Wednesday, February 19, 2014

TAG: Práskni na sebe nějakou tu špínu

V pondělí jsem měla vážně skvělou příležitost setkat se plzenskou blogerkou Domčou. U Domči na blogu se už můžete dočíst, jak vše probíhalo. A já vám o tom všem napíšu v pátek. Už ted však můžu říct, že to stálo rozhodně za to! :) 

Dneska si ale dáme takovou menší rychlovku. Byla jsem označena v tagovacím řetězu od milé Sabči a nyní se můžete pokochat mým prasáctvím a mojí špínou. Nebo špínou?! :D

Ještě v úvodu bych ráda označila následovnice a to Týnu z In your face!, Domču z Pelíšku písmenek, Natálku z Little Gem a Míšu z Kiss a Bee. Holky, jsem na vás zvědavá :D Samozřejmě, pokud by chtěl někdo pokračovat, vůbec mu v tom nebráním. Ba co víc, budu ráda :)

1. Občas jsem tak unavená, že vynechám večerní sprchu. A nechám to na ráno. Už jen odlíčit se mi dělá kolikrát problém, ale to být musí. Sprcha se dá oželet, péče o plet ne. O to víc se však těším na ranní sprchu.
Zdroj
2. V zimě si zas tak často neholím nohy. Přitom pocit čerstvě oholených nohou miluju. Ale. Nesnáším tu zimu v kalhotách. Navíc se mi na ně v zimě beztak nikdo nekouká :D

Zdroj
3. Jsem vážně bordelář. A to že velkej. Někdy si připadám, že jsem se spíš měla narodit jako kluk, ale ten nahoře si to na poslední chvíli rozmyslel. Jsem strašně nepořádná. Prostě nejsem prototyp dokonalé hospodynky.

Zdroj
4. Občas vyhodím poloprázdnou věc. Když už se mi daná věc nechce dopotřebovat, letí do koše. Plýtvání? Ano. Špatný pocit? Ne. Horší by bylo, kdybych se trápila tím, že budu muset používat něco, co nechci. A když to nikdo jiný nechce? Co s tím?!
Zdroj
5. Jsem úchyl na boty. Zatím jich mám doma kolem 40 párů a už se musím trochu krotit. Z toho je většina bot na podpatku a ty stejně nenosím. Ale já TY boty prostě chci! Miluju jejich zkoušení a prostě mazlení se s nima :D
Zdroj
Snad vás to alespon trochu pobavilo a neodradilo od čtení tohoto blogu :D

Já jsem vážně úplně NORMÁLNÍ!

Pokud jste se ještě nezapojili do mé první GIVEAWAY (a chtěli byste), můžete tak učinit ZDE. Soutěž končí už v pondělí :)

PS: Omlouvám se, ale počítač mi stávkuje a přestal psát háčky nad některými písmeny. Snad to moc nevadí :)

29 comments

  1. Vážně máš okolo 40 párů bot?? Tak to je snem snad každé ženy! A taky si v zimě holím nohy ne tak často :D

    ReplyDelete
  2. V první řadě, i já se těším na tvůj pohled na náš sraz. :-)
    A teď k TAGu. Ty mě jako nominuješ? Fakt? :-D To nemůžeš myslet vážně! :-D Ty chceš aby mě všichni přestali číst :-D
    Fascinuje mě, jak moc jsme si podobný.. :-D Víš že s těmi nedopotřebovanými věcmi to mám stejně, nohy jsem si včera holila asi po dvou týdnech jen proto, abych mohla testnout ten olejíček Balea, o bordelu ani nemluvím a se sprchou se taky ztotožňuji :-D

    ReplyDelete
  3. Jé, a já se bála, že nebudeš chtít pokračovat :) A konečně další bordelář!


    (Měla bych si oholit nohy :D)

    ReplyDelete
  4. Vítej mezi bordeláři, a já se bála, že jsem sama! :-D Co se týče vyhazování, občas to tak taky mám a vysoké boty? Mám doma jedny, jsou černé, lesklé, na platformě a NIKDY jsem je neměla na sobě :-D bára.kára

    ReplyDelete
  5. Děkuju za označení, mám pocit, že já mám jenom samý hrozn kostlivce, tak si musím ještě rozmyslet, co na seb eprásknu :D! Ale s tou sprchou to máme stejně ;)))

    ReplyDelete
  6. S holením a plýtváním to mám stejně. Ale špatný pocit z plýtvání tedy mám :(

    ReplyDelete
  7. ajaj, děkuju :D
    jinak taky výrobky, které mi nesedí, vyhazuju, nechci se s nima mordovat, no a nohy v zimě, no to je kapitola sama pro sebe :D

    ReplyDelete
  8. já zase nevěřím tomu, že si někdo v zimě holí pravidelně nohy! :D a jestli jo, tak to nechci radši vědět, nechte mě prosím žít v mém ideálním světě! :D a boty sbírám taky ... píšu sbírám, páč v nich taky nechodím ... v zimě mám teda vždycky oddych, ale jakmile začne jaro, musím nutně nakupovat! na podpatku neujdu ani do kuchyně a zpátky, ale mám tolik letních sandálků na mega vysoké platformě, že bych je mohla prodávat :D

    ReplyDelete
  9. V bodě 2.,3. a 5. se naprosto shodneme :D V zimě to vážně neřeším a bordelář jsem příšerný, až jsem od kamarádů slýchávala, že i oni jsou pořádnější než já :D No a boty...to je kapitola sama o sobě, bohužel se vážně musím krotit, protože většinu z nich právě pak vůbec neunosím:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se na ně i tak ráda en dívám a zkouším :)

      Delete
  10. Bordelář? To mi povídej. I když teď, co udržuju vlastní domácnost, je to trochu lepší... :))
    A taky se ráda mazlím s botama! :))

    ReplyDelete
  11. Haha, tak to pobavilo, ani jsem o tomhle tagu nevěděla :)

    ReplyDelete
  12. První dva body jako bys mi mluvila z duše :D!

    ReplyDelete
  13. Tak tento článek mě vážně pobavil, v dosti věcech jsem se naprosto viděla :-) :-D!
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  14. Já zase vynechávám sprchu ráno. Chci si přispat, venku je zima, prostě se nebudu ráno koupat. V zimě si taky neholím nohy, ztráta času a alespoň to trochu zahřeje. Bot mám doma asi 120 párů a točím dokola tak patery. Takových vyhozených peněz, protože je musím mít a nakonec leží v krabici.

    ReplyDelete
  15. Hahá, v neděli si doháním čtenářský restíky a co nevidím...:D No tak jo, špíny mám na sebe dost:D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.