Friday, February 21, 2014

A´KIN Pure Radiance Rosehip Oil


Jsem slibotechna. Ale s tím se musíte už asi smířit. Podle plánu mělo být teď povídání o mém prvním blogo setkání s milou Domčou. Jenže. Já jsem si její skvělé dárečky nestihla vyfotit a nerada bych vám tu dávala fotky, které se nelíbí ani mně. Ale nesmutněte. Dneska bude recenze. Sice malá, ale bude :) Jop, taky jsem byla dneska na prvním pohovoru a vyšel, jupí. Ještě si musím vše rozmyslet, ale asi si plácneme :)

A'kin Pure Radiance Rosehip Oil, to je oč tu běží. Jedná se o šípkový olej, který je vyráběn z koncentrovaných semen a při hodně náročném procesu. Obsahuje vitamín A, vitamín E a omega 9, omega 3 a omega 6. Pleť by měla zůstat hluboce hydratována a vypadat přirozeně, rozzářeně, lehce a hladce.

Je vhodný pro všechny typy pleti i včetně citlivé a křehké. Používá se ráno i večer cca 3-4 kapky a má se jemně vmasírovat do pokožky obličeje pomocí prstů. Následovat by měl oblíbený krém.

 Já ho používám ráno i večer vždy po důkladném vyčištění pleti. Buď si ho nakapu na bříška prstů nebo si ho dám na vlkhý vatový tamponek a jemně ho vtírám do pleti. Účinky jsou vidět snad po prvním použití. Pleť je rozzářenější, hebčí na omak, poslušnější a prostě taková ááách. Dokonce by měl bělit i skvrny po akné a jiné oškliviny. Olejíček voní jako uvařený čaj. Žádný vyčpělý puch, krásná čajová vůně. Ačkoli je oranžový, nezanechává tuto barvu nikde jinde. 

Asi nikdy nepřestanu vychvalovat šípkový olej. Prostě nikdy. Mohu všem jedině doporučit. Kupovala jsem na stránkách Naturisima asi za 16 liber, ale nedávno jsem viděla, že na něj mají akci a že je za 13 liber. Třeba se akce bude opakovat. Asi bych se pak měla předzásobit :)

Co vy a olejíčky? Používáte šípkový?

23 comments

  1. olejíčky používám ráda, ale šípkový jsem doteď neznala :)

    ReplyDelete
  2. O šípkovém oleji, jakožto zázraku jsem četla už hodně, musím si ho už koupit.. ;)

    ReplyDelete
  3. Ano, používám, mám doma tento i Trilogy. A oba mám ráda stejně.
    Nedávno se mi stala nemilá příhoda s tímto krasavcem, šikovně jsem do něj drcla a půlku vylila na stůl. Takže budu taky vyhlížet akci.
    Jinak gratuluji k úspěšnému pohovoru :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem ho taky zvrhla, ale zachránila jsem co se dalo. Naštěstí jsem toho nevylila moc :)

      Delete
  4. Ten vypadá skvěle, díky za tip, rozhodně se na něj zaměřím :)

    ReplyDelete
  5. Zatím jsem dosud žádný nepoužila, ale díky za tip, třeba vyzkouším tento!

    ReplyDelete
  6. Takže žádný stěhování za prací jinam nebude, a já tak mám skvělou nakupovací parťačku! Věděla jsem to! :-) Gratuluju, to musíme oslavit :-D

    Tak tohle je ten chválený olejíček. Má dokonalou barvu, jakože fakt. :-) Asi ho nutně potřebuju.. :-D
    Teď se mi do ruky dostal vychvalovaný arganový, tak jsem zvědavá. :-)

    ReplyDelete
  7. Já zatím nějak nepřišla olejíčkům na chuť. Ráda bych nějaký vyzkoušela, ale mám obavy. Moje pleť je mastná (ano - vím, že mastná pleť potřebuje hydratovat a také se ji snažím dost hydratovat), ale při pomyšlení, že bych si na mastnou pleť dala místo krému - olej, mi prostě nějak nesedí. No, třeba to někdy vyzkouším, zatím na to asi nemám "odvahu".

    ReplyDelete
  8. Já si teď pořídila první olejíček na pleť od Saloos, tak jsem zvědavá na účinky :).

    ReplyDelete
  9. Tenhle jsem měla cca před rokem a byl suprový, potom jsem ale najela na Trilogy a Pai, které mi víc sedí (přijdou mi méně mastné) a už se k němu nevrátila:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem zvědavá na Pai, který si chci koupit potom až ho dodělám :)

      Delete
  10. Na šípkový olej mám hodně velký zálusk, ten jsem zatím neměla a moc mě láká :)

    ReplyDelete
  11. Nobilis tilia má šípkový olej za cca 100 Kč. Je dokonalý. 16 liber je trošku přehnané :-)

    ReplyDelete
  12. Celkově u mě oleje o fous vedou :) krásné složení a účinky jsou rychle vidět :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.