Monday, January 13, 2014

NEW IN


Dneska konečně dorazil vytoužený balíček! Až z daleké Anglie. Celý týden jsem se na něj těšila a dočkala jsem se :) A co hezkého obsahoval? Samé hezké věci. Taktéž jsem využila akce v DMku. Pokud koupíte 5 a více ks výrobků pod DM značkou, dostanete 25% slevu na celý nákup, což se vyplatí.

A´kin Rosehip Oil - alternativa pro můj padlý olejíček od Trilogy. Má strašně pěkné balení. Vůbec nesmrdí tak jako Trilogy, spíš nemá žádný zápach. Překvapením bylo zahlé kapátko, ale to až v podrobné recenzi.

MyChelle Fruit Enzyme Cleanser - jedná se o enzymatický čistič, který by měl zajistit jemnou a hladkou čistou pleť. Obsahuje AHA kyseliny, které pomáhají čistit póry. Hezky voní po citrusech, tak uvidíme, co se z toho vyklube.

Suti Rejuvenate Organic Face Oil - obsahuje výtažky z neroli a mandarinky, které pomáhají zmírnit stres. Je ideální pro všechny typy pleti, včetně mastné a citlivé. Helen ze Something new by Helen si ho i jeho bráchu na noc pochvalovala. Proto jsem ho musela přihodit do košíku :)


Suti Nourish Face Oil - jedná se o intenzivně výživný a posilující olejíček, který pomáhá obnově a podpoře rozvoji kožních buněk zatímco vy nikým nerušeně spíte. Slibuje, že pleť bude revitalizovaná, jasnější a naducanější každé ráno. Je též ideální pro všechny typy pleti, zejmena pak pro zralou pleť.

Oskia Get Up&Glow - tohle jsem si také pořidila na něčí doporučení. Jde o sérum, které dodává pleti jas a ochranu. Revitalizuje, rozjasňuje a energizuje pleť.

JMO Blood Orange&Vanilla Body Milk - všemi vychvalovaný a voňavý zázrak. Proště musel být můj alespoň ze vzorečku. Pokud bude tak výborné, tak ho koupím i ve větším balení. JMO není nikdy dost.

Alverde Aqua Gesichtswasser - pleťová voda s mořskými řasami pro normální a smíšenou pleť. Zatím hezky voní, ale to je asi tak všechno, co o ní můžu říct.

Alverde Clear Gesichtstonic - opět vzoreček pleťové vody pro nečistou pleť. Chtěla jsem jí vyzkoušet už dýl, ale příspěvek od eM mě usvědčil v tom, že jí prostě potřebuju. Ale zase jsem nechtěla zbytečně přesušovat obličej, takže jsem si jí vzala jenom na zkoušku :)

A co jste si za poslední dobu pořídily vy?



















13 comments

  1. Tedy, moc pěkné novinky, těším se na recenze. :)

    ReplyDelete
  2. Jsem zvědavá, co budeš říkat na Suti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatím jsou mé postřehy vcelku pozitivní. Uvidíme, co se z toho vyklube :)

      Delete
  3. Taky mě hodně zaujal Suti Nourish Face Oil :)

    ReplyDelete
  4. Pěkně se rozmazluješ :)) Jsem zvědavá na recenze Suti :)

    ReplyDelete
  5. pěkné! já si jdu zítra vyzvednout do Biooo pomerančový kokosák od Saloosu a nějaké vzorky Mádara a včera jsem si koupila Steamcream, tak jsem na ten zázrak zvědavá :) a do DM se chystám taky, ale new in z toho nebude - tekuté mýdlo nebo čistič na podlahy by asi nikoho nezajímal :D možná koupím něco od Alverde, ještě uvidím

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mňam, pomerančový kokosák? :) Tak na recenzi na Steamcream jsem hodně zvědavá! :) Alverde určitě super kauf :)

      Delete
  6. Hezké věcičky :), já od Vánoc ještě na nákupech nebyla, čeká mě to až příští týden :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak si to užij i za mě. Já se budu pilně připravovat na nejdůležitější zkoušky mého života :)

      Delete
  7. Samé mňamky tady máš Peti, jsem strašně zvědavá na ty dobroty z anglie, jedna hezčí než druhá a pokud se osvědčí, tak aspoň mám po čem toužit a budu žhavit dráty do UK :-D. těším se na recenze a děkuji za zmínku mé maličkosti, snad ta vodička poslouží, já taky začínala nejdřív s mini balením :-D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.