Sunday, November 10, 2013

AUTUMN WISHLIST 2013


Podzim je v plném proudu, v Plzni prší a já musím jít psát diplomku. Ale ještě než začnu, tak si dáme krátký článek na téma podzimní wishlist. Poslední dobou jdu do sebe. Začínám se zajímat o přírodní produkty v péči o pleť a taky podle toho vypadá můj seznam přání. Nejradši bych vyzkoušela všechno, ale na to prostě nezbývájí ty těžce vydělané peníze. Dnes vám tedy přináším ukázku toho, co si chci zanedlouho pořídit a zeptat se vás, zda s nějakou věcí nebo značkou nemáte zkušenosti, aby bylo rozhodování snazší :)

ELEMIS Balancing Lavender Toner - jedná se o toner s vysokým obsahem alpských bylin, který pomáhá udržovat přirozené pH pleti a rozjasňovat ji. Neobsahuje alkohol ani jiné dráždivé složky. Je vhodný pro dospívající a smíšenou pleť. Značka Elemis mi poslední dobou začíná být celkem sympatická tím, že se jedná o lázeňskou kosmetiku a jsou na ní celkem kladné recenze a názory.Jediná nevýhoda je cena.

EDM mineralní make-up - mám doma pouze vzorečky, ale díky těmto vzorečkům jsem se přesvědčila, že minerální make-up je přesně to pravé pro mou pleť. Nevysušuje, skvěle se nanáší, má přirozený matný finish a hlavně mi nezpůsobuje záněty. Jediné co mě trápí jsou odstíny make-upů. Je jich tak moc a já se prostě nemůžu rozhodnout pro určitý odstín. Mám doma tři vzorečky a nejvíc mi vyhovuje Multi-tasking Neutral IT, ale přijde mi, že ze mě dělá masku. Tak přemýšlím nad tou semi-matte verzí. U těch odstínů se bojím právě toho, že šplápnu vedle a budu mít doma srandu, která ze mě udělá vyblitou mrtvolu nebo solárkovou královnu.

JOHN MASTERS ORGANICS - řekla jsem si, že pro začátek by se mělo myslet ekonomicky a radši objednat vzorečky. Je super, že jsem našla tuto sadu, kde se nachází šampon, kondiš, sprcháč a tělové mléko. Produkty JMO jsou dost chválené (např. eM, Mitsuuko nebo Verunkami). A já je chci taky milovat. Jediná nevýhoda je ta cena, řekněme si, že je trošku přemrštěná, ale co. Když to bude pecka a já si z této značky sednu na zadek, tak do toho jdu!

BALM BALM Cleansing Balm - ano, Caroline mě naprosto pohltila. Tímto se jí hluboce klaním a děkuji. Zatím na první fázi čištění používám pouze kokosový olej. Ten je však velmi komedogenní, rozuměj pory ucpávající, a to pro mě není zrovna příznivé. Proto jsem se po recenzi u Lili rozhodla, že půjdu do tohoto cukrouška. Je cenově dostupný a navíc organický a naprosto přírodní.

NOURISH Balance Nutritious Peptide Serum - toto sérum je vhodné opět pro smíšenou pleť a jedná se o směs vitamínů a minerálů pro optimalizaci pleti a vyrovnání pH. Má pleť rozjasňovat a zabraňovat známkám stárnutí. A navíc je z 80% organické. Chtěla bych vyzkoušet celou jejich řadu pro smíšenou pleť. Dokonce dělají i cestovní balení, kde můžete najít všechny přípravky a díky tomu je všechny vyzkoušet. Ale nemůžu se rozhodnout, co vyzkoušet první. jestli Nourish nebo...

TRILOGY Roseship Collection - jedná se o řadu, která je celá postavená na šípkové oleji. Má vysoce regenerační schopnosti a je určená pro všechny typy pleti. Sada obsahuje šípkový olej, krémový čistič, hydratační krém a hydratační toner ve spreji. Četla jsem na ní hodně kladných recenzí a hodně českých blogerek jí má oblíbenou. Ale jak jsem psala předtín. Nemohu se rozhdnout mezi značkou Nourish a Trilogy.

Co byste si vybraly vy? Nourish nebo Trilogy? Máte s nějakou značkou zkušenosti?

16 comments

  1. ani jedno jsem neznala, ale dívala jsem se na FU teď na oboje a víc mě zaujala ta Nourish sada, ale chybu asi neuděláš ani v jednom případě :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky myslím, jen prostě nevím co dřív :D Typickej Blíženec :D

      Delete
  2. Hezký list, všechno mám vyzkoušené a doporučuju. Akorát od Elemisu mám raděj jiné věci, než tonery (ale já moc v toniku rozdíl nevidím, jestli je to třeba Nobilis za stovku nebo Elemis za 20 liber)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě i díky Tvému blogu An jsem si některé tyto značky vybírala :) No mně právě přijde dát za toner víc jak 20 dolarů docela blbost. Ale na jejich pleťovou péči budu muset hodit očko. Třeba nějaký krémík by se šiknul :)

      Delete
  3. Tak nourish znam jen od videni.. trilogy doporucuju vsema desetij,e to levna moc vonava,fungujici a kvalitni kosmetika.mam od nich olej,krem i tonikum (a to doporucuju i misto toho Elemisu) elemisi tonika jsou docela dost prevonena,mi prijde.. spis mi to pripomina telovy sprej.Kdybys chtela vyzkouset,mam nove merunkove tonikum Elemis a budu ho davat do Blogsale. Jooa uz se moc tesim na nejake zpravy o balzamu BalmBalm =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Achjo, tak teď jsi mě docela zvyklala :D Už jsem měla v košíku ten Nourish, ale zase přemýšlím o Trilogy. Asi vezmu nejdřív Trilogy a v prosinci zase Nourish a bude :) Balm Balm už je v košíčku připraven na objednání, jen čekám až přijde výplata :D Uvidím podle toho tonika v tom setu. Nechceš o tom toniku něco napsat třeba? Nebo proč Ti nevyhovuje? :)

      Delete
    2. Nene, já ho nezkoušela, je nové a nerozbalené. Jen podle vůně říkám, že je hodně parfémované. Mně tyhle papací vůně na obličeji moc nevyhovují - a že bych chtěla vonět jako meruňková marmeláda.. =)
      Trilogy je opravdu fajn - na naturisimu mají teď ve slevě ten jejich šípkový olej a mám dojem, že bys tam tu jejich sadu mohla najít i ve vánočních balíčcích ;)

      Delete
    3. Právě, že jsem ho tam nenašla, tak jsem šla do toho z Feelunique ;) A jak mi nebude vyhovovat, tak si Tě najdu a osobně .... Ti zbytek předám :D :D ;)

      Delete
    4. ´Tak jo, to beru! =D Já teď mám ten jejich denní vita krém a je perfektní. Ještěže jsem ho neprubla na léto, na zimu je ideální (true story.. )

      Delete
    5. Jop, ten je v té krabičce taky, tak se na něj těším. Chtěla jsem si ho koupit ve větším balení, ale radši si ho vyzkouším "nanečisto" z miniaturky :)

      Delete
  4. Krásný wishlist, hned bych všechno brala domů :-) Jediné, co jsem vyzkoušela a mohu doporučit je Trilogy :)

    Budu moc ráda, když se také zapojíš do giveaway, která právě probíhá na mém blogu > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html#more

    ReplyDelete
  5. Kokosovy olej je tiez organicky, a neupchava pory, aj ked kazdy prirodny olej ich z casti upchava, neskodi to pleti prave naopak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kokosový olej je středně až silně komedogenní a je tedy pravděpodobné, že bude ucpávat póry a způsobovat akné. Samozřejmě může ucpávat póry jen někomu. Mně se po něm póry ucpávají a tvoří se mi bolestivé akné na bradě. Proto si chci koupit ten balzám, který je nekomedogenní ;)

      Delete
  6. Ahoj, tak to je krasny wishlist. Sama po niektorych spomenutych pokukujem. A inak k tomu Mineralnemu MU. Tiez som si ho nedavno kupila, Multitasking Neutral vo verzii semi matte, pretoze som sa nevedela rozhodnut pre odtien, brala som neutral. Pleti sa pekne prisposobil, ale vdaka nemu som zistila, ze sa nabuduce nemusim bat ist aj do podtonu, konkretne zlteho. Som si aspon ujasnila, ze je fakt zlty:D Inak mas pravdu v tom, ze masku si nim podla mna lahko vytvoris, da sa vrstvit a preto s nim treba opatrne, Mne staci uplne minimum a poriadne zapracovat do pleti stetcom,kryje podla mna dobre a ten finis sa mi paci, aj ked nie je taky pekny cely den.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, to jsem přesně potřebovala slyšet. Půjdu do toho multi-tasking neutral semi-matte. Pak uvidím, zda do nějakého podtónu :) Díky moc :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.