Monday, February 24, 2014

MYCHELLE Fruit Enzyme Cleanser


Dneska bylo fakt krásně, nemyslíte? Já teda jo. A proto jsem ho celý strávila v luftu. (Ha, už s tou němčinou začínám :) Myslím, že bychom si dneska mohli dát menší očistu v podobě ovocného enzymatického čističe od MyChelle Dermaceuticals.

MyChelle Fruit Enzyme Cleanser nabízí speciální směs přírodních ovocných AHA kyselin, které pomáhají čistit póry a startuje buněčnou obnovu pro mladistvý vzhled. Je tvořen ovocnými enzymy, díky kterým se do pokožky dostanou antioxidanty. Obsažená kurmura pomáhá zklidňovat pokožku. Má též pomáhat pleť projasňovat a zabránit různým nedostatkům v jejich dalším bujení. Čistic je vhodný pro všechny typy pleti. 

Složení:
Aqua (Water), Sodium Laurylglucosides Hydroxypropylsulfonate (Coconut), Sodium Methyl Cocoyl Taurate (Coconut), Polyglyceryl-4 Caprate (Coconut), Sodium Cocoyl Hydrolyzed Amaranth Protein, Sodium Decylglucosides Hydroxypropylsul-fonate (Coconut/Palm), Pectin (Fruit Enzymes), Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Fruit/Leaf Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Fructooligosaccharides (D-beta) (NutraFlora®), Glucosamine HCI (D) (plant), Citrus Grandis (Red Grapefruit) Peel Oil*, Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil*, Ananas Sativus (Pineapple) Stem Powder, Gluconolactone**, Sodium Benzoate**, Glycerin, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Citric Acid.
*NOP Certified Organic, **Ecocert Certified Organic. 

 
Plusem je, že toto zkoušecí balení má 61ml, takže vám vydrží na hodně dlouho. Lahvička má cvakací uzávěr, takže s tím není žádná práce.Jedná se o čirý až jemně nažloutlý gel, který je hodně pěnivý. Pleť je po něm vyčištěná. Nejsem si však jistá, jestli to něco dělá s póry, ale já jsem si toho nevšimla. V tomto směru je vše při starém. Při aplikaci jemně štípe v postižených místech, kde jste třeba předtím prováděli razii na zalezlé vykuky. Používám ho po balzámování nebo při očistě ve sprše. Odstraním s ním tak všechnu špínu.

No znovuobjednávat už asi nebudu. Sice cena 14 liber za plné blaení a 8.50 liber za zkoušecí balení není zas tak hrozná, ale stejnak. Chci vyzkoušet něco jiného. Moc mě teď ale neberte vážně. Poslední dobou je na všechny mé problémy s pletí krátké všechno. Podebírá se mi snad celý obličej. Už jsem z toho celkem nešťastná. Nic nepomáhá a už přistupuji i k radikálnějším řešením typu desinfekce. Ano, jsem prase. Nemáte nějaký tip?

Připomínám, že do půlnoci máte ještě šanci zasoutěžit si o dva balíčky v první GIVEAWAY na tomto blogu.

10 comments

  1. :-) Mně vyhovuje moc, ale o chlup lepší je enzymatický gel od Oskia. Zatím mám MyChelle jen 3 týdny, ale něco ze sady (kupovala jsem tu celou sadu miniatur na FU) si do budoucna ve velkém balení určitě koupím. např. SPF shield je boží, lehounký a neucpává. Na boláky moc nevím, často to je z vnitřních příčin a zvenku člověk moc nezmůže. třeba ti sluníčko a jaro pomůže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už je to trošku lepší, stačilo jen začít pravidelně a pořádně čistit :)

      Delete
  2. Mám teď nově ten brusinkový a taky jsem si nevšimla, že by dělal něco extra s póry, ale jinak je příjemný, nevysušuje a taky mi vyhovuje, že hodně pění.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně to pěnění nějak moc nevyhovuje kvůli tomu, že to mám potom všude :D

      Delete
  3. Tak tohle se mi hodně líbí. Jen trochu postrádám v článku složení. No nic, jdu googlit. :)

    ReplyDelete
  4. Jéé, to jsem ráda, že to čtu. Mně po 2 týdnech čekání konečně taky dorazil, mám k němu rovnou i tonikum, tak jsem zvědavá. zatím mi teda vůbec nevoní, prostě taková přírodní citrusová klasika, kterou moc nemusím, tak uvidíme, no.. Zkoušela ještě něco dalšího?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně to taky moc nevonělo. Bohužel jsem zatím nic jiného od MyChelle nezkoušela a těším se na tvé postřehy :)

      Delete
  5. jééé vypadá to zajímavě, v psoeldní dobou dosti experimentuji v přírodním odličování a taupu, nic není řekla bych dost dobré abych u toho zakotvila, taký ten svatý grál, pořád mám chut zkoušet nové a nové věci :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.