Wednesday, October 23, 2013

RIMMEL Lasting Finish Lipstick


Je vidět, že už začal podzim. Začaly mi docházet nositelné odstíny rtěnek, tak jsem se jala nakupovat a pořídila si další tři kousky do své rtěnkové sbírky. Do oka mi padla hlavně tahle kráska, kterou jsem měla vyhlédnutou už pěknou dobu. Jedná se o Rimmel Lasting Finish v odstínu 077 Asia. Sehnala jsem jí v DMku asi za 109Kč, což je celkem přijatelná cena, na takovou krásku.

 
Podle slov výrobce nabízí rtěnka až o 25% výraznější barvy než běžné rtěnky díky technologii Colour Protect. Na rtech by měla vydržet bezmála 8 hodin a slibuje intenzitu a jemnost. Balení je plastové, ale zdá se odolné proti poškození, jinak by cestování se mnou nevydrželo. Rtěnka má i jemnou parfemaci. Připomíná mi vanilku. Barva je kombinací světle hnědé a jemné vínové. Rtěnka je trochu třpytivá, ale opravdu jen tak decetně. Odstín je velmi intenzivní, což se mi hodně líbí! Na rtech je zcela přirozená a hezky je zvýrazní. Hodí se spíš na denní nošení. Na večer by to chtělo větší divočinu.

Hydratace je první věc, která mě štve. Je mi jasné, že když je rtěnka dlouhotrvající, tak asi zas tak moc hydratovat nebude. Ale mohla by. Když si pod ní nedám balzám, tak mi začnou rty šupinatět a to vážně nemám ráda. Rozhodně nevydrží na rtech 8 hodin. Ale co jste čekali? Skoro žádná rtěnka tak dlouho nevydrží. Bohužel.


Díky tomu odstínu bych si jí koupila, a koupím, rozhodně znovu. Škoda, že mi po ní zešupinatěla pusa. Za tu cenu ale rozhodně stojí. Jsem celkem na vážkách, zda doporučit či nedoporučit. Slyšela jsem na ní pochvalné recenze, ale já jsem s ní měla pár problémů. Takže můj závěr zní, zkuste sami a uvidíte. Někomu vyhovovat určitě bude a někomu ne. Pokud nemáte problém se šupinatělním rtů, tak do ní rozhodně jděte :)

Máte jí doma? Říká vám pane? Jak jste s ní spokojené?

16 comments

  1. Já ji mám docela ráda, je to snad dokonce moje první rtěnka, kterou jsem si koupila sama. :) Ale je fakt, že šupinky mi občas taky dělá. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty šupinky jsou celkem děs, ale ten odstín je fakt parádní :)

      Delete
  2. Ten odstín je moc krásný Peti, fakt krásně podzimní, ale právě mě štve to samé co Tebe -hydratace u dlouhotrvajících rtěnek, kde i ta dlouhotrvajícnost netrvá moc dlouho :-), já mám tu hydratační renew s fialovým obalem a i ta hydratovala málo, že jsem si musela dát pod to balzám, tak už asi do dalších Rimmelek rtěnek nepůjdu, třeba taková Dermacolka Lip Seduction je skvěle pigmentovaná a hydratuje perfektně...jenže někdy ten kompromis mezi odstínem a konzistencí nejde udělat, kurňa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, koukala jsem ve Tvém rtěnkovém článku eM. Mám přesně tu samou, Berry Queen. A také mi nevyhovuje ta hydratace. Lip Seduction to je jiná. Ty mám také ráda a je fakt, že jsou stokrát lepší než rimmelí rtěnky. To jsou má slova, někdy prostě nemůžeš jinak :)

      Delete
  3. Krásná barva, myslím ,že Essence má téměř stejný odstín, ale výdrž bude každopádně jinde :D My SMall Happinesses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já do stojanu Essence nechodím, tak nevím. Ale zaznamenala jsem, že začali dodávat nové rtěnky, na které všichni pějí jen ódy. I tak do nich nepůjdu, protože jsem se s touhle značkou nemálokrát zklamala. ;)

      Delete
  4. Tuhle mám a miluju ji! Ten odstín je prostě báječný, mám ještě One Of A Kind, což je podle mě jen o několik odstínů tmavší a nafialovější brácha téhle Asie ;) A šupinky mi nedělá, mám rty v pořádku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ti závidím. Já musím mazat a mazat. Teď jsem jí povýšila na královnu mezi mými rtěnkami, což už něco znamená :D Je prostě boží :)

      Delete
  5. Super odstín, to souhlasím s komentářema nade mnou. Ale Rimmel rtěnky jsou takové lehce průměrné, řekla bych. Je zase ale pravda, že jich tolik nemám a nejsem žádný odborník. Ale většinou mi zalejzaj do vrásek na rtech (bo jak se tomu říká) :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D jj to se mi děje také, ale tak v téhle cenové kategorii, co bychom čekali, že? :) Ale stejně je má nejoblíbenější :)

      Delete
  6. Odstín je krásný :), já mám stále od Rimmelu jen rudou 01 a tu pořád nemám odvahu nosit mezi lidma :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ta rudá, to je jinej kalibr. Mám jí taky a hodí s max na maškarní, když bych šla za Sněhurku :D Ale tmavší vínová Renew v odstínu Berry Queen od Rimmelu, ta je taky super a je nositelná i ven :)

      Delete
  7. Dnes jsem si tenhle odstín koupila a moc se mi líbí. Je to opravdu moc lichotivý nude odstín. Zatím se mi na rtech nosí pohodlně, uvidím později, jestli se mi na rtech objeví šupinky, jako tobě.
    BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  8. Dnes jsem si tenhle odstín koupila a moc se mi líbí. Je to opravdu moc lichotivý nude odstín. Zatím se mi na rtech nosí pohodlně, uvidím později, jestli se mi na rtech objeví šupinky, jako tobě.
    BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.