Monday, February 17, 2014

GIVEAWAY #1

Omlouvám se za svojí týdenní nečinnost, ale potřebovala jsem si "dáchnout", urovnat myšlenky a prostě si o všem popřemýšlet. Nejhorší období ever, to vám tedy řeknu. Skončíte školu a čekáte, že  se něco stane a ono nic. Na vaše žádosti o zaměstnání nikdo neodpovídá. Nikdo vás nekontaktuje. 5 let studujete a k tomu 5 let makáte (i ve dvou pracích zároveň) a stejně vniveč. No ale dneska jsme tu kvůli tomu, protože jsem si pro vás připravila historicky první GIVEAWAY. Už je vás tu úctyhodných 206 a návštěvnost stránek přesáhla 100 000, za což jsem vám neskutečně vděčná. To mi pomáhá v mé další práci na blogu, která mě neskutečně baví a naplňuje! Takže velké DÍKY vám všem :)

Hodně jsem o tom přemýšlela, abych vybrala dárky, které nebudou křičet: "Je mi jedno, co vyberu. Jen ať se mi zvýší číslo na GFC" Snad to nebude případ těchto dárečků. Nejsou to veledary, jen takové malé poděkování. Tak to tak berte, prosím. A o co hrajeme?

O 2 balíčky. Jeden je ze sféry dekorativní a druhý ze sféry pečující a ještě ke všemu přírodní. Vybírala jsem je podle toho, jakou s nimi mám zkušenost a co by stálo za vyzkoušení :)

Balíček č.1


Najdete v něm bázi pod oční stíny značky Artdeco, o které jste se mohli dočíst ZDE. Já jsem s ní nadmíru spokojená a nemám potřebu zkoušet jinou bázi :) Pod ní se nachází paletka očních stínů Never Let Me Go od Catrice. Mohli jste o ní slyšet v mém článku o Best of věcech TADY. Někdo říká, že práší. Já říkám, že sice ano, ale ty barvy jsou prostě tak pěkné, že to jsem schopná akceptovat. Třeba se bude líbit i vám. Dá se sní vytvořit denní i večerní líčení. Prostě taková univerzálka. Pokud by vás zajímalo více k této paletce, pak dejte do vyhledávajícího políčka na blogu její název a vyjedou vám tři příspěvky, ve kterých se o ní zmiňuji ;)

Balíček č.2


V tomto balíčku můžete nalézt produkty značky John Masters Organics. Bohužel neměli šampon, ale tenhle Body Wash voněl tak krásně, že jsem ho tam nemohla nechat. Nemám ho vyzkoušený, ale co se dá zkazit se sprcháčem, po kterém si budete chtít ukousnout ruku :) Druhým pánem je slavný Detangler Citrus&Neroli, který jsem vychvalovala už TU. Moje naprostá jednička v péči o vlasy. Proto jsem chtěla, abyste měli možnost vyzkoušet ho i vy :)

A teď k pravidlům.

1) být mým sledovatelem na GFC
2) napsat, o jaký balíček máte zájem a proč
3) 1 komentář = 1 soutěžící (ať nikoho nezvýhodňujeme)

Soutěž končí za týden a to 24.2.2014 přesně o půlnoci. Vítěze vybere buď RANDOM, nebo náš KOCOUR. Podle toho, jak se mu bude chtít :) Nechci tu mít sběrné místo na emailové adresy, proto bude vyhlášení vítězů zde na blogu v rámci samostatného příspěvku po skončení GA. Vítězové/vítězky se mi budou muset sami přihlásit na mailu blogsimplelife@gmail.com. Pokud se mi nepřihlásí, pak vyberu náhradníky. Odkaz na kontakt najdete přímo nahoře pod obrázkem zavináče :)

Všem přeji hodně štěstí!

Pozn.: Produkty jsem koupila za vlastní peníze a nikdo mi je nesponzoroval. Aby nedošlo k mylným dohadům :)

87 comments

  1. Sleduju jako: By-Moni
    Líbí se mi balíček č.2

    ReplyDelete
  2. Líbí se mi první balíček, protože jsi vybrala krásné stíny a báze pod oční stíny se hodí vždycky. :-)

    ReplyDelete
  3. Sleduji:)
    Líbí se mi oba, ale kdybych měla vybrat tak 1.:)
    vermilion@atlas.cz

    ReplyDelete
  4. Sleduji jako valentine.chicken :)
    A vybrala bych si balíček č. 2 protože už dlouho chci přesedlat na přírodní kosmetiku a tohle by byl jistě ten správný první krok ;)

    ReplyDelete
  5. Sleduji jako Charmedka
    Více mi líbí 1. balíček, kvůli očním stínům Catrice :)
    charmedka92@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Sleduji :) A kdybych si měla vybrat, raději bych teda 2 :)) A s tou prací - držím Ti palce, a zkoušej to dále. Já jsem taky rozeslala miliony životopisů na všechny strany, a že tě neberou Ti napíše jen málokdo (jestli mi přišly 3 maily z toho množství, tak to je moc). Hlavu vzhůru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tento komentář není soutěžní, jen jsem zapomněla doplnit, proč bych chtěla balíček 2. Protože na tu dekorativku tak moc nejsem, JMO u mě vedou na plné čáře :)

      Delete
  7. Týjo, to jsou parádní dárečky. Upřímně nevím, který se mi líbí víc.
    vyroubalovab@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. Líbí se mi první balíček, protože tuto bázi aktuálně nemám, ale byla nejlepší ze všech, které jsem kdy zkoušela a už dlouho si ji chci pořídit znovu. A stíny Catrice jsem tedy nikdy neměla, ale všichni na tyto mini paletky pějí ódy, tak bych to chtěla vyzkoušet na vlastní kůži. :-) Přeji hodně štěstí při hledání práce, také mě to brzy čeká.

    ReplyDelete
  9. Také sleduji a vybrala bych si balíček č. 1, protože tu bázi od Artdeco chcvi vyzkoušet už dlouho a ta paletka vypadá taky dobře :)

    ReplyDelete
  10. Sleduju! A jako balicek by se mi libila jednicka,protoze jak ja rikam, hnedych stinu neni nikdy dost a strasne se mi tyto libi. Pokud by jsi me nevybrala, asi bych do nich sla a objednala si je tak jako tak. Hezky den!

    ReplyDelete
  11. 1. balíček je určitě hodně lákavý, ale když už obě dvě věci dávno mám, tak by s mi moc líbil balíček č. 2 :)

    ReplyDelete
  12. Ahoj :) líbil by se mi balíček č.1, protože o bázi od Artdeco pořád jen čtu, ale ještě jsem nebyla schopná si ji pořídit :D Stíny od catrice už mám a vyhovují mi, takže bych za další byla ráda :)

    ReplyDelete
  13. Ahoj :) libí se mi balíček č. 1, poslední dobou strašně ulítávám na hnědých a zemitých barvách očních stínů :) Ale balíček dvě je také krásný :)

    ReplyDelete
  14. Ahojky, mně se líbí balíček číslo 2 - protože JMO toužím už dlouho vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  15. Ahoj, jsem úchyl na dekorativku, takže volba je jasná! Jednička!! :))) A Artdeco si už dlouho přeji vyzkoušet, takže i když nevyhraju, tak pro ni nejspíš stejně poletím.

    ReplyDelete
  16. Sleduji tě sice krátce, ale i za tu dobu jsem si stihla blog oblíbit :) Líbí se mi více balíček 2, ráda bych konečně vyzkoušela značku JMO :)

    ReplyDelete
  17. sleduji a vybrala bych si balíček č. 2, na stíny přece jen tolik nejsem :)

    ReplyDelete
  18. Ahoj, protože bázi od značky Artdeco už mám a moje vlasy nutně volají po nějakém zázraku, ale já ho stále nemůžu najít :( Tak by se mně i mým vlasům líbil více balíček č. 2 :)

    ReplyDelete
  19. Já bych si vybrala první balíček, protože Catrice začínám mít v oblibě víc a víc, ale stíny ještě od nich nemám žádné ... :-)

    ReplyDelete
  20. Ahojky, gratuluji k tak krásnému počtu čtenářů (to je můj sen, který se mi někdy zdá nedosažitelný, ač stále píšu a píšu).
    Vybrala bych si balíček č. 1, protože si ráda líčím hlavně oči, kombinuji různé stíny z paletek, snažím se vytvářet něco zajímavého. Tudíž podkladové báze využívám stále, tuhle ještě nemám. A stíny se samozřejmě tím pádem taky hodí. :)
    Jsem tu nová, neznala jsem tě, ale nalákala mě tato soutěž, takže si tě dávám do GFC a bude mi ctí, když se koukneš i na můj blog, pokud bys chtěla a měla čas. :)
    sleduji jako firefoxka

    ReplyDelete
  21. Ahoj, já bych určitě v případě výhry brala první balíček, ráda zkouším nové paletky a báze by se u mě taky určitě neztratila:))
    Šárka

    ReplyDelete
  22. Sleduji přes GFC :)
    Líbili by se mi první balíček, bázi od Artdeca chci už dlouho vyzkoušet a ty stíny od Catrice taky nevypadají vůbec špatně ;)

    ReplyDelete
  23. Gratuluji k velké návštěvnosti, ať se daří i nadále!:-) Osobně bych si vybrala balíček č.1, oční stíny jsou snad jediné, co jsem od mé drahé Catrice ještě nevyzkoušela a lákají mě:-)

    ReplyDelete
  24. Sleduji jako Queen Lucy
    Vybrala bych si asi 1. Balicek, ale libi se mi oba
    Xoxo.L@seznam.cz

    ReplyDelete
  25. Me by se libil prvni balicek, protoze tyhle paletky od Catrice me strasne lakaji a s bazi je to skvele kombo! :-)

    ReplyDelete
  26. Vybrala bych si č. 1, protože se mi moc líbí ta báze a věřím, že i paletku bych zužitkovala :).

    ReplyDelete
  27. To bude dobré, ono to chce asi chvíli počkat a nelámat to přes koleno.. Určitě něco najdeš! :)
    Vybrala bych si balíček č. 2, protože z prvního mám obě dvě věci doma a navíc JMO bych chtěla moc zkusit! :)
    Mimochodem, přijde mi nesmírně vtipné, že lidé stejně pořád píší pod soutěžní komentář maily... No, nevadí. :)
    Přeju krásný den, ať se všechno zlepší, budu držet palce a hlasuju za losování kocourem. :))

    ReplyDelete
  28. Vybrala bych si balíček č. 1, bází a stínů není nikdy dost..:D

    ReplyDelete
  29. Ahojky,sleduji tě na GFC.
    A jako balíčk se mi líbí číslo1 , a tady máš případě výhry můj email: ivetkaobselova@seznam.cz
    Zatím papa a ať se si tato giveaway povede ,paapa :)))

    ReplyDelete
  30. Balíček číslo jedna,protože obě věci jsem měla v plánu si pořídit,ale Catrice se u nás na Olomoucku nedá sehnat
    langmaierova1@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. Krásné balíčky! :) Blahopřeji k dvoustovce čtenářů. Je to pitomé období, než se objeví nějaká pracovní nabídka, ale neboj, ono se to zlomí, jen vydržet! Kdyby se usmálo štěstí, vybrala bych si balíček č. 1, paletka se mi moc líbí, barvičky jsou příjemné a univerzální a bázi Artdeco bych ráda vyzkoušela. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    ReplyDelete
  32. Ahojky =) Já bych určitě zvolila balíček č. 1 protože báze od Artdeco mě láká hodně, ale ještě jsem se nějak nedokopala k tomu si ji pořídit =)

    ReplyDelete
  33. Nejdřív jsem se nechtěla účastnit, protože sice pravidetlně čtu a sjíždím insta, ale oficiálně jsem k odběru přihlášená nebyla, protože mám věčně přehlcený blogger :D Takže doufám, že nebude vadit, když to oficiálně odkliknu až teď ;) Moc bych si přála č.1, protože nemám žádné zkušenosti s bází Artdeco a u nás je už 5 měsíců v kuse vyprodaná a neutrálních stínů mám sice dost, ale většinou jen matné, takže něco na prozáření oček by se taky hodilo :)

    ReplyDelete
  34. Brala bych č. 2, protože tuhle bázi mám zrovna doma a ráda zkouším novou vlasovou kosmetiku :)

    ReplyDelete
  35. Sleduji :) Chtěla bych ten balíček s bází, protože o ní všude čtu, tak bych ji moc ráda vyzkoušela, jestli fakt stojí za to :) A mám takovou tu nude paletku od Catrice a jsem spokojená, moje nároky nejsou nějak extra vysoké :D tak bych ráda zkusila i tyhle stíny.

    ReplyDelete
  36. tak tenhle stav já moc dobře znám a jediné, co Ti můžu poradit je - nevzdávat se a myslet pozitivně ;) po škole jsem čekala na svou první práci půl roku, rozesílala jsem životopisy ke konci už všude, na jakoukoliv pozici, která aspoň trochu odpovídala mým schopnostem ... že nikdo neodepisuje je úplně normální, chodí jim tolik životopisů (u nás v malém lese na jedno místo i 350), že to kolikrát nestihnou ani přečíst, natož pak odepsat :( ... ale ono se to jednou obrátí, slibuju! já dostala po půl roce v jednom týdnu tři nabídky, jakože už přímo podepsání smlouvy a najednou jsem nevěděla, co mám dělat :D

    jináč bych brala balíček č. 2! o JMO se všude mluví, píše, chválí, básní ... a já ještě nevyzkoušela nic! jsem ostuda a chci to napravit ;) hlavně ten opěvovaný kondicionér, jestli ho za ty prachy taky potřebuju :D

    ReplyDelete
  37. Za mňa dvojka, pretože z balíčku číslo 1 mám oba produkty.:) Ale nielen preto..JMO je dlhodobo v mojich vytúžených kozmetických záležitostiach, no...

    ReplyDelete
  38. Sleduji. :)
    Já moc nestínuju, takže bych 1. balíček asi využila velmi příležitostně, proto bych si přála spíš balíček č. 2. :)

    ReplyDelete
  39. Jelikož bázi Artdeco mám a stínů habaděj, určitě bych ráda vyzkoušela Johna Masterse tudíž balíček číslo 2 :) moc pěkná giveaway

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. c. 1, protoze bazi a nude stinu mam velkou spotrebu. neber tu situaci se zamestnanim tak vazne, nejsi v tom sama. neco se najde, jen to bude trvat dyl, nez je zdravo :)

    ReplyDelete
  42. Balíček č. 2 protože s vlasy mám pořád kříž - jsou jemné a hrozně se cuchají, ale strašně...Zvlášť teď v zimě když nosím kabát se mi vlasy motají. Na druhou stranu se rychle mastí, takže když chci použít nějou masku aby se vlasy necuchaly - ještě víc se mastí a musím je mýt každý den :(

    ReplyDelete
  43. Jé mě by se moc líbil 1. balíček, protože tu bázi miluju a zrovna mi dochází. nikolik.v@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. Já bych si vybrala balíček č. 1, protože nevlastním žádnou bázi, takže bych to napravila?

    ReplyDelete
  45. Som sledovateľom a blog sledujem celkovo už dlhšie :)
    Rozhodne o balíček č. 2 :) Milujem značku Catrice a tá báza pod tiene by sa teraz veľmi zišla :))

    ReplyDelete
  46. Sleduji přes GFC :)
    A měla bych zájem o balíček č. 2. Z balíčku č. 1 už mám ty stíny a pro mě opravdu šíleně práší, takže bych radši dopřála něco svým vláskům :)

    ReplyDelete
  47. Sledujem:))
    Vybrala by som si asi balíček č.2 :)
    paneska.sulanova@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Líbí se mi balíček č. 2, chci tuhle značku vyzkoušet už nějakou dobu.

    ReplyDelete
  49. Drzim palce, aby si si rychlo nasla pracu, ktora ta bude bavit a budes v nej spokojna.
    Chvalim vyber produktov do giveaway.
    Mna by potesil balicek c. 2, pretoze by som velmi rada vyskusala ospevovany Citrus and Neroli Detangler.
    Baza pod ocne tiene Artdeco mi vobec nevyhovovala a hrozne rychlo mi vyschla :( Ale tiene od Catrice vyzeraju pekne.

    ReplyDelete
  50. Já bych určitě měla zájem o balíček č. 2. První balíček bych nevyužila, protože nepoužívám stíny ani bázi, maluji si pouze černou linku, ale druhý balíček?? Dámy a pánové, tak to už je něco :) Vlasy jsou korunou krásy a já si ty své hýčkám jak to jen jde a používám čistě přírodní kosmetiku, takže hádám, že by to těm drahouškům náramně sedlo :) Navíc John masters organic je docela špica mezi vyvolenými přírodňáky, tak s chutí do soutěže :P

    ReplyDelete
  51. Zaujal mě balíček č. 1
    mojekosmetika(at)gmail.com

    Držím palečky, ať najdeš dobrou práci, která Tě bude bavit.

    ReplyDelete
  52. Máme asi všichni stejný problém. Přeji ti moc štěstí.
    Určitě bych si přála balíček č. 1 - hlavně kvůli té bázi - doufám že vyvrátí přesvědčení, že jsem trubka a neumím si líčit oči! :D
    Sleduji.

    ReplyDelete
  53. Sleduji!
    Potěšil by mě balíček č. 1 - ráda bych vyzkoušela opěvovanou bázi ;-)

    ReplyDelete
  54. Sleduji, líbil by se mi balíček č.2 protože o této vlasové kosmetice čtu pořád,ale mám strach zkusit do ní zainvestovat jelikož se mi zatím nikdy přírodní šampony nelíbily:/
    jana.wertheimova@seznam.cz

    ReplyDelete
  55. Jelikož jsem tyhle stíny už dvakrát měla v košíku, ale nakonec jsem je nikdy nekoupila, tak jednička :-) O bázi jsem četla a ráda bych si na ni udělala svůj názor, takže dekorativka vítězí na plné čáře :-)

    ReplyDelete
  56. Držím palce, ať se brzy vše v dobré obrátí. Hlavně vytrvat a neházet flintu do žita! A soutěžím o balíček č. 2, ale ono, kdyby to padlo na jedničku, tak si taky nestěžuji ;).

    ReplyDelete
  57. Teda jako ne že bych chtěla obírat kamarádku, víš jak jo, ale ten balíček je tak úžasnej, že já se prostě musím zapojit ;-)

    Moc se mi líbí balíček číslo jedna, ty stíny vypadají tak pěkně, že bych se snad konečně začala i malovat :-D

    Přes GFC tě sleduju, to víš. :-)

    ReplyDelete
  58. Sledujem ako Terézia Senteliková ;) a mám zaujem o balíček 1 :) pričom by som rada vyskúšala tú bázu pod očné tiene :P


    theresahoran.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Sleduji jako Simona Stupenova a líbil by se mi druhý balíček, protože o této kosmetice už delší dobu pokukuji, je to ideální velikost na vyzkoušení a rozhodnutí se, jestli si konečně pořídit i plné balení:)

    ReplyDelete
  60. sleduju :)
    balíček č.1 protože jsem toho o téhle bázi slyšela už hodně ale ještě jsem neměla možnost ji vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  61. Já bych měla zájem o druhý balíček, hlavně kvůli kondiši, na vlasovce ulítávám a Johna všichni chválí..
    scruffy@seznam.cz

    ReplyDelete
  62. Měla bych zájem o druhý balíček, protože jsem na JMO slyšela samou chválu a dlouho toužím vyzkoušet.

    ReplyDelete
  63. Líbil by se mi druhý balíček - na John Masters jsem četla pár recenzí a chtěla bych ho vyzkoušet.
    Sleduji jako Am Tom.

    ReplyDelete
  64. pacil by sa mi balicek cislo 2 nakolko uz tiene z prveho balicka uz mam a rada by som vyskusala nieco nove :P. sledujem cez GFC pod menom Katka R

    ReplyDelete
  65. Ahooj, líbil by se mi balíček číslo 1, protože mám ráda dekorativku a to co jsi vybrala, se mi líbí ;)
    Krásný den! :)

    ReplyDelete
  66. Ahojky, ráda bych balíček č.2, hlavně proto že o sebe ráda pečuju, chi chi:) Ale néé jen proto, taky proto že bázi nepouživám a tuto paletku očních stínů již doma mám. :) Jinak milá giveaway. :)

    Mia (lesimplecharme@gmail.com)

    ReplyDelete
  67. Sleduji :)) A kdybych čirou náhodou byla vylosována, tak bych si vybrala balíček č. 1, protože ačkoliv mám už milion různých paletek a očních stínů, toužím po dalších. Taková menší posedlost, ale je to tak :D

    ReplyDelete
  68. John John prosím! :) A proč? Protože je to John, stejně jako můj muž a ten se skvěle hodí k Sabině, ne? ;)

    A samozřejmě tě sleduju snad všude, co to jde, to asi víš :)

    ReplyDelete
  69. Moc hezké balíčky, ale za mě raději 1. Pořád kroužím kolem těch stojanů, ale ne a ne donést ty dvě věci k pokladně, takže tohle by byl tak nějak osud :)

    ReplyDelete
  70. 1. balíček, protože tahle paletka od Catrice se mi to zdá jako fajn věc na cestování, je malá a skladná, ale použitelná sama o sobě. A na artdeco jsem slyšela spoustu chvály, tak bych ji chtěla vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  71. Vybrala bych si balíček č.1, protože od Catrice jsem ještě nic nevyzkoušela, jelikož v našem městě není :/. A o bázi jsem slyšela hodně chvály :)
    adel.konarova@gmail.com

    ReplyDelete
  72. sleduji jako Luci
    ráda bych vyhrála balíček č.1, protože dekorativní kosmetika je mi přecijen o hodně blíž něž ta pečující:)

    ReplyDelete
  73. Sleduji jako Nechvatalova9
    Tak teď opravdu váhám, který balíček zvolit. Po produktech v balíčku 1 už se dlouho rozhlížím a zvažuji jejich koupi, proto by mě výhra potěšila, ale též by mě potěšilo něco na vlasy, protože mé vlasy přímo trpí. Každopádně i přesto teda volím balíček 1, zaujal mě jako první a mnohem více :).

    ReplyDelete
  74. Ahoj.Měla bych zájem o balíček č.2 .Bázi artdeco mám a nevyhovuje mým citlivým očím,stále slzí.Na vlasy jsem ještě žádný zázrak nenašla,takže bych ráda vyzkoušela ten tvůj.Děkuji

    ReplyDelete
  75. Sleduji jako Sedmikráska. Líbí se mi balíček č. 1 :-) Je to proto, že bázi od Artdeco už chci dlouho vyzkoušet a paletka se mi taky moc líbí.

    ReplyDelete
  76. Sleduju jako TheSparkles :) Líbí se mi první balíček, protože momentálně by se mi nějaká báze hodila :D

    ReplyDelete
  77. Sleduji jako Klára Odehnalová
    Líbí se mi oba balíčky, ale ten druhý by se mi hodil více:)
    theclairebiebs@gmail.com

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.