Wednesday, October 30, 2013

L´ORÉAL Sublime Soft


Dnešní recenzi bych ráda věnovala pleťové vodě Sublime Soft od L´Oréal, na kterou už se chystám celkem dlouho. Tuhle vodu jsem si koupila spolu s micelárkou Skin Perfection, se kterou se všude roztrhl pytel. Nebojte, taky na ní dojde :) L´Oréal nedávno měnil své obalu u pleťových mlék a vod, ale to už jste asi také zaznamenali. Tyhle obaly se mi líbí mnohem více než ty původní. Jsou štíhlejší a praktičtější, protože nezaberou tolika místa. Obsahově se do ní vejde 200 ml produktu. Jediná nevýhoda obalu je dávkování. Když se snažíte dostat trochu na tamponek, tak je možné, že se vám voda rozlije všude okolo, když si nedáte pozor. To dávkování je celkem nešťastné. 


Jedná se o zjemňující a zároveň čistící péči určenou pro suchou a citlivou pleť. Je také hypoalergenní. Má zanechat pleť tonizovanou a hedvábně jemnou. tato voda slouží k finálnímu dočištění pleti před aplikací oblíbeného krému. Má se používat ráno i večer.

Celkem mě zaujala konzistence, která není klasicky vodová. Je trošku mazlavější (viskóznější), což dávám za "vinu" glycerinu, který je hned na druhém místě ve složení a díky němuž je zajištěná hydratace pleti. Voda celkem silně voní. Mně to voní hodně svěže, po květinách a vodě. Jinak je naprosto bezbarvá. Co se týče účinků, tak opravdu stahuje z pleti poslední nečistoty, které zůstaly po odličování. Po aplikaci není pleť vůbec ulepená, rychle se vsakuje a zanechává pleť hydratovanou a "šťavnatou"

Já bych si jí klidně koupila znovu, kdyby nebylo zbytí. Vyhovuje mi. Ale není to zrovna pleťovka, ze které bych si sedla na zadek. Je i cenově přijatelná a k dostání skoro v každé drogérii. Patří mezi moje oblíbenější pleťové vody z drogérky. A upřímě řečeno ještě jsem si z žádné vody nesedla na zadek. Sem s tipy :)

Máte vyzkoušeno? Vyhovuje vám? Nebo snad dělá nějakou neplechu? Můžete mi doporučit nějakou, ze které bych si na ten zadek konečně sedla? :)

10 comments

  1. Nezkoušela jsem. A teda asi ani nebudu, počkám na něco víc super. :)

    ReplyDelete
  2. Mně vůbec připadá, že je problém sehnat produkt na čištění pleti, ze kterého by si člověk sedl na zadek :D.

    ReplyDelete
  3. Ja takéto všelijaké čistiace vody veľmi nepoužívam :D Aj keď by som asi už mala :D (Lenivosť) Ale Loreal ako značku mám strašne rada takže predpokladám, že čo je od nich je väčšinou dobré :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, L´Oréal patří mezi ty lepší, co jsem kdy používala, ale úplná špicca to pro mě není ;)

      Delete
  4. mna moc nelaka teraz pouzivam Mixu a ta je super!

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mixa je taky super. Já miluju její odličovač očí :)

      Delete
  5. Já jsem teď dopoužívala Mixu a jako náhradu mám z beautyboxu micelárku od Dermacolu a obojí můžu rozhodně doporučit!

    Na tuhle od L´Oreal se rozhodně chystám :)

    A.
    Sororessa

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.