Wednesday, January 29, 2014

VZORKOVNA: Pai, Nourish, Herbfarmacy


Středa, recenze je třeba! Dneska mám pro vás připravenou recenzi hned na tři krémy plné přírody. Všechny jsou vhodné pro smíšenou pleť a kupovala jsem je ve vzorečcích přes Naturisimo. Obsahem jsou v rozmezi 2-5 ml. Baleny jsou v klasických mini šroubovacích piksličkách a vydrží vám opravdu hooodně dlouho, protože pro aplikaci vám postačí naprosté minimum krému. Cena se pohybuje od  £0.75-1.00, přičemž poštovné je zdarma. Na Naturisimu si však můžete objednat pouze 5 vzorečků na jednu objednávku. Rozhodně doporučuji si nejprve objednat vzorečky, než se pustíte do plného balení. Aby to nebyly pouze vyhozené peníze ;)

PAI Geranium&Thistle
Největší krémík ze všech, 5 ml. Krém je hutnější než ostatní dva adepti. V kelímku má tendenci hrudkovatět, ale při nanesení na obličej se pěkně rozpustí. Vůně je příjemná, květinová. Já si na ní zvykla okamžitě. Podle ofiko informací by měl i čistit ucpané póry. Toho jsem si však nevšimla. Měl by také být hezky lehký, ale mně se prostě usadí na obličeji. A sedí tam a sedí. Proto ho používám na noc nebo když nikam nejdu a je mi jedno, jestli vypadám jako mastňáček. Pod make-up jsem ho použila jednou a leskla jsem se jako psí kulky. Takže ne, děkuji. Cena vzorku 1 libra, cena plného balení 32 liber.

NOURISH Balance Essential Moisturiser
Nejmenší prďola se svými 2 ml. Konzistence je podle mě až taková do gelovita. Měl by kontrolovat tvorbu mazu a pleť tak nějak vyrovnávat.  Má hodně ovocnou vůni. Nejvýrazněji tam jde cítit jablko. Krémgel je opravdu lehký. Okamžitě se do pleti vsakuje a nechává jí sametově jemnou. Je dobrý i pod makeup, kde do jisté míry kontroluje produkci mazu. Jediné, co mi na něm nevyhovuje, je ta konzistence. Já prostě gely nerada. Ale to nemění nic na tom, že je funkční. Cena vzorku 0.75 libry, cena plného balení 14.95 liber.

HERBFARMACY Divine Light Face Cream
To nejlepší na konec? ANO. Obsahově je něco mezi. Vzorek má 3 ml. Jde o takový hodně našlehaný krém, což je patrné i z fotky. Jeho vůně je dost výrazná a zprvu jsem si na ní musela i zvyknout. Teď mi však voní. Je hodně lehoučký, rychle se vsakuje a nechává pleť hydratovanou a přitom parádně hebkou. Tento krém používám hojně i pod make-up a nenadělá žádnou neplechu. A co hlavně? Pleť po použití nevypadá jako mastný papír od salámu, ale hodně přirozeně. Tady začínám docela reálně uvažovat o koupi plného balení. Cena vzorku 1 libra, cena plného balení 15.65 liber.

Dáváte přednost vzorkům před nákupem plných balení? Máte něco z tohoto článku vyzkoušeno?

12 comments

  1. Já osobně jsem zastáncem vzorků. Vyzkoušela jsem si tak několik BB krémů a díky vzorečkům jsem nevyhodila zbytečně peníze oknem ;-) bára.kára

    ReplyDelete
  2. Ráda si nejdřív zkusím vzorky, ale ne vždy to jde. :) Jinak jsem nic nezkoušela, ale možná si taky nějaké vzorky objednám. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus a uvidíš. Já rozhodně doporučuju ten Herbfarmacy :)

      Delete
  3. Já taky radši nejdřív nakupuju vzorečky. Z těchto jsem měla Pai a mně naopak vyhovoval, a to mám docela matnou pleť, ba dokonce nejvíc mi od nich vyhovoval hydratační krém na suchou pleť, zvláštní :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten aovkádový taky zkusím. Ráda bych Pai přišla na chuť :)

      Delete
  4. na ty vzorky už se nějakou dobu chystám, ale teď jsem si brala pár od Hadka a už by toho bylo moc :D ale je to super, že mají tuhle možnost, zvlášť u dražší kosmetiky... já si chodím na vzorečky i do Sephory, třeba i korektor jsem si tam kdysi brala (MUFE voděodolný, šla jsem druhý den do bazénu a chtěla jsem to zkusit, bez problémů mi slečna ucmrndla do kalíšku)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to půjdu zkusit. Mně ještě nikdy vzorky takhle nedaly :-/

      Delete
  5. Ahoj, já jsem se to po tom Geranium Thistle taky "zmastila" (mám mastnou pleť), tak nevím, kde v Pai udělali chybu, ten krém má být pro smíšenou pleť a regulovat maz(!). Nejvíc mi od pai vyhovoval stejně jako IYF krém na suchou.

    ReplyDelete
  6. na nieco su vzorky super a na nieco nie :( ale vzdy je lepsie najprv skusit!

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.