Wednesday, February 05, 2014

STÁTNICOVÝ WISHLIST


Nervozita stoupá, napětí by se dalo krájet. Pomalu už nejím a skoro nespím. Všechno mě dokáže vytočit a všechno mě dokáže naštvat. Třeba jako to, že nám tu teď vrtají a řežou střechu na vedlejším baráku. Vrrr. Abych z toho všeho nezmagořila a měla nějaký cíl, udělala jsem si takový menší wishlist, kterým se chci odměnit za státnice. Pokud se povedou. Pokud se nepovedou, pak si ho dám taky. Jako útěchu :)

1. GIORGIO ARMANI Acqua di Gioia - u mě strašně oblíbená. Navíc mají teď slevu v Douglasu 20% na všechny 30ml vůně. Celou dobu mám doma navoněný lísteček z parfumérky, který jsem zapomněla vyhodit, a stále voní! A to podotýkám, že jsem tak 14 dní nevytáhla paty z baráku. Navíc jsem ho měla v kapse od kabátu a díky tomu mi načichly i kapesníky. Já tu vůni prostě miluju :)

2. NARS Matte Velvet Lip Pencil - chci nějaký z tmavších kousků. Nejlépe tu z konce obrázku. Nevíte, kde se dají v Praze sehnat? U nás v Plzni je to tak trošku neznámé zboží. Takže se stejně budu muset vypravit do velkoměsta a počíhat si tam.

3. Herbfarmacy Just Eyes - už jsem o něm psala v předminulém příspěvku. Pořád ho mají všude vyprodaný, takže čekám a čekám. Ale rozhodně ho chci. Co ho všechny blogerky začaly vychvalovat pro jeho až zázračné účinky, tak se nemůžu dočkat, až ho budu mít doma. A zaplať pánbůh za to, že to není gel. Gely já totiž přímo nesnáším

4. ELEMIS Papaya Enzyme Peel - jejich ikonický peeling. Už na něj pěli ódy skoro všichno, co ho zkusili. Navíc můj MyChelle enzymatický čistit se každou chvílí chystá do věčných lovišť, takže si musím sehnat adekvátné náhradu :)

Co vy a odměňování se za zkoušky/státnice/písemky? A co nákupy jako útěcha?

9 comments

  1. Nákupy jako odměna fungují velice dobře. :)
    Jinak si dokážu docela dobře představit tu nervozitu. Muž státnicuje v pondělí, tak kolem něho chodím po špičkách... :))
    A Acqua di Gioia je úžasná záležitost. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Držím pěsti! Nejhorší je ten den předtím...
      Můj muž se nijak nežinýruje. Hraje střílečky, kouká na telku a chrápe...Prostě jako by se nic nedělo. Ale tak snad už to teď bude naposledy, co se takhle stresuju :) Zítra touhle dobou už bude dobře. Ať už bude výsledek jakej bude :)

      Delete
  2. Moje milá, žádné nákupy útěchy se konat nebudou, protože ty to zvládneš a nakupovat půjdeš s radostí a úlevou. :) A potom to spolu oslavíme na tom sushi, už se těšíš? :) Nezapomeň mi pak napsat, jasný? :)
    Bože, ten Armani! Taky jsem k němu v parfumerii čichala a je naprosto dokonalej! :)
    Měj se krásně a držím pěsti. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si piš, že se těším :) Už ho mám doma hezky na poličce a musím k němu pořád čichat :D

      Delete
  3. Poctivě se odměňuji, nějakou kosmetikou, náušničkami nebo i kabelkou, prostě ženská! :-D bára.kára

    ReplyDelete
  4. NARS mají v Sephoře, ale nevím, jestli přesně tyhle tužky, upřímně řečeno jsem tam sto let nebyla a nikdy jejich stojan nezkoumala...
    a držím palce hrozně moc! ono to ve finále není tak děsivé, jak si to člověk představuje ;) já mám za sebou už troje státnice (vlastně čtvery, jednou jsem opakovala), teď se děsím psaní diplomky, nechce se mi a nechce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky moc!

      Zítra se do Sephory chystám. Kdybych nenašla tam, tak MAC nebo Bobbi Brown to jistí :)

      Delete
  5. já jsem za státnice dostala kabelku DKNY a sama jsem se odměnila pár kouskama oblečení a objednala jsem si dvoje boty z ASOSu, po kterých moje srdce dlouhou dobu prahlo :-) Ráda si dělám radost, ale když nejsou peníze, tak to radši chvíli vydržím a udělám si radost opožděnou :-) A nakonec jsem si koupila ještě veleslavnou krajkovou řasenku od HR, och :-)
    www.zivotoc.blogspot.cz

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.