Tuesday, November 05, 2013

NEW IN


Včera jsme byly na kafíčku s kamarádkou Marťou a ještě předtím jsme byly pokoupit nezbytnosti do našich kosmetických sbírek :) Pokud jste z Plzně, můžu vám domácí kavárnu Orient Coffee vřele doporučit! :) A co jsem si koupila?


Biosil Plus - psala jsem o něm už ZDE. Od února ho beru dá se říci každý den a musím uznat, že kvalita nehtů se mi vážně zlepšila. Na kvalitě vlasů je to také trochu znát, už nejsou tak krepaté, jako bývaly dříve. Sice je to nachuť pěkně hnusná záležitost, ale účinná. Proto už mám třetí balení a v konzumaci budu pokračovat dál. 

Australian Bodycare Tea Tree Oil - už jsem z mých pupínků celkem zoufalá. Abych vám demonstrovala, jak zoufalá, tak vám prozradím, že už jsem dokonce používala na obličej i dezinfekci, abych zamezila rozšiřování bakterií a nově vznikajícím pupínkům. No moc to nepomáhalo. Doufám, že toto bude lepší, protože Tea Tree olej je přírodní antiseptikum a má antibakteriální účinky. Strašně to smrdí, to vám povím. A když si to dám na bradu, tak normálně cítím Tea Tree olej v puse. Fujtajbl! Kupovala jsem v lékárně Dr.Max za 156Kč.

GS Strars Enamel - strašně moc se mi líbil odstín Blu Imperiale, což je asi tedy novinka, co jsem tak pochopila. Navíc je měli v Rossmannu za 100Kč. Ujíždím na pískových lacích, takže tenhle nesměl chybět v mé sbírce. Bude se mi skvěle hodit do práce :)

Purity Vision Růžová voda - docela jsem nad ní váhala. Dát 200Kč za smrdutou vodu? No moc mi nechtělo, ale už teď vím, že jsem udělala dobře. Určitě na ní bude samostatná recenze, ale až vyzkoumám všechny její pro a proti.  Moc se mi líbí skleněná lahvička, ve které se voda prodává. Hodně voní po růžích, ale to se dalo čekat, že :D Uvidíme, jak tohle soužití dopadne.

L´Oréal False Lash Wings - po téhle krásce toužím už celkem dlouho. Má krásné balení, zajímavý kartáček a loreálí řasenky jsou opravdu dobré. Snad bude i tato. Teď na ní mají v Rossmannu akci -25%, takže stála asi 220Kč. Což mi přijde celkem fajn cena :)

Rival de Loop ručník - koupila jsem ho kvůli čistícímu rituálu. Postupem času chci objednat mušelínové ručníčky. Go, Caroline, Go! Zatím je to celkem dobré, hezky s ním namasírujete obličej, odstraníte odumřelou kůži a vyčistíte nečistoty. Hodně se ale podobá těm švédským utěrkám na prach, takže nevím, jestli se výrobci trochu nespletli :D

Demi More RED - jako bonus jsem dostala vzorek nové vůně od Oriflame, kterou vytvořila hollywoodská herečka Demi More. V srdci vůně je vzácný červený jasmín, doplněný tóny bílých květů, brusinek a šťavnatých jablek. Už mám její zlatou More by Demi a ta mi strašně voní. Takže o téhle také přemýšlím. Je sice trošku sladší, ale zato hodně ženská a příjemná :)

+ v týdnu chci ještě objednat cleansing balm a muslin cloth od Balm Balm a nějaký čistíč přírodního původu. Nějaký tip? Přemýšlím o čističi od Burt´s Bees nebo bareMinerals. Přecházím totiž na čistění pleti podle CH. Bude na to samostatný článek, tak uvidíme, jak to bude fungovat. Zatím nějak improvizuju a pleť je opravdu o poznání lepší.

A co vy a vaše NEW IN?

28 comments

  1. Demi More RED má moje mamka, ale musim se přiznat, že si jí dost často půjčuju :D Voní vážně božsky <3 A ty řasenka od L'oreal mě láká už hrozně dlouho, jenže pořád mám vždycky nějakou v zásobě, ale asi pod stromeček si jí nadělim :D
    Jinak budu ráda, když napíšeš recenzi na ten Tea Tree Oil, docela mě zajímá, taky bojuji s pupínkama, hlavně v zimě :/

    glamourmoment.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já do ní asi půjdu :) Na Tea Tree recenze bude, tak se těším na tvou návštěvu :)

      Delete
  2. Na to akné, kočko, počkej den, dva a já ti napíši skvělou vodičku na akné, mamina mi pro ní zítra jde, ale vůbec nevím jak se jmenuje :D Měla jsem jí napsanou od kožařky, protože to co jsem neměla na obličeji to na zádech, je volně prodejná takže no stress a opravdu účinná :))) Normálně jsem si s ní potírala i obličej i když jsem tam nic neměla jako prevenci :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oukej, počkám a juknu. Začínám být zoufalá :)

      Delete
    2. Bylo by fajn kdyby se slečna podělila sem, taky by mě to zajímalo :)

      Delete
  3. Na tento odstín GS laků si taky brousím zuby, je nádherný;) Už jsem ho měla v ruce, ale nakonec jsem si vzala jiný;)

    ReplyDelete
  4. Moc pěkně se ti rozšířila sbírka kosmetických vychytávek. :) Těším se na recenzi Růžové vody..:) Nad Biosilem taky už nějakou dobu přemýšlím, všichni ho vychvalují. :)
    A do Orient Coffee určitě budu muset zajít. :) Díky za tip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biosilk doporučuju, rozdíly uvidíš do týdne :)

      Delete
  5. Ten lak je boží, že? Já už ho přelakovávám, tohle je přesně moje barva a nechci ji ještě aspoň týden sundat z nehtů :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, to je přesně barva pro mě :) Navíc je to jedna z našich pracovních barev, takže si nemusím lámat hlavu s tím, že se mi lak nehodí k pracovnímu :D

      Delete
  6. Tee Tree je určitě dobrá volba, ale spíš jako desinfekce než léčba. Používala jsem ho docela hodně a spotřebovala asi tři lahvičky. Ale dneska mám na pupínky akné lepšího pomocníka - Clinique Anti-Blemish Solutions Spot Treatment Gel. Lahvička sice stojí pětikilo, ale dala bych za ní i víc, je to pro mě zázrak. Akné jako takové to nevyléčí, ale na jednotlivé pupínky je to zázrak. Jinak to chce hledat příčinu, ale to bývá běh na dlouhou trať.
    Těším se na recenzi na růžovou vodu. Už na ní koukám strašně dlouho, ale ještě jsem se nepřesvědčila, že ji potřebuji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu srajdu od Clinique mám taky. Dokonce jsem o ní nedávno psala. Mně prostě nic nedělá. Asi mám divnou pleť, ale je to tak. Leží mi to v šuplíku a nic to se mnou za ty peníze nedělá. :-/
      Na růžovku se těšit můžeš, já poctivě zkouším :)

      Delete
    2. Tak to je smůla, ale holt jsme každá jiná. Pro mě je to fakt zázrak a to jsem k tomu byla velmi skeptická :)

      Delete
    3. Ale tak hlavně že tobě vyhovuje ;)

      Delete
  7. Poslední dobou se mi začínají doma množit výrobky od značky Rival de Loop. Včera jsem si koupila dvoufázový odličovač a pro mě je ideální. Akorát by to chtělo mít v okolí Rossamanna s větším sortimentem od téhle značky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já moc RdL nevyhledávám, ale někomu může vyhovovat. Jednou jsem měla od nich peeling, ale žádná sláva. Spíš mi to rozedřelo obličej ;)

      Delete
  8. Tenhle olejik je super a voda taky ( mne voni uzasne :))), na ty pupinky zkus cicalfate ;) (recenze je nekde na blogu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě moc nemusím vůni růží, ale třeba mě to tahle voda naučí :) Jj četla jsem, ale radši jsem zvolila tuhle cestu ;)

      Delete
  9. Btw, rasenka mi uz trochu vyschla a mam ted rasy skoro do nebe:)

    ReplyDelete
  10. Jak mě ten Tea Tree voní. Koupila jsem si dokonce i tea tree balzám na rty, je super hojivej a člověk má tu čajovníkovou chuť přímo na rtech:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ti závidím, to já abych nosila kolík na nose, když to použiju :D Jóó to kdyby to vonělo jako Armani, tak to je jiná :D

      Delete
  11. Jak s tebou soucítím - já Tea tree taky nesnesu =D Dokonce na něj mám alergii - při nemoci jsem si ho jednu kápla do vany a vylezla jsme úplně rudá a volezlá =D

    Co se týče těch utěrek, tak si klidně kup ty malinké ručníčky z Ikea, nebo normální dětské žínky.. Ono to vyjde nastejno a když se Ti fakt nechce prát pravidelně (občas na to zapomenu, tak radši dokoupím další utěrku =), tak se Ti hodí co nejvíc kusů. Navíc jsou malé a tudíž i skladné =) Co se týče těch echt Muslin cloths,t ak mám jak od Elemisu, ANtipodes, REN, HErbology, BAlm Balm - jsou jen jinak zpracované, ale na stejné brdo a v závěru nejpříjemnější ty ručníčky z Ikea. Jo, kdyby sis náhodou pohrávala s myšlenkou koupit na feelunique spolu s tím Burts Bees gelem i ty muslin od Balm Balm, tak se na to radši vykašli - jsou nejhorší, které jsem kdy měla. V suchém stavu připomínají voskovaný papír a lehce škrábou - kvalitou se tedy nevyrovnají ani těm nejhorším žínkám z mého dětství. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alergii? To jako fakt? Mně sice nebetyčně smrdí, ale zatím jsem se po něm neosypla. ŤUK ŤUK ŤUK :)
      Asi půjdu do těch dětských žínek. Do Ikei to mám daleko. Přesně ty z Balm Balm jsem chtěla objednávat, ale díky za radu. Neojednám :)

      Delete
    2. Jo, jsou to šmejdy. Asi nejkvalitnější mám od PAI a Elemisu, ale to už jsou zbytečně drahé záležitosti.. IKEA to jistí.. nebo ty dětské žínky, ty aspoň nejsou tak velké a tlusté, takže rychleji schnou. Tem ručníčkům z IKEA to docela dlouho trvá, nikdy mi neuschnou přes noc.

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.