Saturday, June 30, 2018

O tom, jak už nejsem blogerka


Aneb jak jsem dospěla a možná i zmoudřela. 

No tak možná ne tak docela. 

Zjistila jsem, že mojí životní náplní není sbírání kosmetiky a hamounění věcí. Spíš naopak. V posledních několika měsících se snažím minimalizovat všechno v naší domácnosti. Dopotřebovávám a spotřebovávám. Likviduji a obdarovávám. Zbavuji se a zahazuji. Kosmetiku, oblečení, knihy i vybavení domácnosti. Přijde mi, že náš domov přetéká věcmi, které vůbec nepotřebujeme. A ne, není to tím současných hypem. Prostě to tak cítím. A taková jsem.

S tím souvisí i vývoj tohoto blogu. Nebudu a nechci psát nic o tom, jak mě mrzí, že pravidelně nepřispívám. A že se budu vracet k psaní a že bude zase všechno pravidelné. Nebude. A vůbec se vám nebudu omlouvat. 

Neberte mě zle. Já si věci chci dělat po svém. A když se mi nechce, tak se mi prostě nechce. Po pravdě řečeno, jsem na to u ostatních už dost háklivá. Ale pssst. Navíc mám pocit, že psané slovo a potažmo i blogy přestávají být in a už je stejně nikdo nečte. Ještě před dopsáním je příspěvek už stejně odsouzen do blogového nebe. Nebo pekla. Jak chcete.

A s tímhle vším souvisí i vývoj a směr tohoto blogu. Stále mám jistou vizi, kterou bych ráda realizovala. Ale jak jsem už řekla. 

Až se mi bude chtít, tak se mi bude chtít. 

31 comments

  1. Naprosto Ti rozumím a mám to dost podobně... Všechny ty věci, které jsem za ta léta nashromáždila jako by mi dnes byly jen přítěží. V kosmetice stejně většinou sázím za ozkoušené a oblíbené produkty, takže svým blogem také pomalu směřuji trochu jiným směrem, uvidíme :)

    ReplyDelete
  2. J8 náhodou občas blogy ještě čtu :-) Každopádně už taky nenakupuji tuny kosmetiky, a ani nedbám přísně na to, jestli můj sprcháč má certifikaci ekocert, biocert, a kdejaký čert. Klidně si koupím levný sprcháč od Baley, a pak zbývá víc na cestovačku nebo jiné aktivity. Samozřejmě, že jsou pořád věci, na které si dávám pozor, ale nepotřebuji všechno. Hrozně ráda bych omezila počet věcí v domácnosti, hlavně ty, které vůbec nepoužíváme a vidím to jako zbytečnost, ale nejde to tak lehce, Sameček se jichzbavit nechce :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a taky jsem chtěla napsat. Já to omlouvání taky nemám ráda. Dělám věci tak jak chci, a jestli se to někomu nelíbí, tak mi to je líto. Vlastně ne tak úplně :-D

      Delete
  3. mám na háku, a co má být

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.