Wednesday, January 15, 2014

BALM BALM Frankincense Deep Cleansing Balm


Tak po dvou měsících jeho čas konečně uzrál. A tady je. Recenze na Cleansing Balm od Balm Balm. Celým jménem Frankincense Deep Cleansing Balm. Tohohle prcka už jsem chtěla hodně dlouho, už od té doby, co jsem nasedla na balzamovací vlnu CH. Jen jsem nechtěla něco umělého, ale čistou přírodu, resp. něco, co se tomu alespoň trochu blíží. Proto jsem měla tenhle balzámek už dlouho v merku a v košíku na Feelunique taky. Pak s ním přišla Lili a prostě musel být můj!

A o co tu vlastně jde? Jedná se o hloubkově čistící balzám s kadidlem, který je vyroben z olejů a vosků. Ty mají za úkol vytáhnout z pleti i ty největší nečistoty. Jde především o slunečnicový olej, bambucké máslo, včelí vosk, jojobový olej, extrakt z měsíčku lékařského, kadidlový esenciální olej či grapefruitový olej. Kadidlo je pro omlazení pokožky a grapefruit pro menší povzbuzení. Složení je 100% přírodní a všechny suroviny jsou organicky pěstované.


Nejprve mě strašně překvapila velikost balení. Je to vážně prcek. Totiž, přijde vám v malé skleněné dózičce se šroubovacím víčkem. Ale nebojte se ničeho. Vejde se tam 30 ml produktu, což je obrovské množství, když si uvědomíte, že produktu je potřeba málo a v pohodě s jedním balením vystačíte na několik měsíců.

Ještě zajímavější je vůně. Když se hodně snažím, rozpoznám ten grapefruit. Kadidlo tedy převládá, ale jde jednotlivé vůně rozpoznat. Je teda fakt, že někteří si na tu vůni museli zvyknout. Třeba můj muž. Ale teď to tolik nevnímá. Já si ale prostě nemůžu pomoct. Mě ta vůně hodně silně připomíná čokoládu Studentská pečeť :D Vždycky, když si k němu přivoním, cítím to sušené ovoce smíchané s čokoládou a arašídy. Dlouho jsem nemohla poznat, co mi to připomíná. Ale jo, je to prostě jako si roztírat po obličeji čokoládu :D To je ale asi jen můj pocit, protože mužovi to jeho nejoblíbenější čokoládu nepřipomíná :)

Můžete ho použít jak na obyčejné čištění pleti, tak na večerní odličování. Stačí vzít menší množství a vetřít ho, resp. vmasírovat ho do pleti. Potom stačí vzít žínku nebo ideálně mušelínový hadřík a pomocí teplé vody jej setřít z pleti. Odličuje opravdu všechen make-up a navíc díky žínce můžete odstranit i odumřelé buňky. Taky je to výborné jako masáž obličeje. Pro prokrvení a odpočinek pleti. Jako byste byly hýčkány v přepychových lázních. Ještě jsem ho tedy nezkoušela na nalíčené oči, protože ty si odličuji zvlášť, ale dokáže dostat i zbytky zapomenuté řasenky, které nezvládl odličovač. Potom je tedy ještě potřeba dostat z pleti přebytečný olej a případnou zbylou špínu. Proto doporučuji ještě jedno čistění vaším oblíbeným čističem. Vaše pleť to stoprocentně ocení! Bude po tomto procesu krásně hladká, jemná, vyživená... No prostě strašně fajn na dotek. Navíc bude i hezky čistá a odvděčí se vám za to tím, že nebude dělat neplechu. Vyzkoušeno na vlastní kůži. Mně se díky této péči už nedělají ty hnusné podebrané pupínky v takové míře, v jaké se dělaly dřív, když jsem si pleť čistila pouze micelárkou a pleťovkou. Ale o tom až v jiném článku, který chystám :)

Sečteno podtrženo. Budu chválit a doporučovat! Pořídila jsem ho právě TADY za 8 liber s doručením zdarma, což je parádní cena za něco tak přírodního a tak bombastického, co vám vydrží minimálně čtvrt roku při pravidelném každodenním používání. Já ho mám od začátku listopadu a ještě nejsem ani v půlce.  Navíc vzhled a kvalita pleti je k nepřehlédnutí. Je rozzářená a šťavnatá. Prostě k nakousnutí!

Uvažujete o jeho koupi? Nebo už ho máte? Také balzámujete? A čím?

30 comments

  1. já už jsem ho měla v košíku několikrát, ale zatím ho nemám. oči bych s ním radši nezkoušela, většina věcí mi je šíleně rozdráždí, a na obličej mi micelárka stačí taky. navíc si dělám OCM, tak to je asi na podobném principu :)
    a co ta vůně, není to jak z kostela? mně to kadidlo právě strašně odrazovalo, kdyby byl i v jiné vůni, tak možná zkusím, ale tahle mě neláká vůbec...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako sice je skvělý, ale docela smrdí....což je ovšem nic proti oleji a rozprašovači ze stejné řady, které sotva snesu :-D Jinak ale odličovací balzám dělají i z jiné řady, teď nevím která, ale je dokonce levnější.

      Delete
    2. Už jsem to do článku doplnila :D Říkala jsem si, že na to nesmím zapomenout, ale zapomněla :D Já si nemůžu pomoct joo, ale mě to voní jako Studentská pečeť :D :D :D

      Delete
    3. Veronika: Fakt to ostatní tak smrdí??? Tak ještě štěstí, že jsem si jí nekoupila. Docela vážně jsem o té sadě uvažovala :)

      Delete
    4. díky! no, SP já silně nerada, čoko vůně obecně taky ne, tak to asi radši nebudu riskovat :(

      Delete
  2. balenie vyzera luxusne! nemala som ho ale laka ma!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Taky o něm chystám článek, je to 100 % nejlépe investovaných 6,3 liber v mé kosmetické kariéře :) uvidím, jak se osvědčí při delším používání. Tak dobře mě ale nikdy nic nevyčistilo! Mám celou sadu z vánoční cracker edice :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně moje slova a navíc je to čistá příroda. Co víc si přát :) Už dlouho jsem neměla pleť takovou, jakou jí mám teď. Jestli vůbec někdy :)

      Delete
  4. Ach bože, tenhle prcek vypadá tak dokonale, až ti snad není ani možný. Strašně se mi líbí ta dózička. :) A má tak skvělé účinky? To se zase jednou něco povedlo! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stoprocentně slibované účinky má! :) je to takový malý prcík :)

      Delete
  5. Je vidět že to je šikulka balzám :-), malý ale šikovný....já taky balzamuju, ale balzámek si vyrábím doma sama, podle momentální nálady a ingrediencí doma a musím říct, že se s ním i fajn odličují oči, takže i s tímhle Balm by to mělo jít fajn....super tip :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak po domácku vyrobený balzámek bude stopro lepší. Sakryš, asi se do té výroby budu muset taky pustit :)

      Delete
  6. Myslím, že neodolám.:)

    ReplyDelete
  7. Hmm, tak teď ho fakt chci :) Už delší dobu váhám, ale přesvědčila jsi mě!

    ReplyDelete
  8. Áno je skvelý, a mne vôbec nesmrdí.. lenže ja mám rada divné vône :) a mám aj tie mušelínové utierky k tomu, som veľmi spokojná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem ráda, že i moje zkušenosti jsou stejné jako ty tvé. Alespoň jde vidět, že si nevymýšlím :)

      Delete
  9. Proč se něco podobného nedá sehnat v drogerii :(, už by to bylo moje :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, je to škoda, ale je super, že jde alespoň objednat s poštovným zdarma :)

      Delete
  10. Když,už si přišla s tou LIli nevíš co s ní je?
    Jestli myslíš freshlili,tak jeden den její blog šel a teď z ničeho nic tam není.
    Nevím kdo to maže nebo jak se tyhle věci stávaj?
    Můžou Ti ho taky smazat třeba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi ti ho jen tak smazat nemůžou. To je čistě v tvojí režii. Podle mého Lili sama blog bohužel zrušila. Ale to je asi čistě její věc. O důvodech můžeme pouze polemizovat. Nechci to tu však moc rozpatlávat, protože je to teď aféra-kauza celého blogerského světa a mně se nelíbí, kolik humbuku se okolo toho sešlo. ;)

      Delete
    2. No právě to mě zajímá k tomu humbuku.
      Já nikde nic napsanýho neviděla,tak mě zajímá,kde přesně se to teda řeší tyhle věci?
      Já jen vim,že jeden den blog byl druhej ne a nikde nic.
      Já chtít zrušit takovej blog,tak tam aspoň čtenářům dopředu něco napíšu,tohle mi přijde sprostý a že na ně prostě kašle.
      A nikde na netu sem nikoho nenašla kdo by to řešil,tak mě zajímá na jakejch stránkách...
      Díky za odpověď.
      Asi si to někde viděla,když o tom víš..

      Delete
    3. Zjistilo se, ze vlastne Lili neexistuje, nejmenuje se liliana a fotky kterr kdysi davala na blog a ask ukradla nejake polske modelce.. No a tim ze se na to prislo, tak smazala blog ;)

      Delete
  11. Tak som na teba dala a už ho mám objednaný :-) Som zvedavá, aký bude...

    Blog Papi Lapi

    ReplyDelete
  12. Tvůj blog si budu muset zakázat, protože tu vždycky narazím na nějakou novou a zajímavou věc :) to pak moje peněženka nemá trpět :P

    ReplyDelete
  13. Tvoje recenze mně přesvědčila, ještě k němu asi přihodím ten mušelínový ručník (snad není moc hrubý) a nezbývá než se těšit! :-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.