Sunday, January 26, 2014

10 věcí, které mě na blozích nebaví




Neděle je od slova nicnedělání. Proto se jdu učit. A dneska si dáme článek o 10 věcech, které mě na ostatních blozích nebaví nebo mě štvou. Předem upozorňuju, že proti nikomu nic nemám a každý máme jiný vkus. Tento příspěvek není namířený proti nikomu :)

1. Nepořádek. Nemám ráda, když je na blogu přehršel věcí i okolo článku, takže se na něj vlastně ani nemůžu soustředit. Pak nemůžu najít potřebné věci. Hodně věcí zprava a zleva, to mi nedělá moc dobře.


2. Giveaways. Nezapojuju se do nich, protože většinou z těch odměn křičí: "Jsme tu jenom proto, abychom zvýšily číslo GFC." A taky proto, že mi štěstí nepřeje :D Ba ne ;)
3. Sponzoring. To je další věc. Já sponzoring neodsuzuju. Sama jsem také nějaký přijala. Ale. Když na každém blogu čtu o stejných věcech, které dostala polovina blogerek v ČR, tak mi to dokáže znechutit čtení. Někdy to ani nečtu a potom mám averzi na daný výrobek. I kdyby byl sebelepší, tak ho prostě stejně nekoupím.


4. Písmo. Fakt nemám ráda divná písma na blogu. Když je člověk nemá nainstalované, tak se stejně nezobrazí a dokáže to zkazit design celého blogu.


5. Zarovnání do bloku. Opravdu se mi čte text zarovnaný do bloku lépe než nezarovnaný. Vám ne?

6. Oprávnění odepřeno. Tohle mě dokáže vážně naštvat. Nějaký blog čtu a najednou toto. No, nenaštvalo by vás to taky?


7. Blogerské kauzy. Další případ. Poslední dobou mi český blogerský rybníček přijde spíš jako menší slepičinec. A tahle řekla tohle. Tahle řekla támhleto. Nevím, proč se všechno tolik řeší. Někteří by si měli zachovat chladnější hlavu a nekomplikovat si život nesmysly :)

8. Fotky. Chápu, že někdo prostě nemá dobrou techniku. Někdo nemá ani kompakt a fotí na mobil. Ale přeci jenom se dá produkt nafotit i na světle a nějak lépe než pod lapičkou a rozmazaný, kde beztak není nic vidět. To už radši fotku z internetu. Nikdo vás za to trestat nebude ;)

 

9. Reklama. Naštěstí existuje program jako Adblock Plus, který dokáže reklamy zablokovat všude. Díky němu je nikde nevidím a neotravují mě. Občas si ale na některých blozích přijdu jako ve Vegas :)

10. Boxy. Už mě to vážně nebaví. Koukat na to, jak ostatní utrácejí peníze za zbytečnost. Většinou se všem líbí stejně jenom ta krabička. Trochu drahá sranda, ne? :)
A co nemáte rády na ostaních blozích vy? Nebo i na tom mém? Konstruktivní kritiky není nikdy dost! :)

32 comments

  1. S většinou souhlasím, hlavně ty fotky mi vadí... Já taky chápu, že ne každý hned má zrcadlovku nebo tak, já mám taky jen kompakt, fotky někdy nejsou jak si je představuji. Ale aspoň to něco se z něj většinou vytřískat dá... :) A písma, to je kapitola sama pro sebe. Nejlegračnější jsou fonty, které nepodporují diakritiku. Nejlépe hned v nadpisu...
    Ten nepořádek jsem asi moc nepochopila. Ale když je všude moc věcí, taky jsem trochu zmatená.
    O boxech vlastně ani moc nečtu...
    A naopak se mi text zarovnaný do bloku čte špatně. :)
    Blogerské kauzy asi neřešit...
    U těch "oprávnění odepřeno" mě hlavně štve, že mi blog nezmizí ze sledovaných, ale musím ho odebrat, totéž, když je smazaný...
    No, a jinak mě štvou články o ničem, jako jedna fotka, tři věty... a to má být článek? To raději nepsat nic... :)

    ReplyDelete
  2. Souhlasím ve všech bodech. Nejvíce mě ovšem štve písmo, které je sice super ozdobné, ale většinou se nedá přečíst a ještě nepodporuje české znaky. To mě dokáže vytočit a na takový blog přestávám chodit. U fotek je to různé, já taky 80% svého blogového působení fotila na mobil, fotím na něj i teď, a to mi doma leží zrcadlovka, se kterou zatím bohužel neumím. Nejhorší ale je, když někdo cokoliv recenzuje a dá k tomu miniaturní, rozmazanou a tmavou fotku, ze které není poznat vůbec nic.
    Blogerské kauzy jdou naštěstí mimo mě, vůbec netuším kvůli čemu se zas kdo chytl a ani mě to moc nezajímá. Blog je pro mě koníček, zábava a nevím proč bych se měla nervovat.
    A co se týká sponzoringu, já mám třeba dost spoluprací, a taky mě štve, když se nějaká věc objeví na všech blozích, ve stejnou chvíli. Proto se pokouším věc zrecenzovat později, nebo nějak jinak, než ostatní....
    A poslední co mě velmi irituje, a zmiňuje to zde i slečna An. - fotky s jednou fotkou, k tomu jedna věta...co to má být? Jo a k tomu je pak tak 300 komentářů, jak je ta fotka úžasná.

    ReplyDelete
  3. Souhlasím úplně se vším, jako bych to psala já :) Nejvíce ze všeho nesnáším bordel, nepřehledný blog. Mám ráda jednoduché přesně jako je ten tvůj. Písmo zarovnané a čitelné, bílé pozadí. :)

    ReplyDelete
  4. Moje řeč! :-) Ohledně toho nepořádku mi ještě vadí, když všude všechno křičí, bliká a je to neuspořádané. Články o boxech už ani nečtu, všude se ve stejný čas opakuje to samé, asi jako když najednou všichni dostali paletku. Sleek nebo parfém Aguilera. :-/
    Nerada čtu na blozích články o vypotřebovaných produktech, nelíbí se mi fotky zmačkaných lahviček. :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, Vegas je Vegas :D Hele já taky tento typ článku nemám ráda :)

      Delete
  5. Souhlasím téměř se vším, obzvlášť ty boxy už mi připadají takové zbytečné. Ze začátku nabízeli za málo peněz vážně skvělé věci, ale teď mi připadá, že tam cpou všechno, co se nedá prodat =/.

    ReplyDelete
  6. Máme to dost podobně, akorát k reklamám jsem tolerantní (pokud jich není víc než ostatního textu) a ta písma mě taky neobtěžují do té míry, dokud se to dá přečíst. Ale jinak jjj, souhlas ve většině bodů. :)
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda, že nejsem sama. Ta písma mě celkem štvou, protože většinu z nich mi Firefox nebere a tak to vidím tak, že diakritika je prostě klasikou Times Romanem :)

      Delete
  7. Oprávnění odepřeno mě taky vytáčí..nevím čím to je? že mě autor bloku zablokoval nebo že už blog nefunguje? Když nějaký blog odebírám, tak by autorka, pokud mění nějaké nastavení - ponechat stávajícím čtenářům možnost dál blog sledovat...Si pak říkám, co jsem udělala špatně? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si kladu takovou otázku. Blogger by mohl vymyslet, jak tyhle blogy automaticky mazat z blogrollu :)

      Delete
  8. Obaly od Ladyboxu se mi v poslední době moc líbí, ale samotný jsem měla jediný, v září loňského roku, nějak mě to neláká.

    Rozsah fontů na „nečeských" blogovacích službách, které vznikly v anglicky mluvícím světě mě také zlobí. Člověk si rád vypomůže fontem, ale když nepodporuje úplnou českou diakritiku a každé písmenko je jiné, vypadá celý blog na pytel. Přesně toto jsem v posledních měsících hodně řešila, na „normální" font si člověk musel koupit rozšíření, naštěstí ale teď grafik u nového schématu použil zase „normální" Arial:-).

    A slepice patří do kurníku, ne na internet:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslední věta by měla patřit mezi svatá přikázání :)

      Delete
  9. Super článek, věcný a jasný, většina toho co jsi napsala, jestli ne všechno, mě nebaví taky :-). Obzvlášť teda ty uměle vytvářené kauzy, je to dětinské......A Tvému blogu nemám co vytknout.-D

    ReplyDelete
  10. souhlasím se vším! hlavně ten nepořádek, blikající reklamy a pitomé fonty...
    co se týče designu blogu, tak vím, že sama ho nemám dokonalý, rozhodně ne, ale zatím jsem se ještě nedokopala k nějakému předělání, i když už mám určitou představu. ale doufám, že není pro čtenáře vyloženě nepříjemný.
    jo a štve mě ověřování komentářů, tu captchu nikdy nemůžu přečíst a pak se na ten koment spíš vyprdnu než to luštit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na to jsem zapomněla :) To mi taky štve. věčne to nemůžu přečíst a když mi to nejde, tak na koment prdím :)

      Delete
  11. Tak to jsem s Tebou za jedno skoro ve všem!

    V jednoduchosti je krása, takže přeplácané blogy mě taky neba, dělá to na konečném dojmu hrozně moc..

    Takové ty giveaway z nouze, taky nic moc no.:-/

    Reklamy - mor! Ať mi nikdo neříká, že mu to za těch pár šušní stojí, vždyť je to hrozně ošklivý. Mě by bylo líto času, který strávím nad vylepšováním blogu, kdybych to pak měla zaplácnout nějakou nevzhlednou reklamou..ale toť jen můj názor.:)

    Jinak s tím odepřením oprávnění, to se mi nikdy nestalo, ani jsem netušila, že to jde.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si taky myslím. Radši nebudu mít stovku mšsíčně, ale hezký neblikající blog :)

      Delete
  12. V hodně věcech máš svatou pravdu:) S těma boxama je to horší a horší, už bych za to ty prachy nedala...

    ReplyDelete
  13. S tou jedničkou souhlasím,taky to nesnáším hlavně když to bliká to se pak nemůžu na text vůbec soustředit.
    U petrylovelyhair nebo jak se to píše sem si to dokonce musela zmenšovat tak abych to neviděla nejde číst text a po straně furt vidět nějakou blikavou reklamu to je na zabití :-)

    ReplyDelete
  14. tak pod tohle bych se mohla podepsat! :) písmo, které nepodporuje českou diakritiku - nechápu! obvzlášť ne, když se vyskytuje na větších, docela známých blozích ... jinak nesnáším pravopisné chyby, opakování slov a věty, které nedávají smysl (ne, že bych někdy něco podobného neudělala taky, ale dávám si na to bacha) a pokud se mi na blogu nelíbí grafika, nejsem schopná ho číst, ani kdyby autorka psala líp než Hemingway :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, ale kolikrát se mi stane, že s to čtu třikrát a stejně pak najdu chybu. Nikdo nejsme perfektní. Ale souhlasím :)

      Delete
  15. jako bys mi četla z hlavy ;-) snad se to brzy zlepší a bude se nám všem lépe číst na českých blozích :-)
    bára.kára

    ReplyDelete
  16. Naprostý souhlas :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.