Sunday, November 17, 2013

10 věcí, co mi hlava nebere


Dneska jsem se zamýšlela nad tím, co mi moje hlava nebere a co vlastně nechápe. Většinu těchto věci jsem viděla na vlastní oči nebo zažila na vlastní kůži. A co z tohoto filozofování vzešlo? To si můžete přečíst v následujícím textu. Pokud to máte taky tak, nechte mi dole komentář. Pokud byste měli ještě něco navíc nebo jiný názor, tak se klidně vyjádřete. Budu ráda :)


1. Creepers boty. Možná to vypadá "hezky" na fotkách, ale v realitě? C´mon girls. Vypadá to jako kdybyste měly useknuté nohy. Strašně je to zkracuje a navíc se v tom evidentně špatně chodí, protože to má tak divnou podrážku.  Kolik holek už jsem v tom viděla a snažila se to pochopit. Ale nemůžu si pomoct. Prostě za mě palec dolů.
2. Upíří mánie. Vždycky jsem si myslela, že upíři jsou krvelační, bělobní, hrůzostrašní, je záhodno se jich bát a neradno si s nimi začínat. Nikdy by mě ale nenapadalo, že budou někdy sexy, mladí, krásní a že se z nich stane doslova kult. A stalo se, viz. některé filmy a seriály. Nikomu to neberu. Všichni jsme originál a máme rádi jiné věci. Já bych si taky nikdy nedala sáhnout na komiksáky :) 


3. Permanentní makeup. Panebože proč?! Chápu, když má někdo upálené obočí nebo se mu něco stane, ale normální ženy, které nemají problémy a mají v pořádku ruce? Proč? Já bych si dala radši tu práci s tou konturkou nebo vykreslením obočí a linek než tohle. Každý to pozná a ne každý tatér to umí udělat přirozeně. Jestli je to vůbec možné. Podle mě to úplně kazí dojem a je to prostě totální úlet za nemalé peníze.

 

4. Ombré vlasy. Tady musím upozornit, jak které ombré vlasy. Strašně se mi líbí na blondýnkách. Tmavovlásky to musí vychytat s barvou, jinak jim z toho vyleze rezavé cosi. Ale hlavně je naprostý fail, když má někdo vyžehlené nebo přirozeně rovné vlasy a udělá si ombré. Ale tak, že si barvu napatlá do jedné lajny, takže se jim potom vytvoří na hlavě dva vodorovné pruhy. To už moc ombré není, že?


 5. Skinny jeans na chlapech. Mám ráda trošku uplejší kalhoty na chlapech, které jim zvýrazňují určité partie :) Ale nemám ráda takové, do kterých se pomalu nevejdou. A když někam jdou, tak to vypadá jako by si kačer vyšel na procházku. Vždyť je to musí škrtit. No víte, tam dole. Nebo ne? :)

 

6. Kočky. Ne vážně. Jak to dělají, že vždycky dopadnou na všechny čtyři? :D
7. Učení. Proč toho vždycky stihnu tolik, když se musím učit? Vážně, stihnu uklidit, uvařit, vytřít, napsat pár článků, shlédnout všechny blogy, okomentovat je, pohrát si s kočkama, dojít na nákup, uklidit koupelnu, přerovnat svou kosmetickou sbírku a další. A pak se divím, že na učení nezbývá čas. Ale já to všechno musela udělat :D

 
  
8. Chlapi. Jak můžou být posedlí něčím, jako jsou prsa? :)

9. Letní/zimní čas. To nás má nasrat že? Nesnáším, když musím myslet na změnu času. Vždycky se mi zdá o tom, že nesmím zaspat do práce (protože tam většinou chodím, když se mění čas) a probouzím se několikrát za noc. Otrava!

 

10. Bílé víno. Proč mi vždycky začne chutnat nejvíc, když už jsem skoro na dně lahve a v lednici není žádné jiné po ruce?! WTF?! :)


A co nebere hlava vám? :)

30 comments

  1. Já jsem ty ulítlé boty ještě na nikom v reálu neviděla, jen někde na fotkách a taky bych tomu dala palec dolů. Ombré se mi nikdy nelíbilo, zvláště pak na brunetách. A úzké kalhoty na chlapech co mají pavoučí nožičky je snad to nejhorší :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak :D Když se to na brunetách povede, tak to vypadá i hezky, ale většinou se to nepovede a vypadá to tak, jak to vypadá. To jest, hrozně :D

      Delete
  2. Tak tenhle článek mě vážně pobavil! Trefné.
    Karolína

    ReplyDelete
  3. haha:) ty boty se mi taky vůbec nelíbí a permanetní makeup taky absolutně nepochopím:-D a s tím učením to znám moc dobře:-D

    ReplyDelete
  4. Teda já to nechápu, ale tenhle super článek se mi neukázal včera v blogrollu! Ještě že zrovna těžce prokrastinuju a projíždím si svoje oblíbený blogy do zblbnutí:D Ve všem se asi shodnem, ale hlavně - skinny jeans na chlapech, grrr! Přítel měl jednou v nějakém obchodě menší touhu si je zkusit, díkybohu se mi chce líbit a pochopil, že tudy cesta nepovede. Co k tomu ty chlapy vede? Nebejt mrňavá a nemít občas chuť na plochý boty, zbytek života prožiju v boyfriend jeans.
    Ty boty, jako vážně? To někdo nosí? Jsem si říkala jaká jsem velkoměšťanka když si žiju od pondělí do pátku v Praze, ale zatím se mi jejich majitelky (nebo majitelé? Pro koho to sakra je?) úspěšně vyhýbají.
    A upíři... Já miluju Draculu. Od velmistra Stokera. Asi od devíti let. A i po regulérní smrti se Dracula musí v hrobě obracet, když vidí třpytivý bledý lidi s rtěnkou od Diora. Nebo jsem tu knížku četla tolikrát, že jsem zdegenerovala. A na komiksáky se sahat nesmí, ty jsou naprosto bezchybný!

    Teda, se zas rozepisuju... Pointa je, dík za super článek, fakt pobavil:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, prokrastinace vládne světem :) Měla jsem nějaké problémy s publikováním, tak je možné, že mohly být potíže se rozbrazováním ;)

      Tak ten můj je naštěstí stejného názoru a právě se taky diví, že to ty ostatní neškrtí. Ono možná škrtí, ale jsou to siláci a skrývají to :D U nás v Plzni je to asi velkej boom, poslední dobou je v Olympii nosí skoro všechny holky. Na věku nesejde. Já bych řekla, že ty boty jsou obojetné :D Draculu jsem sice nečetla, ale viděla jsem nějaký film a právě mě zaráží, že dnešní upíři vypadají tak, jak vypadají :)

      Já si ráda počtu přínosné a milé komentáře a děkuji za něj :)

      Delete
  5. Trefa! :-) Ve většině věcech s tebou souhlasím, obzvláště s těmi skinny jeansami a s tím učením to mám úplně stejně :-D
    Hele wesulle, nevíš kde bych v Plzni sehnala zelený jíl v prášku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Mám takový pocit, že by se měl dát sehnat v Tylovce v té přírodní lékárně. Prodávají tam i Dr.Popova, který tohle nabízí. Zkus mrknout tam ;)

      Delete
    2. Myslíš v HerBio? Tak tam ho právě nemají..:/ Koukala jsem na netu a žádnou jinou zdravou výživu nebo tu lékarnu jsem nenašla. :/

      Delete
    3. Tak jsem jim prohledala stránky a vypadá to, že to tam taky nemají..:/ Asi budu muset objednat přes internet..:/

      Delete
    4. Ale děkuju! :))

      Delete
    5. A co tohle? :) To je přímo v Plzni :)

      http://www.internetleky.cz/shop.php?action=show_product_detail&product_id=336320

      Delete
    6. Ty jsi naprosto dokonalá! :) Jsem teda v Plzni už druhým rokem, ale o těhle lékárnách jsem ještě neslyšela. Lékárna Eliška je docela daleko.. Koukala jsem že Lékárna U sv. Jana Nepomuckého je na Klatovské, to mám blízko. Tak jsem hned hledala Googlem. A už vím kde najít tu u sv. Jana Nepomuckého, takže co nejdřív tam zaskočím. :) Děkuju moc! :)*

      Delete
    7. Já taky ne neboj a to jsem v Plzni skoro 6 let :D Našla jsem to na netu ;)

      Delete
    8. Hezky :D Je super, že mám takovou pěknou lékárničku s Popovem takhle blízko, to peněženka zase zapláče. :D Co nejdřív běžím pro jíl. :)

      Delete
    9. To znám velice dobře :D A kde přibližně bydlíš, pokud to není tajné? :)

      Delete
    10. Tak vlastně v Plzni nebydlím, bydlím jinde, ale v Plzni studuju, takže jsem tu celé týdny a víkendy doma. :-) A tajné to samozřejmě není, jsem na Borech na internátu Hotelové školy. :-)

      Delete
    11. Aha, tak to jo. Já bydlela půl roku vedle na kolejích a tři roky tam chodila do práce ;) Tak to máš kousek. Doufám, že o tom jílu potom napíšeš, protože já ho chtěla taky zkusit :)

      Delete
    12. Tak to tam dobře znáš. :-) Kde ted bydlíš ty, jestli se smím zeptat? :-) Určitě o jílu napíšu. :-) Doufám, že se někdy potkáme a vyrazíme na nějaké pěkné blog nákupy a dobré kafe. ;-)

      Delete
    13. Teď bydlím kousek u centra nedaleko zimního stadionu ;) Určitě něco spácháme, akorát to vidím max až po novém roce. Mám toho teď strašně moc s ukončením školy a psaním všeho možného ;) Už teď se ale těším :)

      Delete
    14. Vím, vím. :-) No jasně, budu jedině radši, v poslední době jsem nějaká rozlámaná, unavená a nemocná. Tak se dám dohromady a pak něco podnikneme. :-) Taky se těším. :-)

      Delete
  6. Problém s vínem mám taky! :D

    Tenhle článek se mi vůbec neukázal v blogrollu, to mi hlava nebere... Google a jeho super vychytávky...

    Když nad tím tak přemýšlím, tak jsem creepersky ještě naživo na nikom neviděla. Do Přerova to očividně nedošlo a v Olomouci je jiná móda, díky bohu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, jsem ráda, že nejsem jediná :D

      Jj, vím o tom. Asi jsem to zapříčinila já tím, že jsem dříve klikla na publikovat a potom jsem článek hodila zase do konceptu a když jsem ho chtěla publikovat, tak se mi hodil na to původní datum při prvním publikování ;) Ale je vidět, že cesta k němu vede :)

      Já vím, že je ráda nosí Ceady ;) A taky hodně holek v Plzni :D A buď ráda, vypadá to fakt divně :) Všechny, co jsem v tom viděla, chodí jako malé děti, které se učí chodit v botách :)

      Delete
  7. Replies
    1. Naše malá blogo-vinařská obec se pomalu ale jistě rozrůstá :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.