Sunday, November 24, 2013

Vánoční filmovaná

Měsíc do Vánoc. Už zase? Dárky nemám, nestíhám, nezvládám. Nakonec to skončí tak, že je začnu nakupovat až týden před Vánoci a pak z toho budu akorát otrávená. Takže se budu muset uklidňovat. A čím že se to uklidňuji po příchodu z narvaných obchoďáků? Filmy. A jakými?

Zdroj
Mám strašně moc ráda Tima Burtona. Naše láska začala v té době, kdy jsem poprvé viděla Střihorukého Edwarda právě o Vánocích, když mi bylo asi 10 let. Musím se přiznat, že tohle byl asi první film, u kterého padla nějaká ta slzička. Proto na něj moc často nekoukám, protože mi přijde pořád strašně smutný a já se u filmů nerada cítím smutně. I tak ale patří k mým vánočním filmům :)

Zdroj
Dalším filmem, který mi způsobuje vánoční ladění, je Nightmare Before Christmas. Námět ehm, ehm Tim Burton. U tutoho filmu se mi strašně líbí grafická podoba. Ale co je na tutom filmu asi nejlepší je soundtrack. Ty písničky jsou fakt boží. TADY si můžete pustit malou ochutnávku :) Ani nedokážu popsat, jak moc miluju animáče. Dokonce na ně chodíme s mužem do kina, kde jsme třeba jediní bez dětí :D Naposledy to byl film Já padouch 2.

Zdroj
Tenhle film je u nás v rodině doslova kultovní. Na Grinche jsme koukaly se ségrou i mimo vánoce a strašně se u toho bavily. Dokonce ještě teď používáme nějaké hlášky. Myslím si, že řežisér nemohl vybral lepší obsazení Grinche než Jima Careyho. Taky se mi líbí, že z Grinche se stalo de facto slovo, které označuje člověka, který nemá rád Vánoce :) Docela by mě zajímalo, jak by film vypadal, kdyby se režisérské židle ujal právě Tim Burton.

Zdroj
Tuten film jsem poprvé viděla někdy v nácti, když jsme seděli u babičky o Vánocích. Po půlnoci dávali Smrt jí sluší. Meryl Streep, Goldie Hawn a Bruce Willis? Tři, které mám ráda. A ten bláznivý námět? Prostě super povánoční podívaná o ženské nevraživosti :)

A jaké jsem vaše filmy, kterými se uklidňujete o Vánocích? :)

11 comments

  1. Grinch u mě jede každé Vánoce, bez tohohle filmu si to ani nedokážu představit! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, už ho mám staženého a pustíme si ho doma hned, jak se tam dostanu. Klasika! :)

      Delete
  2. 4 ze 4! :) taky mam tyhle vsechny moc rada
    Akorat se trochu divim chybejici mrtvy neveste ... ;)
    Jinak ja miluju treba Prazdniny s Diaz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrtvá nevěsta. och, jak jsem mohla zapomenout!!! Stydím se, ale tu mám taky moc ráda! Prostě Burton :) Cameron taky nikdy nezklame :)

      Delete
  3. Na Grinche se maximálně těším :)! A také jsem si konečně stáhla Nightmare Before Christmas a ještě bych doporučila film Čtvery Vánoce, taky moc hezké, už se nemůžu dočkat těch večerů u filmů s horkou čokoládou v ruce :))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé, horká čokoláda nebo kakajíčko a filmy nebo knížka...to je ideál! :)

      Delete
  4. Mám hrozně ráda Smrt jí sluší :)

    ReplyDelete
  5. Mám to úplně stejně :), taky jsem viděla kdysi po půlnoci o Vánocích Smrt jí sluší a líbilo se mi to :). Ale nevzpomínám si, jestli je to také s vánoční tématikou nebo vůbec :p. Mými filmy jsou rozhodně Sám doma 1 a 2, Prázdniny nebo Srhekoleda či jak se to jmenuje :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě že to nemá s vánocemi moc společného :D A Sám doma, to je taky klasika. Kevin je Kevin :)

      Delete
  6. Střihoruký Edward je jeden z mých nejoblíbenějších filmů :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.