrnatý vlasy, ale jinak zdravý a nenáročný a tohle mi je spíš vysušilo a nešly ani moc rozčesat. Tak nevím... od JMO používám jen styling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? Já je mám taky silný, hustý a kudrnatý a tohle mi prostě pomáhá :) Styling jsem ještě nezkoušela, takže koukám, že budu muset. Mě ještě láká ta jejich pleťovka :)

      Delete
  9. Gratuluji ke státnicím:) No nebudu lhát...zase mě to zlákalo, jdu objednat vzorečky:D (blogový svět mě zruinuje!:D)

    ReplyDelete
  10. Moje milá, úžasná, šikovná a dokonalá paní inženýrko, v první řadě musím pogratulovat k úspěšným státnícím! :-)
    A teď ke kondicionéru. Můžu ho dát i na pokožku hlavy a vlasy nebudou umaštěné? Ach, to zní jako pohádka. ;-)

    ReplyDelete
  11. Toto je produkt, ktorý mám od JMO veľmi láka.:) Pripisujem na pomyselný zoznam vecí, ktoré neskutočne chcem...:D

    ReplyDelete
  12. já jsem k Vánocům dostala tu cestovní sadu, ale ještě jsem nic nezkoušela, chci si to nejdřív nafotit na blog :D to už je fakt deformace... ale jsem na něj zvědavá, voní nádherně, tak snad budu taky spokojená jako ty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To naprosto chápu! Já to dělám úplně stejně :¨D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.