Friday, January 31, 2014

TRILOGY Hydrating Mist Toner

 
Černý Petr aneb Poslední do party, který zbyl na recenzi je Hydrating Mist Toner od Trilogy. Na delší dobu to bude poslední přípravek od Trilogy. Slibuji. Nějak se mi to doma nakupilo a dala jsem si stop stav :) Dneska se musím činit a naučit se 9 otázek. Už mi totiž přišly i posudky k diplomové práci. Velmi dobře od vedoucího práce a dokonce výborně od oponenta. Další impuls k tomu, abys se do toho vrhla s vervou. Proto bude dnešní recenze asi hodně mini a scucnutá, za což se omlouvám. Věřím však, že všichni chápete proč :)

Tato hydratační mlha přišla spolu s dalšími souputníky (TADY, TADY, a TADY) v pěkné zkoušecí krabičce. Jedná se o směs čisté destilované vody, výtažku z růže, pelargonie a levandule. Měla by zanechat pokožku vláčnou, jemnou a hydratovanou. Je bez alkoholu, takže si myslím, že by mohla vyhovovat i citlivějším jedincům. Je tam však velké ALE, o kterém se dočtete níže. Dá se používat pro osvěžení, po sportu nebo klasicky ve vaší každodenní rutině při večerní či ranní očistě.

Složení
Rosa Centrifolia (Rose Flower) Water, Pelargonium Graveolens (Geranium Flower) Wate, Lavendula Officinalis (Lavender) Water, Methylchloroisothiazolinone (AND) Methylisoth, Parfum, Geraniol*, Citronellol*, Limonene*, Linalool*, Eugenol*, Farnesol*  
* komponenty přírodních esenciálních olejů.


Balení se mi líbí. Je zkoušecí 20ml, což vám ale moc dlouho nevydrží při každodenním používání. Největší problém jsem měla s aplikátorem. Stříká to z něj jako by měl problémy s prostatou. Cst... cst... Takže. Žádná jemná mlha vás po ránu opravdu nečeká. Alespoň ne v této miniverzi.

Jediné, co je na téhle mlze výborné, je vůně! Voní naprosto božsky a asi nejlépe z celé této zkoušecí série. Hodně po růžích s jemným nádechem levandule. A to podotýkám, že vůni levandule bytostně nesnáším. Co se účinků týče, tak tady si nejsem zcela jistá, zda to vůbec něco dělalo. Pokud to mělo dodávat hydrataci, pak jsem si toho nevšimla, protože používam i jiné hydratační přípravky. A hlavně. Já ho používala před nanášením oleje, abych si zvlhčila pleť a olej se mohl dobře vsáknout. Co k tomu více dodat. Další, co mi hodně vadilo, bylo štípání v očích. Je to hodně nepříjemné a tímpádem se zde vylučuje moje předchozí tvrzení a opravdu ho pro citlivější jedince nedoporučuji

Suma sumárum, já bych si ho ve velkém nekoupila. Přišlo mi, že zas takový zázrak to nebyl a ještě jsem si musela dávat pozor, aby se mi v žádném případě nedostal do očí.

Jak jste na tom s mlhami vy? Máte je rádi v lahvičkách nebo volně v přírodě?

15 comments

  1. Péťo, v první řadě gratuluji k posudkům k diplomové práci a držím palce ke státnícím! :-)
    A tady se mi strašně líbí lahvička. :-) Ale jinak bych řekla, že to opravdu žádný zázrak nebude.
    PS: Taky nesnáším vůni levandule. :-/

    ReplyDelete
  2. Tento toner som milovala v lete, držala som ho v chladničke, krásne schladil a osviežil pleť. Tým, že obsahoval oleje, som sa v niektorých dňoch ani krémovať nemusela, mala som dostatočný pocit výživy a hydratácie. Mala som plné balenie a žiaden problém s rozprašovačom. Určite si ho na leto kúpim znova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj a striekala som si ho so zatvorenými očami, takže ma nič neštípalo :D

      Delete
    2. Tak možná z chaldničky by to bylo lepší. ALe na mě neměl skoro žádné účinky.

      Já si to taky stříkala při zavřených očích, ale vždycky mi to tak nějak steklo. A pak začalo to pravé peklo ;)

      Delete
  3. Problémy s prostatou... :))
    Já mám vůni levandule moc ráda, ale na druhou stranu tuto věc bych asi taky nijak zvlášť nevyužila. :)
    Pěkné posudky, tak ať to jde pěkně i s celými státnicemi. ;)

    ReplyDelete
  4. Od Trilogy som skusala viacero produktov, ale nadchol ma len olejcek a sprchovy gel, ktory je uplne super. Pouzivam ho uz asi 5 mesiacov (500ml balenie) a najradsej ho mam na tvar. Cistim na mokro, krasne rozpusta mejakap (rozmazane oci docistim dvoma smahmi hydrofilnym olejom a pletovou vodou), a super vonia. Uz mam doma druhe balenie!

    ReplyDelete
  5. Já tedy mlhu nesnáším :D, v kosmetice bych jí ale celkem ráda vyzkoušela :). A gratuluji k takovým úspěchům :)!

    ReplyDelete
  6. gratuluji k posudkům, mně to teprve čeká... hlavně to napsat :D
    jinak mlhu žádnou nemám, ale sprej s problematickou prostatou mě pobavil :))

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.