Friday, November 22, 2013

PURITY VISION Bio kokosový olej


Vypadá celkem nevinně že? Bio Kokosový olej od Purity Vision. Pořídila jsem si ho, protože jsem na něj slýchávala jenom samou chválu. Podle etikety je vhodný jako na péči o pleť a pokožku celého těla, tak i na vaření. Přiznám se, do jídla jsem ho ještě nezkoušela. Ale zrovna teď jsem někde četla článek o tom, že kokosák by se neměl moc jíst, protože pro lidské tělo nemá moc výživných látek. Ale jak říkám, jen jsem to četla. Co je na tom pravdy?


Kokosák jsem zprvu používala na výrobu scrubu na rty. Ten byl fajn. Pak jsem na něj tak trošku zapomněla a vzpomněla jsem až když se rozhoupala vlna Caroline. Začala jsem ho používat na odličování místo cleansing balmu a čekala až mi dorazí "miláček" z Anglie. Odlíčil skoro všechno a na obličeji byl celkem příjemný. Ani v očích neštípal. Jen bylo potom potřeba ještě pleť dočistit. Pak však nastal zlom. Po nějkém tom týdnu používání se ale začaly dít věci. Z ničeho nic se mi začalo zhoršovat akné na bradě a čele. Doslova se mi začaly dělat boule za ušima. Ne z jídla, nýbrž z kokosáku. Tak jsem začala pátrat a zjistila jsem, že kokosový olej je vysoce komedogenní, tj. ucpává póry. Zkuste mrknout sem, jestli vás to zajímá. Bude mi to trvat ještě nějakou dobu než svůj obličej dám nějak do pucu, ale doufám, že se to povede. Na vlasy se ho bojím použít, jelikož už jsem si tak trochu vyladila svou vlasovou rutinu a bych byla smutná, kdyby se něco pokazilo. Protože jestli mám na sobě něco ráda, tak jsou to vlasy :)

Z toho vyplývá, že už bych si ho nikdy více na obličej nedala. Nemůžu si ho ani napatlat na tělo, protože můj muž nemá rád kokos. Do jídla ho dát taky nemůžu, protože jsem se v něm hraba prsty. Takže co se zbytkem? No, bude dobrej na scrub na tělo :) Na tomto místě by také mělo být moje vyjádření, zda doporučit nebo nedoporučit. Necítím se na to, někomu vymlouvat koupi. Mně prostě nesedl, ale znám pár dušiček, které na něj nedají dopustit. Takže si asi každý bude muset udělat obrázek a názor sám.

Jaké jsou vaše zkušenosti? Patří do party PRO nebo do party PROTI?

34 comments

  1. Já kokosový olej používám jen jako masku na vlasy a jsem velice spokojená. Ale na žádné jiné části svého těla bych ho už asi nepatlala :-D

    ReplyDelete
  2. Mám stejnou zkušenost jako ty, ze začátku jsem z něj byla nadšená a nakoupila ho celé rodině a pak jsem zjistila, že je k ničemu :) Na obličeji ucpával, tělo a vlasy akorát zamastil a nehydratoval, no nějakej jsem ho dorazila a stačilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já přemýšlím o jeho vyhození, ale pořád se mi moc nechce :D

      Delete
  3. Taky ho dávám na vlasy. A přiznám se, že i na obličej občas, ale já moc netrpím na ucpávání pórů, tak je to v pohodě. :)
    S jídlem je to takové dvojjaké, ale na druhou stranu je fajn na smažení, protože se nepřepaluje. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jo, na jídlo jsem ho fakt ještě nezkoušela a ani nevím do čeho bych ho dala, aby nebyl cítit. Můj muž kokos totiž nesnáší :)

      Delete
  4. Ja si s nim odlicujem oci, celu tvar urcite nie, to, ze kokosak je komedonny, je znama vec :) Tiez si s nim bielim zuby a sem tam ho pouzivam na intimnu hygienu a po sprche ho obcas pouzivam namiesto teloveho mlieka, hlavne na nohy, ktore mam suche :) Na vlasy ho chcem skusit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem zkoušela i na ty nohy a stejně mi to s nima nic neudělalo. Takže už jsem rezignovala :)

      Delete
  5. Já kokosák miluju na odličování očí, do různých DIY, ale je fakt, že na obličeji mi taky nedělá dobře, patří mezi nejkomedogennější oleje. A jíst ho určitě doporučuju, alespoň co se mého researche týče. Dokonce by měl předcházet i Alzheimerově nemoci! Já si přidávám denně lžičku do zeleného čaje a chutná výborně:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fááákt?! No to já bych asi nemohla. Já moc oleje v jídle nemusím. Radši si dám něcxo suchého jak podrážka než něco olejnatého :) Na oči mám radši doufázák od Mixy ;)

      Delete
  6. Taky jsem ho používala a nejdřív byla naprosto spokojená a nadšená, ale potom se mi začalo stejně jako tobě zhoršovat akné a černé tečky byly viditelnější. Nemohla jsem přijít na příčinu, ale ted už vím, že za to může právě kokosák. Mám ještě půlku sklenice a moc nevím co s ní. :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo poto jsem si koupila menší lahvičku, ale prostě nadšení se nekonalo. Teď už jenom co s tím zbytkem. Já ho asi vyhodím :-/

      Delete
  7. Já mám kokosák moc ráda, na odličování, pro hydrataci, po holení, jako přírodní lubrikant. Naštěstí netrpím na ucpávání pórů (klepu klepu!), takže mi nevadí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já klepu za Tebe (ťuk, ťuk, ťuk) a závidím. Mně stačí málo a neštěstí je na světě.

      Delete
  8. Já z něj ráda vařím, to že nemá moc výživných látek pro tělo mě netankuje, protože má vysoký bod tání, a tím pádem se nepřepaluje, takže palačinky jsou na něm luxusní :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Škoda, že palačinky nejím. Musí to být lahoda ;)

      Delete
  9. Kokosový olej používám jedině jako zábal na vlasy jednou týdně, na jiné části těla ho vůbec nepoužívám. :) O odličování s ním slyším poprvé a to u tebe, je to pro mě docela novinka. Ale pro mě jako člověka se smíšnou pletí je to dost nemyslitelné ho použít na obličej. Na vlasy je ovšem super, krásně je vyživí a hezky zacelí konečky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, pro smíšenou pleť je to celkem nemyslitelné. Ale někdo si ho pochvaluje. Já jsem ho na vlasy ještě nezkoušela a nemám odvahu to zkusit. Jsem srab :D

      Delete
  10. Já mám kokosák ráda, ale na obličej ho taky moc nemůžu, nejčastěji ho používám do různých peelingů a nebo na vlasy.To mi připomíná, že už jsem si masku neudělala dost dlouho...Taky jsem měla tento od Purity Vision, ale momentálně mám obří balení od Tropicai a nevím proč, ale přijde mi ještě o chlup lepší.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do peelingu je fajn. Měla jsem ho na scrub na rty a to bylo skvělé :) Já už bych si nové balení asi nekoupila a obří balení už vůbec ne :D

      Delete
  11. Já na něj naopak nedám dopustit a absolutně ho miluju :D
    turquoise bow

    ReplyDelete
  12. Peti, já ho vyzkouším na ty vlasy a pak ti dám vědět. :D

    ReplyDelete
  13. já kokosák používám jako masážní olej, kde jsem s ním naprosto spokojená. Rovněž ho využívám i jako uklidňující olej po depilaci, kdy mi máloco pomáhá a taky je skvělý jako zábal na popraskané paty a poničené suché vlasy..Na obličej jsem ho nikdy ani nedala,na pleť používám max levandulový nebo arganový olej, které jsou naprosto dokonalé.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám po depilaci ráda krém od Ryoru, na který nedám dopustit. Na paty jsem ho ještě nezkoušela a jak už jsem zmiňovala, do těch vlasů se mi ho dávat moc nechce :-/

      Delete
  14. Já už o něm slyšela strašně moc a jaká má muti-použití, ale sama jsem ho zatím nezkusila a o se na něj chystám už opravdu dlouho...Ale přiznám se, že z představy, že ho dávám do jídla, mi není úplně dobře, nevím proč :p.

    MalaMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, přesně jako mě. Taky si to neumím představit :)

      Delete
  15. Na tělo jsem ho zkoušela, to jsem ale vždycky strašně umaštěná, ale hydratace supr. Když ho dám na noc na obličej, tak se probudím s hezkou pletí, ale nedělám to moc často, tak doufám, že si mi již tak ucpané póry ještě nezhorší :(. A na vlasy ho raději nedávej nebo jen malinko, mně nikdy nejde vymýt a mám je strašně umaštěné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No á bych ho na noc moc nedávala, už jen kvůli těm pórům ;) Ok, na vlasy teda taky ne :D

      Delete
  16. Kokosový olej už chci hrozně dlouho vyzkoušet a pořád jsem nebyla schopná si ho koupit ! Už abych ho měla ! :)

    ReplyDelete
  17. nějak jsem na něj zapomněla, asi ho po dlouhé době zase vytáhnu z lednice :) používala jsem ho na čištění zubů, mazání, vlasy i jako mlsku :D

    ReplyDelete
  18. Ahoj Peti,
    díky za článek z druhého úhlu pohledu.:)
    Sama kokosový olej používám pár měsíců i na pleť, naštěstí zatím moje pokožka reaguje jen příznivě. Ale jsem ráda, že vím to o těch pórech. Nějakou dobu už chystám o kokosovém oleji článek, ale na tohle jsem ještě nenarazila. Takže za to dík.
    Co se týká těch vlasů, záleží, jaký typ´vlasů máš. Já mám vlasy přirozeně sušší a odbarvování je vysušuje ještě víc, takže jednou za čas je pro mně tento olej super varianta, ale mastí fakt dost, takže vážně nedoporučuji používat ho třeba víckrát týdně. :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.