Monday, February 10, 2014

NEW IN: PRAHA / BOOTS


PRAHA EDITION
Konečně jsem se jela odměnit za ty státnice. Díky Marti :) Ze státnicového wishlistu už mám doma nádhernou vůni od Armaniho, oční krém už je v košíku a další položku vidíte na fotce :) Konečně jsem si jí sehnala. NARS Velvet Matte Lip Pencil v odstínu Cruella. Možná až moc červená, ale mně se mooc líbí. Navíc se slevou 200 Kč v Sephoře díky jejich Svátku bestsellerů. No nekupte to. Navíc jsem konečně zavítala do Inglot prodejny v Chodově a musela jsem si odnést pár kousků. Konečně i já mám něco z jejich Freedom systému, který se mi mooc líbí. Mám domeček pro můj samotinký fialový stín z Ladyboxu. Jupí :)


BOOTS EDITION
Dneska také přišla zásilka z Boots. Objednala jsem si vychvalovaný Hydraluron od Indeed Labs, který byl zrovna asi o 8 liber levnější než jindy. Potom do košíku putovat Surf Spray od Bumble and Bumble, tak jsem na něj zvědavá. Zatím je to jen menší balení. Kdyby mi nefungoval, tak abych zbytečně neutrácela :) A jako poslední položka Revlon ColorBurst Lip Butter v odstínu Sugar Plum. Nádherná barvička, zítra začnu testovat, tak jsem zvědavá :)

Všechno samozřejmě poctivě vyzkouším, otestuju a pak vám podám zevrubný report. Navíc jsem měla pro nákupy dva velké důvody. Zaprvé, státnice. Zadruhé, ztratila jsem svou platební kartu. To bude zase vyřizovaček. No chápete, musela jsem se nějak uklidnit. Takže nákup je ospavedlněn :)

Navíc mám o to větší radost, že jsem dneska konečně našla svou pravou rtěnku! A je hodně podobná té, kterou mám Max v 2 Broke Girls. Příští měsíc bude má. Stoprocentně. A navíc je to Chanel! Och! Nechte se překvapit :) 

+ nákup v Ikee, kde jsem sehnala podsedáky na židle, takže nás už nebudou zábzt zadky. Stylovou lahev na vaječňák. A nádherně voňavé svíčky :)

Čím jste si poslední dobou udělaly radost vy?

19 comments

  1. tak to je super, žes ji sehnala, a ještě se slevou! a jsem zvědavá na detailní recenzi Inglotu :)
    já jsem si akorát dneska koupila ten Dermacol a pak mám nějaké objednávky z ebay, přišla mi nová peněženka, ale ještě je u přítele, tak jsem na ni zvědavá! a ještě čekám pouzdro na iPad ve tvaru mimoně... :X

    ReplyDelete
  2. Stíny od Inglot mám veľmi rada. Sú super :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Závidím, závidím, závidím! Tohle Lip Butter mám nejraději, úžasná barva :)

    ReplyDelete
  4. Jú, těším se na recenzi tužky od NARSu. :) A taky na spokojenost se surfařským sprejem. Já mám na podobném principu doma dva a zatím jsem nějak nebyla schopná si na ně udělat názor. :))

    ReplyDelete
  5. Taky si ochutnala vychvalované makrónky ... nebo jak se to jmenovalo. :D

    ReplyDelete
  6. Tak já si zavejletovala do Prahy den poté a potkala jsem Inglot i v Debenhams, takže jsem doplnila zásoby jejich tužek na obočí a byli tam moc milí, i když mi vnucovali další věci a já jim zdrbla složení... Oproti tomu v Biooo v Kotvě ignoranti, ale udělala jsem si radost Bachovkou Présences de Bach, která mi sice voní každý den jinak, ale na normální parfémy jsem alergická. A mám dojem, že opravdu uklidňuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S Bachovkama nemám žádné zkušenosti, ale slyšela jsem na ně chválu :)

      Delete
  7. Já jsem si teď udělala největší radost klipama do vlasů, které jsem teda dostala k narozeninám, ale mám z nich velkou radost, ještě jsem je nezkoušela, tak jsem zvědavá, jak budu vypadat jako dlouhovláska :D.

    ReplyDelete
  8. Ahoj,
    platila jsi clo z toho Boots?

    Děkuju a moc se těším na podání info o hydraluronu. Chci taky koupit, ale je na mě hodně drahý.

    ReplyDelete
  9. Tolik nádherných věcí, nejraději bych si pořídila hned vše :-D :-)!
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  10. Krásné radosti a nákupy Peti, Revlonkou si taky občas udělám radost a Sugar Plum jsem darovala kamarádce, takže vím, jak krásný je to odstín :-)...a těším se na Tvou Chanelku :-D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.