Monday, February 03, 2014

BLOG MÁ NOVÝ DOMOV

Zdroj

Dneska jenom rychlá informace o tom, že blog má novou adresu. Po nějaké době jsem se rozhodla přesunout ho na vlastní doménu. A důvody? Nelíbilo se mi, že adresa nemá nic společného s názvem blogu. A popravdě řečeno, moje přezdívka stejně nikomu nic neřekne. Taky se mi nelíbila ta koncovka blogspot.cz. Chtěla jsem místečko, které bude jenom moje (a vaše). Ano, jsem malý sobeček :)

Ale nebojte. Pro vás čtenáře, návštěvníky se nic nemění. Pokud zadáte starou adresu nebo se sem budete chtít přes nějaký starý odkaz dostat, pak budete automaticky přesměrováni na novou adresu. Pokud by vám samozřejmě něco nefungovalo, stačí napsat :) 

A mně nezbývá než vás tu co nejsrdečněji přivítat :)

simplelifeblog.cz

5 comments

  1. Tak hodně úšpěchů na nové adrese! :)

    ReplyDelete
  2. Jéé! Péťo, gratuluju k nové adrese, vlastnímu mistecku a těším se na plno nových článků. :-)

    ReplyDelete
  3. Bezva, zase další blogokrůček :) Ať se na nové adrese daří! :)

    ReplyDelete
  4. Gratuluju k vlastnímu koutku na síti:-). Přeju hodně štěstí

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.