Sunday, February 02, 2014

ONLINE SHOPPING #1

Zdroj
Ten obrázek je celkem výstižný, nemyslíte? Taky se vždycky takhle přiblbě tvářím, když si něco objednávám a už se vidím, jak držím pěkný balíček, ve kterém budou všechny ty poklady. Miluju online shopping. Najdete tam hodně věcí, které normálně neseženete. Nevýhodou je však nemožnost vyzkoušení výrobku. Ale to se dá vyřešit různými způsoby. Vzorečky, prohlídka v obchodě a nákup na netu...

Dneska jsem si pro vás připravila ukázku e-shopů, které ráda navštěvuji a z kterých si ráda objednávám. V každém jsem vybrala pár věcí, které by vás mohly zaujmout a zaujaly mě. Takže. Karty připravit! Jdeme na to.

Můj oblíbený shop s přírodní kosmetikou. Objednávala jsem už několikrát a vždycky mi zásilka přišla včas a perfektně zabalená. Produkty jsou v krabičce a pokaždé jsou zabalené do nějakého barevného papíru. Jako u luxusních značek. Výborné je, že se ZDE dají objednávat i vzorečky, takže si můžete některé výrobky nejdřív vyzkoušet než je koupíte ve velkém. Omezení je 5ks vzorků na jednu objednávku, ale o tom jsem psala už minule.
Poštovné: ZDARMA




1. MÁDARA Deep Moisture Fluid (TADY) - moc se mi líbí ta jejich balení a slyšela jsem na něj chválu. Chci ho!
2. Herbfarmacy Just Eyes (TADY) - prý krásně rozjasňuje oční okolí. Takže chci vyzkoušet, co je na tom pravdy a taky nějaký přírodní oční krém potřebuji.
3. Herbfarmacy Divine Light Face Cream (TADY) - už v minulém příspěvku jsem ho vychvalovala a vychvalovat ještě budu.
4. A´kin Revitalising Cellular Radiance Serum (TADY) - celkem se mi líbí jeho účinky a jeho pozitivní hodnocení. Navíc mám doma jeho obyč brášku a ten se zdá být super.

FEELUNIQUE
První obchod, ze kterého jsem si objednávala zboží ze zahraničí. Produkty chodí buď v obálce nebo v krásné hnědé krabici, která je opravdu nárazuvzdorná. Tolik kartonu jsem ještě neviděla. Občas mají i slevové dny, kdy zadáte kód a dostanete slíbenou slevu. Já tam nedávno takhle koupila balíček od Spiezii s 10% slevou :)
Poštovné: ZDARMA nad £10.




1. NUXE Huile Prodigieuse Multi-Usage Dry Oil (TADY) - Týna z IYF blogu ho vychvalovala. Rendy z Ordinary Life ho vychvalovala. A já? Já ho prostě musím mít :)
2. Balm Balm Frankincense Deep Cleansing Balm (TADY) - už mám doma jednoho. Až dojde, jdu do druhého balení.

LOVELULA
Odkaz na tento e-shop jsem našla u Káji z Plum Foolery. Moc se mi líbí jejich stránky. Ještě jsem si neobjednávala, ale po výplatě určo budu. Jen mi mrzí, že některé výrobky některých značek, které se dají sehnat skoro všude jinde, se zde sehnat nedají. Ale zase jsou tu jiné značky, které si zaslouží pozornost. Aneb kdo hledá, najde.
Poštovné: ZDARMA


1. REN Invisible Pores Detox Mask (TADY) - už chci taky něco od této značky. Všude si jí pochvalují. Navíc. Když je něco na zmenšení pórů, pak to musí být moje. Bezpodmínečně.
2. Egyptian Magic All Purpose Skin Cream (TADY) - multifunkční krém, který je vyráběn podle tradičních postupů. Kdo by se nechtěl dostat na chvíli do Egypta a být třeba Kleopatrou :)
3. EOS Lip Balm (TADY) - mají je skoro všichni. Chci vidět, co na něm je.

BOOTS
Senzace minulých dní. Boots konečně začal zasílat do ČR. Už s tím přišly jiné blogerky a já nebudu výjimkou. Můžete tam sehnat jak přírodní, tak klasickou kosmetiku. A taky skoro vše, co neseženete tady u nás a jinde si to vychvalují. Konečně nebudu muset přemýšlet o tom, zda si něco objednám přes e-bay a zda to bude originál nebo jen nějaký fake. Jediné, co mě štve, je to poštovné. Nechtěl by se někdo podělit? Chci si rozhodně něco objednat!
Poštovné: £9.99

1. Indeed Labs Pepta-bright (TADY) - je prý dobrý na ničení pigmentových skvrn po akné. Tak o něm reálně uvažuju, nebo znáte něco dobrého na jizvičky po akné?
2. Yankee Candle Clean Cotton (TADY) - chci vědět, co na nich všichni mají a navíc miluju vůni čestvě vypraného prádla pověšeného venku na sluníčku.
3. REVLON ColorBurst Lip Butter (TADY) - další věc, kterou nutně potřebuju! Odstín Sugar Plum bude naprosto ideální :)
4. Bumble and Bumble Surf Spray (TADY) - hodně oblíbený salt spray. Rozhoduji se mezi T&G a tímto. Navíc mají i menší zkoušecí balení. Nějaký tip?

Co vy a online shopping? Nebo rády chodíte do obchodů? Zaujal vás nějaký výrobek?

24 comments

  1. Revlon Lip Butter v Sugar Plum mám a mohu jej vřele doporučit, nádherný odstín. Peptabright je mým vysněným, nikde není k sehnání, ale to poštovné, ach jo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrkni na Omlazení, plánuje se tam společná objednávka.

      Delete
  2. Pepta-bright je ke koupi normálně z e-bay od jedné britské slečny, zaručeně originál a o několik stovek levnější než v Boots.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono v kamenném Bootsu je totiž Indeed labs neustále v akci 2+1zdarma, tak si to slečna může dovolit. Doporučovala jsem jí na svém ex blogu (hello beauty), od té doby u ní už objednalo asi 20 Češek a vše OK. Taky nakupuju jen u ní

      Delete
    2. Počkej, jakto EX blog? Ty už nebudeš nikdy psát? To je škoda :-( Přeju hodně zdraví!

      Delete
    3. Taky mi to přijde škoda. Ale to je každého věc ;)

      Delete
  3. Můžeš prosím hodit odkaz, děkuji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reakce na příspěvek nade mnou, omlouvám se, nevím, proč se to neseřadilo pod to.

      Delete
    2. Tady - http://www.ebay.co.uk/itm/Indeed-Labs-Peptabright-30ml-FADE-TO-BRIGHT-B-N-SEALED-/251421834659?pt=UK_Health_Beauty_Skincare_PP&hash=item3a89e8bda3
      Pošta je za 8 liber, ale i tak to vyjde o cca 200 Kč levněji.

      Delete
  4. Na pimentové skvrny po pupíncích mi pomáhá šípkový olej od Pai. Jináč jsem ti včera psala mail, jestli nechceš v Boots udělat společnou objednávku, když jsi z Plzně. Takže pokud máš zájem.... Hydraluron momentálně za 17 - příjemná cena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně nic nepřišlo :-O Já jsem pro, ráda bych si objednala pár drobností a to poštovné je děs. Tak mi kdyžtak napiš ještě jednou na blogsimplelife@gmail.com

      Díky

      Delete
    2. V pondělí nám už přijde balíček, psala jsem ti mail, tak pokud ti zas spadnul do koše (asi by se hodilo nastavit, že nejsem spam), tak se tam prosím koukni a dej vědět, kam ti to mám případně hodit.

      Delete
  5. Znám taky, jsem asi nakupovací závislák, ze všech už jsme objednala tak 10x z každého. Minimálně jednou týdně..:D Jinak hromadnou objednávku z Boots dělám přes omlazení, klidně se přidej, je nás zatím 5. Sama chci jen revon lip butters, tak by mě poštovný zabilo. peptabright a hydraluron jsem před měsícem nakoupila, kdybych to byla věděla....
    odkaz na objednávku: http://www.omlazeni.cz/hromadna-objednavka-z-55-490104-0.html

    ReplyDelete
  6. Ze zahraničí neobjednávám, protože se bojím:-)

    ReplyDelete
  7. já teď ten EOS mám a bohužel na něm teda vůbec nic nevidím, kromě toho, že ze rtů okamžitě zmizí a nijak nehydratuje :(

    ReplyDelete
  8. sugar plum mám - od revlonu - je super!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.