Sunday, January 15, 2017

Čtenářská výzva 2017


Nevím, jak vy, ale já jsem i letos IN. Přesněji řečeno. I letos se účastním Čtenářské výzvy pro rok 2017, kterou vyhlásila Databáze knih

Zúčastnila jsem se i čtenářské výzvy v roce 2016 a nelituji. Objevila jsem pár dobrých autorů. Dostala jsem se ke knížkám, které bych asi normálně nevyhledala. Zjistila jsem i pár zajímavostí. A mám radost. Splnila jsem na 100%.

Letošní výzva je o trošku těžší, ale o to zajímavější. Sehnat některé knihy bude oříšek. Ale neztrácím hlavu. Už se těším, až půjdu do knihovny a budu hledat knihu, jejíž první věta je otázkou. Proto jsem se rozhodla, že vám sem budu dávat tipy na knížky k jednotlivým tématům. Možná postupně. Možná na přeskáčku. Uvidíme.

Co vy na to? Jdete do toho se mnou? Registrujte se ZDE.

1. Kniha, která je starší než čtenář
2. Kniha, která je autorovou prvotinou
3. Kniha, která má na Databázi méně než 500 hodnocení
4. Kniha odehrávající se v budoucnosti
5. Kniha od severského autora
6. Kniha, jejíž děj se odehrává v Praze
7. Kniha od držitele Pulitzerovy ceny
8. Oblíbená kniha rodičů, prarodičů
9. Kniha odehrávající se na ostrově
10. Kniha psaná formou deníku
11. Kniha od autora ze sousedícího státu
12. Kniha od autora ze žebříčku 100 nejlepších autorů
13. Kniha poprvé vydaná v roce 2017 (zcela nová kniha)
14. Kniha od českého autora
15. Kniha se zvířetem v názvu
16. Darovaná kniha
17. Kniha, která má jednoslovný název
18. Kniha se jménem v názvu
19. Kniha pohádek
20. Kniha, jejíž první věta je otázkou

16 comments

  1. Pekny napad, no ja to skor vezmem tak, ze na konci roka sa pokusim knihy, ktore som precitala priradit k zadaniam. Bude to tak volnejsie :-) Hadam na to nezabudnem.

    ReplyDelete
  2. Také jsem se loňské výzvy zúčastnila, ale nepodařilo se mi ji splnit. Tu letošní chci opět zkusit, zatím mám jednu knížku a čtu druhou, tak snad mi to vyjde :)
    bára.kára blog

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.