Friday, November 01, 2013

GABRIELLA SALVETE Matte Hydrating Powder


Dneska si dáme takovou rychlovku, jelikož učení na státnice nepočká a já se obávám, že v pondělí tam toho moc nepředvedu, protože jsem se ještě nezačala pořádně učit. Jsem tak trošku zaneprázdněná jinými důležitějšími aktivitami. Sice toho asi budu v pondělí litovat, ale co, je to život a když o něj nejde, pak nejde o nic (o čemž jsem se přesvědčila hned zkraje týdne). Tak holt půjdu na opravný termín :)

Ale pojďme na slibovanou recenzi. Gabriella Salvete nedávno uveřejnila svojí novinku Hydratační a matující pudr. Hydratační a matující zároveň? Bože, musel být můj! Sehnala jsem ho v Rossmannu ve slevě za 99Kč, což považuji za celkem přijatelné.


Balení je opravdu bytelné a celkem veliké. Obsahuje příjemnou labutěnku na nanášení a praktické zrcátko. Zavírání mi přijde celkem hogofogo. Klikne to, ale vypadá to jako by se mělo každou chvíli zase otevřít. Vejde se tam 8g produktu, což mi přijde celkem slušné za tu cenu.

A co říká Gabriella? Pudr je vyroben zcela novou technologií, díky níž má pudr dodat plati pružnost, jemnost a vitalitu. Po nanesení má vytvořit rovnoměrný a přirozený film, který díky svým absorpčním schopnostem zajistí přirozeně matnou pleť po celý den. Navíc obsahuje ochranný faktor SPF 15, přírodní olej chránící pleť před nečistotami, vitamín E bojující proti stárnutí pleti a vaší pleti dodá potřebnou hydrataci.


Docela mě překvapila konzistence pudru. Po přejetí povrchu se mi zdá, že je hodně měkký, ale chyba lávky. Je totiž opavdu hodně sametový. Po nanesení je pleť krásně hebká. Pořád mám tendenci si na obličej sahat a hladit si tváře, protože je to fakt libový pocit. K aplikaci můžete použít přiloženou labutěnku ale i štětec na pudr. Já osobně mám radši štětec, protože tam můžu lépe korigovat množství nabraného produktu. Proto pudr netahám ven, ale používám ho, když se líčím doma. Pozor si dejte právě na množství nabíraného pudru. Stačí lehké přejetí po povrchu a naberete opravdu štědrou dávku. Díky tomu celkem rychle ubývá.

Můj první problém s tímto pudrem je v tom, že jsem vybrala špatný odstín. Už mě to umělé osvětlení v drogérkách celkem štve. Vás taky? Koupila jsem 02, ale radši jsem si měla vzít 01. Odstín je na mě krapet tmavší, takže ho mixuju s transparentním pudrem, aby se trochu smíchal a já mohla mít dokonalý pudr. Ty odstíny jsou všechny celkem tmavší, takže pro bledulky asi trošku zakázaná zóna. Druhý problém tkví v tom, že matuje nematuje. Matující efekt vydrží max 1 hodinu a pak stejně musíte celý obličej přepudrovat znovu. Nevím, jestli se to děje jen mně, ale děje se to. A to mi štve!


Já už si ho znovu nekoupím. Pudr se s mým typem pleti prostě nekamarádí. Možná by vyhovoval těm z vás, které mají sušší typ pleti. A rozhodně bych doporučila, zkoušet na přímém světle, abyste se nesekly o odstín jako já. Bledulky, vy se ho vyvarujte, to říkám narovinu. Mě prostě moc nenadchl a za mě vám ho doporučit nemůžu.

Už jste zkoušely? Nebo jste ho ještě nezazanamenaly? Máte nějaký tip na jiný skvělý pudr?

13 comments

  1. mne príde veľmi zaujímavý ten názov..matujúci-hydratačný ? ? ? ..trošku nechápem..ale inak vyzerá celkom pekne, aj to balenie sa mi páči :) ..pekná recenzia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsou to taky moc nepochopila, ale co. Jednou ho mám doma, tak ho zdělám. Kupovat však znovu nebudu...;)

      Delete
  2. Bledulka jsem nebo alespoň přes zimu určitě budu :D a ani mi to nevadí, asi by mi s mou mastnou pletí nevyhovoval :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já s pletí smíšenou bych ho asi neporučila ani pleti mastné. ;)

      Delete
  3. Tenhle pudr jsem si koupila poměrně nedávno, protože můj oblíbený pudr od Max Factor se bohužel nevyrábí v "kabelkovém" balení se zrcátkem a aplikátorem. Tak jsem ze zvědavosti sáhla po tomhle. Zaujalo mě, že je hydratační - tedy ne, že bych očekávala hydrataci, ale vždycky si říkám, že alespoň nebude vysušovat, spf je taky plus. A navíc, i když jsem spíš na štětce, tahle načechraná labutěnka mi je rozhodně příjemnější než ta obvyklá molitanová hrůza. Taky mám odstín 02 a říkala jsem si, že jsem měla vybrat 01, ale ta mi připadala moc dorůžova a to jsem raději riskla tmavší a "žlutější". Celkově jsem s ním docela spokojená, ale zázrak to není, prostě nouzovka do kabelky.

    ReplyDelete
  4. Tak jsem akci také neodolala, mám ho doma 14 dní a pořád se snažím na něj nebýt na*raná. Mám odstín 01 a vypadá na mě jako pomeranč, extrémně tmavý. Také ho musím míchat, což není žádná sranda. A to mě to tak mrzí, má nádherné balení, kvalitní zrcátko, líbí se mi i efekt na pleti (nehledám úplné zmatnění)... Achjo, asi má GS pocit, že v Česku chodí všechny ženy do solárka a dohání to samoopalovákem. Na takovou oranžovou bych se musela fakt nadřít.

    Kiss a Bee

    ReplyDelete
  5. Skvěle podrobná recenze. Já bych tedy musela mít ten nejsvětlejší odstín (jsem bledule). S tím špatným osvětlením máš pravdu, taky už jsem snad stokrát sáhla po špatné barvě nebo odstínu, protože v drogérkách je osvětlení jako u nás na chodbě (kde v lustru chybí dvě žárovky) ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako pokud jsi bledule, tak ani ten nejsvětlejší by pro tebe asi nebyl. Nějak to s těma odstínama neodhadli :)

      Delete
  6. Tenhle přesně jsem si zkoušela jako Tester, mám na něj stejný názor jako ty! Upřímně doporučuji teď co je a mám i od Dermacolu - invisible fixing powder, kdyby jsi chtěla, na mém blogu ho určitě najdeš.:)

    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo na ten jsem koukala, ale bohužel ten světlý odstín je až moc světlý a tmavý zas moc tmavý. To si nevybereš :-/

      Delete
  7. Ahoj :) včera jsem si tento pudr koupila v odstínu 2 a musím říct že je to nejlepší pudr co jsem kdy měla :D A nejsem nějak extra tmavý typ :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.