Friday, January 03, 2014

PF 2014

Tak vás pěkně vítám do toho nového roku s číslovkou 2014. Snad jste na mě nezanevřely :) Omlouvám se za výpadek na blogu. Heh, trošku blogerské klišé. Jediné, o co jsem se koncem roku snažila, bylo užít si trochu toho volna a pobýt s rodinou, kterou přes rok skoro vůbec nevídám. Letošní Vánoce byly ještě o to zvláštnější, protože jsem se stala "dítětem" z rozvedené rodiny. Takže asi pochopíte, že jsem svůj čas radši trávila s mamkou, než abych vysedávala na internetu ;) Taky jsem neměla ani o čem psát. Pod stromeček jsem si nepřála nic zvláštního. Jen trochu klidu a pohody po tom předvánočním shonu. Neumíte si představit ten nával u nás v nákupáku v předvánoční době. A pak že lidi nemají dost peněz. Tohle až mi někdo řekne, tak ho pošlu na Vánoce do Olympie. A co jsem tedy našla pod stromečkem?


Od maminky jen pár drobností jako měkké dárky, masku na vlasy a dva menší šperky. Od ségry jsme s mužem dostali kuchařku Deník Dity P., kterou jsem chtěla. Její cooking show můžete vidět na ČT, která je hodně populární. Ale co si budeme nalhávat. Opravdu má šarm jeřábnice z ČKD. Recepty má však božsky vymazlené. Už jsem zkoušela salát s pečenou řepou a mozarellou a bylo to vážně bomba. Všem moc chutnal :) 

Od mužovo rodičů jsme dostali mixér značky Eta, který už jsme potřebovali jako sůl. Pár kosmetických drobností od Oriflame a pak suprové ručně vyrobené dřevěné skládačky Tangram, ze kterých jsem měla radost asi největší. Jsou dobré na logické myšlení a trénování představivosti :) Pak jsme tam taky našli poukazy na masáže, což si rozhodně plánujeme užít.


Od muže jsem taky letos nic nechtěla. Takže jsme si dali jen takové maličkosti a skočili na naši oblíbenou vietnamskou polévku Pho Bo, díky níž jsem se naučila jíst hůlkami i polévky :) Mužovi jsem dala měkké dárky, které nutně potřeboval, ještě před vánoci a on mě poslední knihu, která mi chyběla ve sbírce knih o Harry Potterovi, po Vánocích. Pak jsme si pořídili velký disk a základní desku, která bude základem pro náš domácí server a to nám stačí. Hlavně, že budeme mít na co koukat :) 

O kosmetiku jsem letos ani nestála, jelikož jsem se v průběhu roku přeorientovala na bio značky. Ty jsou celkem drahé a nechtěla jsem, aby moje rodina zbytečně utrácela za něco, co stejně ani nebudu používat. Oni stejně moji vášeň nesdílí a doslova se jim příčí vyhazovat peníze za drahou kosmetiku. Takže jsem předešla rodinným dohadům tím, že jsem všude rozhlásila, že raději chci peníze než kosmetiku, abych si jí mohla sama vybrat. A nebojte, už mám v hledáčku pár věciček, které rozhodně musí být moje. Namátkově enzymák od Trilogy, šípkový olej od Pai, a mohla bych pokračovat až do halelujah :)

Takže pro někoho by se mohly zdát mé vánoce nudné, ale já jsem si je užila na plno. I bez všech těch mega honosných darů. Nějak mě poslední dobou přestaly ty materiální vánoce bavit :) Silvestra jsem si užila spolu s přáteli na chatě na domažlicku, kde jsme se uaktivitovali až do nového roku spolu s vietnamským rumem :)

A co vás? Taky vás ty materiální vánoce nebaví? A jaká jste si daly předsevzetí?

14 comments

  1. Já jsem si letos Vánoce také maximálně užila a ani to nebylo díky dárkům, stejně jsem všechny dopředu věděla, ale proběhly v klidu, s lidma, které mám nejvíc ráda :).

    ReplyDelete
  2. To víš že jsme nezanevřely. :-) Vysvětli mi, jak se jí polévka hůlkami? :-)
    Materiální Vanoce jsou mi taky proti srsti, ty mé letošní se stejně jako tvé nesly v duchu rodinné pohody, maličkostí a finančních obnosů. ;-) Co se týče předsevzetí, rozhodla jsem se zamakat na svém sebevědomí, naučit se říkat ne lidem co me jen využívají a nestresovat se tolik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele, jak jsem řekla, někdy po státnicích ti to ukáž :D Je to celkem sranda. To je super, držím s pedsevzetími pěsti, ať se vše podaří. Já si radši ani žádná předsevzetí nedávala, protože bych potom byla zklamaná z mého neúspěchu :)

      Delete
  3. To by mě taky zajímalo, jak jíst polévku hůlkami :)

    Naše Vánoce byly letos opravdu pěkné a klidné. Tak mi to vyhovuje :)

    Přeji pěkný a úspěšný rok 2014!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele jde to. Stačí vyzobat obsah a vypít vývar :) Jsem ráda, že se vánoce vydařily :) Tobě též krásný nový rok plný úspěchů :)

      Delete
  4. Moje predsavzatie je to aby som sa začala viac venovať niektorým veciam (posilka, škola, blog, moji blízki.. ) pretože som to riadne zanedbávala

    ReplyDelete
  5. Sakryš, ta kuchařka mi nedá spát a zase na mne odněkud vykoukla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je fakt pěkná. A je to celkem nedostatkové zboží :D

      Delete
  6. Peti, tak ať je ten nový rok lepší než ten předchozí jak pro Tebe tak i pro Tvou rodinu, je fajn, že sis je užila než abys blogovala, budu se těšit na Tvé poznatky s bio kosmetikou. Hodně zdraví a pohody v novém roce...ono ani tak nezáleží na dárcích (jak to vypadá před vánoci v obchodech) ale právě na tom, že se člověk sejde se svými milými. Měj se krásně!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milá eM, díky za úžasný komentář! Stašně mě pohladil na duši :) Tobě také krásný a hlavně úspěšný nový rok plný lásky a pohody :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.