Sunday, October 13, 2013

LIEBSTER AWARD TAG


Konečně jsem se i já k němu dostala. Tímto bych chtěla moc poděkovat za nominaci Lištičce ze Zápisků pro Lišku a Zuze z Under the Sheats. Pravidlem je říct o sobě 10 věcí a odpovědět na otázky od nominujících blogerek. Dalšími z pravidel je vymyslet dalších 10 otázek a nominovat 5 blogerů/blogerek, které mají méně než 200 čtenářů. Já se přiznám. Já nemůžu nikoho nominovat, protože nevím, kdo má kolik čtenářů. Několik měsíců (možná je to rok) už vidím místo GFC tenhle rámeček a dost mi to štve. Kdybyste někdo věděli, co s tím, tak sem s nápady.


10 faktů o mé osobě
1. Nemám ráda značku Balea. Nevím proč, ale prostě mi vadí. Nevím čím, ale každý výrobek, který jsem si koupila jsem buď vyhodila, nebo rozdala. Asi nejsem na vlně.
2. Kdybych měla možnosti a prostředky vzala bych si k sobě všechny útulkový zvířátka. Nemám ráda, když vidím zvířátka, která si někdo pořídí a pak se o ně nedokáže postarat. Hraju si na tvrďáka, ale když přijde na zvířátka, jsem strašněj cíťa.
3. Děti se mě bojí. Prý mám pohled sériového dětského vraha :D
4. Nemám ráda skříně. Nejradši mám všechno na očích, abych se mohla kochat tím, kolik toho mám :)
5. Kdybych byla kluk, jmenovala bych se Martin. Díky bohu, že jsem holka.
Zdroj
6. Nedělá mi poblém vydržet celý den bez jídla, ač vím, že by se to nemělo. Někdy prostě nestíhám a sním třeba jen jogurt a housku. Odtud asi pocházejí má kila navíc :-/
7. Nejsem typická holka, fakt nerada uklízím a už od mala jsem strašnej bordelář.
8. Někdy vyhazuju produkty, které už nechci používat, i když jich je v tubě/kelímku/dóze ještě plno. Přestanou mě prostě bavit.
9. Strašně ráda otevírám a používám věci jako první.
10. Mám toho nejlepšího muže, kterej mě má rád takovou, jaká jsem.

 
Otázky od Lišky
1. Jaká je barva Tvých vlasů? Jakou mají délku a strukturu (rovné, vlnité, ...)?
Těžko říct. Po letech barvení si už ani nepamatuju, ale podle odrostů jsou podobné odstínu Ledový kaštan. Po dvou letech krátkých vlasů (mikádo), jsem se rozhodla, že si  vlasy nechám opět narůst. Teď je mám někam pod lopatky a rozhodně tím ještě nekončím :) Struktura mých vlasů je taková, ehm, hnusná. Mám je hodně krepaté, u kořínků rovné a konečky hodně vlnité až kudrnaté. Je to otrava, takže foukání a žehlení je můj denní chléb. Teprve potom jsou hezky hebké a jemné.
2. Jakou vlasovou kosmetiku momentálně používáš?
Momentálně mám vícero šampónů a kondicionérů, které kombinuji. Ale moje nejoblíbenější dvojka je od Toni&Guy na poškozené vlasy. Teď už se dají sehnat i v DMku, takže je může vyzkoušet každý :)
3. Jmenuj nejlevnější a nejdražší kosmetický výrobek, který máš právě doma.
Nejlevnější kousek je asi nějaký od Essence, nějaké stíny za 39Kč, které stejně nepoužívám. Essence značku jsem si stihla za svoji kosmetickou kariéru strašně znechutit, protože si nemyslím, že by to byla kvalitní značka a ještě jsem nenašla žádný výrobek, který by byl za tu cenu dobrý. Prostě zbytečně vyhozené peníze. Na druhou stranu nejdražší kosmetický výrobek? Moc si na ně nepotrpím, ale asi je to krém Revitalift od L´Oréalu.
4. Jaký je Tvůj nejoblíbenější kamenný obchod s kosmetikou a jaký internetový?
Ráda chodím do DMka a do Douglasu. Internetových mám víc. Třeba FeelUnique.com, Biooo.cz nebo třeba VotočVohoz.cz nebo Ebay.com
5. Který kosmetický výrobek by Ti zrovna teď udělal největší radost?
Zrovna teď by mi velkou radost udělala rtěnka od Diora nebo YSL v nějakém hezkém tmavém odstínu, který se bude hodit na podzim. Člověk by nevěřil, jakou práci dá takovou sehnat! Už mám ale vyhlídnuto, takže Ježíšku... :)

 

6. Která blogerka (blog) je Tvá nejoblíbenější?
Všechny, které sleduju. Nedá se říct, kterou mám nejoblíbenější, ale mám ráda spíš ty neprofláknuté. Ale kdybych měla nějaké známější vyjmenovat, pak mám ráda Mitsuuko, Mooru nebo třeba IYF.
7. Jakou barvu laku máš na nehtech? Jaká je Tvá nej?
Momentálně si užívám nude nehty se stříbrným prsteníčkem nalakovaným lakem GS Stars. To je moje srdcovka.
8. Kdybys mi měla doporučit jen jednu kosmetickou vychytávku, jaká by to byla?
Rozhodně micelárky. Zrovna teď jsem našla dalšího svého favorita, novou micelárku od L´Oréalu. Výborná věcička, která dokáže z pleti dostat úplně všechno.
9. Navštěvuješ kosmetičku a kadeřnici? Jak často?
Chtěla bych, ale buď nejsou finance nebo čas. O vlasy se mi povětšinu času stará moje sestřenka, vyučená kadeřnice. Najít si dobrou kadeřnici, která by vyhovovala všem vašim požadavkům, je dle mého osudu zhola nemožné! Ke kosmetičce se chystám také dlouho, ale prostě se nemohu rozhodnout pro salón. Kdybyste měl někdo nějaký tip na kadeřnici nebo na kosmetičku v Plzni, tak mi to dejte vědět do komentářů, prosííííím! :)
10. Jak dlouhou dobu strávíš ráno v koupelně?
Záleži na tom, jestli si myju vlasy nebo ne. Nebo si chci dát záležet na vizáži nebo potřebuju rychle vypadnout, ale nikdy ta doba nepřesáhne půl hodiny (když si foukám a žehlím vlasy).

Otázky od Zuzy
1) Kde se vidíš za takových pět let?
Mít vystudováno a mít nějaké pěkně placené místečko někde, kde mě to bude bavit. Taky se vidím v nějakém krásném a prostorném bytě s polu s mým mužem a mýma dvěma kočičíma zázrakama.
2) Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
Nejsem moc filmová. Spíš koukám na všechny možné seriály, krom takových jako jsou třeba Superdrbna, Upíří deníky, apod. Mám ráda krimi, záhady a vtip. Takže momentálně koukáme doma na Warehouse 13, 2 Broke Girls nebo TBBT. PS: Max má strašně krásnou barvu rtěnky. Víte někdo, co to je zač? :)
Zdroj
3) Jak vypadá tvoje běžné ráno?
Nedělá mi problém vstávat, takže jakmile zazvoní budík, jsem na nohou. Pak snídaně, pokud stíhám, a koupelna, kde si upravím vlasy a vyčistím obličej micelárkou, pleťovou vodou a nanesu denní krém. Maluju se v pokoji, protože je tam přirozenejší světlo a malování je tak pohodlnější. Postarám se o své kočičí kamarády a buď letím na trolejbus do práce nebo někam jinam. Když nikam nemusím, tak se povaluju v posteli ještě hodně dlouho po probuzení a prostě i to užívám :)
4) Co je tvým nevětším koníčkem?
Bude to znít docela trapně, ale největším koníčkem je právě kosmetika. Miluju různá patlátka a mazátka, malovátka a barvičky. Jsem ráda, že jsem holka a můžu je na sebe všechny patlat.
Zdroj
5) Jaký je tvůj Svatý Grál na poli kosmetiky?
Všechny přípavky na čištění obličeje. Já mám pleť, kterou je potřeba čistit, čistit, čistit. Jinak bude zanesená a dělají se boláky a jiná další svinstva. Nejoblíbenější je asi micelárka, protože je to univerzální přípravek na všechno.
6) Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá?
Jako málá jsem chtěla být, co si moje hlava pamatuje, policistkou na koni. Nikdy nic jiného. Chtěla jsem střílet a chtěla jsem jezdit na koni, takže dokonalá kombinace.
7) Tvoje nejoblíbenější jídlo?;)
Když jsem byla malá, tak buchtičky se šodo. Teď jsem starší a miluju kus pořádného hovězího steaku. Středně propečený prosím! Až jsem z toho začala slinit :D
Zdroj
8) Jakou částku zhruba měsíčně investuješ do kosmetiky?
Nikdy jsem to nepočítala. Radši. Ale zhruba kolem 1000-1500Kč. Záleží na tom, jak mi docházejí různé věci.
9) Platí u tebe pravidlo "nenalíčená ani s košem" nebo to moc neřešíš?:)
Pozor!!! Já chodím nenalíčená i nakupovat. Mezi lidi! Občas :D Někdy je mi to nepříjemné a někdy to neřeším. A jelikož mám popelnici přímo před domem, tak je u mě pasé i pravidlo "nenalíčená ani s košem". Nic se nemá přehánět a chlapům se občas musíme ukázat nenalíčené, aby se potom třeba nelekli, až se odmalujeme :D
10) A na konec, jak si představuješ ideálně strávený den?
Ideální den bych si dokázala představit tak, že bych vzala nějakou neomezenou platební kartu od neznámého sponzora a už od rána nakupovala s mojí ženou. Večer bychom šli s mužem na super večeři a doma si zapli nějakej seriál. :) 

Doufám, že jste se prokousali až sem. Pokud byste chtěli, myslím, že by holkám nevadilo, kdybyste odpověděly na jejich otázky. 

Hezký zbytek večera. Já se jdu dívat na Warehouse 13 :) 

11 comments

  1. Ahojky wes :-) Moc pěkné odpovědi, zase o tobě vím něco nového. :-) Pokud jde o ten kosmetický salon - zkus DeVero na Klatovské :-)

    ReplyDelete
  2. Hezké, ráda jsem si početla :)

    ReplyDelete
  3. díky za sympatické odpovědi :) s tou kosmetičkou to mám úplně stejně, taky nevím o žádné ideální a bojím se zkoušet na slepo, aby mi náhodou někdo necpal jen výrobky, které chce za každou cenu prodat, i když mé pleti třeba nesedí ... takže přeji hodně štěstí v hledání!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, pokusím se, ale mám strach právě, aby mi na obličeji neudělala žádnou paseku nebo mi právě nenabízela jen nějaké podukty. :)

      Delete
  4. Teda tím steakem jsi mi udělala radost ale i velké chutě :-). Moc hezky jsem si tady početla a dozvěděla se zajímavosti o Tobě, jó rtěnka od Diora nebo YSL - to mi povídej :-D, taky bych jednu ráda...co jednu...několik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že budou vánoce, tak by se ježíšek mohl trochu přemoct, nemyslíš? :D

      Delete
  5. Sakra, tak tento článek jsem teda před obědem a bez snídaně dočítat neměla! =D jinak, moc hezká společná romatnická fotka ;) S tím bordelařením to máme podobné. DOkonce to došlo tak daleko, že když jsem jednou O. moc poděkovala, že umyl nádobí - div jsme se mu nepoklonila - a následně přiznala, že to je asi věc, kterou spolu s věšením prádla a tříděním ponožek dělám ze všeho nejneradši, tak od té doby myje nádobí jen on! =D a když je náhodou mimo město, buď jím z papírového, nebo eintopfy, nebo začnu plnit myčku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme :) Joo o nádobí mi povídej, já to tak nesnáším a navíc nemáme myčku, takže hezky růčo fůčo. A z papírového jím taky moc ráda a celkem často :D u nás si pomalu musíme střihnout, kdo umyje nebo neumyje nádobí, protože se nám do toho nechce oběma :D Muž má nápad, že si koupíme 2 myčky a v jedné bude špinavé a v druhé čisté nádobí, které se bude jen přendavat a průběžně umývat :D :D

      Delete
  6. příjemné počteníčko :) 2Broke Girls taky zbožňuju!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.