Wednesday, November 20, 2013

AUSTRALIAN BODYCARE Tea Tree Oil


Nestíhááám. Ale těžce. Proto si dáme jen takovou rychlovku v podobě recenze tohoto Tea Tree oleje od Australian Bodycare. Koupila jsem ho v lékárně Dr.Max za 156Kč a obsah je 10ml. Nabízejí ještě verzi v 30ml balení, která je asi za 350Kč. Používala jsem ho asi 14 dní v kuse a pak, kdo by to byl řekl, došel :)

Olej pochází z lístků čajovníků, které rostou v Novém Jižním Walesu v Austrálii, a vzniká za pomoci tlaku z páry už hodinu po sklizni. Tea Tree olej je znám pro své antibakteriální a antiseptické účinky. Používá se při péči o aknózní pleť nebo při hojení různých ranek. Dají se jím potírat postižená místa nebo přilít přímo do pleťové vody. Po aplikaci nezapomeňte řádně hydratovat pleť, protože tea tree olej jí celkem vysušuje.


Já jsem ho používala přímo na postižená místa nebo jsem olejíček kapala na vatový tamponek spolu s pleťovou vodou. Při aplikaci jsem cítila, jak se mi čistí postižená místa a místa, kde se zrovna snaží něco vyrašit. Ranky se krásně stáhly a mám pocit, že se i rychleji hojí. Po cca 14 dnech se mi celkem zlepšilo akné na bradě. Myslím tím takové to hluboké akné, co nejde vydolovat. Na oteklé boláky to moc vliv nemělo, resp. nepředcházelo jim to, ale alespoň se rychleji hojily. I tak je to zázrak, protože poslední dobou mi nepomáhalo snad vůbec nic. Dokonce jsem se párkrát uchýlila k tomu si vzít desinfekci a vydesinfikovat si postižená místa, aby se mi tam nemnožily baterie. Tenhle prďola to však zvládne levou zadní a navíc neudělá takovou paseku na obličeji jako zmiňovaná desinfekce :)

Strašným mínusem je pro mě ten smrad. Dá se na něj zvyknout, ale stejně. Při první aplikaci jsem si připadala, že si na obličej mažu ho*no. V kombinaci s růžovkou je to zprvu pěknej humus smrad. Ale jak jsem psala, zvykla jsem si a snažím se to nevnímat nebo alespoň přebít ničím jiným. Další nevýhodou je balení. Neobsahuje kapátko, ale jen jakousi nálevku. Tudíž dochází k celkem zbytečnému plýtvání a nadměrnému používání oleje.

Tento produkt této značky už bych si znovu asi nekoupila, ale tea tree olej jako takový budu používat i nadále. Účinky se mi osvědčily a navíc jsem viděla zlepšení pleti, jak se říká, na vlastní bulvy. Co víc si přát :) Dokonce i ten smrad jsem ochotná kvůli hezčí pleti vydržet. Nejsem žádný máslo! Takže pokud vás trápí nějaké ty nedokonalosti a už nevíte, jak se jich zbavit, doporučila bych vám vyzkoušet tenhle zázrak zvaný Tea Tree olej. Doma už mám jiného cukrouše, který je 100% přírodní a organický. Tak jsem zvědavá, co se z něho vyklube. Zatím to ale vypadá, že z nás bude nerozlučná dvojka :)

A co vy a váš boj s pupínky? Používáte Tea Tree olej?

10 comments

  1. Tea Tree olej miluju, cpu si ho do krému i do pleťové vody, občas ho použiju lokálně, když se něco klube, je skvělej. Když jsem došla k tý části se smradem, tak mě to hrozně zarazilo, já vůni Tea Tree miluju a občas ho dám do rozprašovače s vodou a jenom si stříkám po pokoji, jak je to svěží:D Čím to, že tak smrdí, on není 100%, je něčím řízlý? Nebo máme jen jiné nosy?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co jsem koukala na složení, tak tam by nic být nemělo. Řekla bych, že máme jiné nosy :D Mám totiž teď doma kus, který je jen z těch lístků čajovníku a smrdí to stejně :D Když jsem ho začala používat, tak ke mě nechtěl chodit ani můj muž a kočky se mě bály :D Teď už si snad všichni zvykli:)

      Delete
    2. Fakt? No vidíš, já na té vůni úplně ujíždím:) Moje kočky zatím problém díkybohu neměly, to by Tea Tree letěl z okna:D

      Delete
    3. No on ten Tea Tree je pro kočky totiž jedovatý. Takže si dávam velký pozor, aby se k nim nedostal. Je to hrůza s nima. Pomalu nic nesnesou a když jo, tak jen jednou... Zákon přírody :D
      Ale mně zase voní něco, co třeba někomu ne. Příklad za příklady. Všichni ulítávají nad vůněmi kokosu a vanilky a já je prostě moc nemusím :) Já zase naopak miluju vůni brusinek, lesních plodů, posekané trávy, lesa, čerstvě vypraného pádla nebo mořské vody :) Ale sežeň tohle v esenciálním oleji :D

      Delete
  2. Já mám tea tree moc ráda. :) A hlavně mi i voní (asi mám taky jiný nos). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebo jsem divná anebo si musím teprve zvykat :) Nevzdávám se :)

      Delete
  3. Taky mě v poslední době nějak trápí akné a černé tečky. :/ Taky nic nepomáhá a jsem zoufalá. Teď jsem se zrovna snažila jednoho velikána vyďobnout a hned jsem zamaskovala pudrem, nepovedlo se ani jedno a ještě to pálí. :/ Tenhle olejík vypadá sice dobře, ale já bych po něm asi nesáhla. Budu se těšit na tu další recenzi na přírodního krasavce. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tohle by ti rozhodně pomohlo, ale zkus počkat na tu recenzi o tom druhém ;) To je větší masoo :D

      Delete
  4. TTO je můj stálý pomocník :) ale jako ho*no mi nesmrdí :D

    ReplyDelete
  5. I'm constantly searching on the internet for posts that will help me. Too much is clearly to learn about this. I believe you created good quality items in Functions also. Keep working, congrats! how to dilute tea tree oil step by step

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.