Wednesday, November 27, 2013

L´ORÉAL Sublime Fresh

 
Toto letí, toto letí. Nestíhám se učit. Tak kdybyste měl někdo nápad, jak si co nejrychleji všechno nalít do hlavy. Tak sem s tím :)

Dneska si dáme mini recenzi na pleťovou vodu Sublime Fresh od L´Oréalu. Byl to první kousek, který jsem si pořídila z té jejich nové řady. Asi na ní měli v Rossmannu akci, už si nepamatuju. Moc se mi líbil právě ten nový obal a to jak pěkně voní po okurkách. Nebo si to alespoň myslím :)


Je určená pleť normální a smíšenou pleť. Jedná se o zdokonalující pleťovou vodu, která je obohacená o čistící aktivní látky. Má odstraňovat nečistoty z obličeje a zanechává pleť tonizovanou, svěží a čistou. Mám jí moc ráda, i když obsahuje alkohol. Opravdu pleť osvěží a vyčistí. Přijde mi, že s mou současnou péčí o pleť mi pomáhá zmenšovat póry, respektive je šetrně čistit. Na pleti neštípe ani nepálí. Na citlivé okolí očí bych jí však nezkoušela. Já si do ní přidávám i pár kapek Tea Tree oleje, který pomáhá pleť čistit ještě o něco více. 

Nevýhodou je opět balení. Bohužel je řešené tak, že při aplikaci na vatový tamponek vyteče víc produktu než je zdrávo. Pokud se netrefíte, můžete mít zaprasenou celou koupelnu. Jinak s ní žádný problém nemám. Možná že při častějším používání může dojít k vysoušení obličeje. Takže je potřeba pleť dostatečně hydratovat.

Asi bych jí nedoporučila lidem s citlivou pletí. Nemuselo by vám vyhovovat to složení. Jinak s ní nemám žádný problém a můžu jí s klidem doporučit. Asi to není světová pleťovka, ale na občasné používání je dobrá. Nevím, jestli si jí koupím znovu, protože bych ráda vyzkoušela i jiné. Ale ráda se k ní budu vracet. Pro normální a smíšenou pleť je výborná.

Máte s ní zkušenosti? Už jste zkoušely novinky od L´Oréalu?

7 comments

  1. Koukala jsem na ní v drogerii a pořád jsem váhala, jestli si jí vzít. A na konec jsem si jí nevzala no ... :D Ale až dopoužívám Niveu, co mám teď, tak si jí asi koupím. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus a uvidíš, mně se osvědčila právě s tím Tea Tree olejem :)

      Delete
  2. já mám zelenou Biodermu, taky ji teda na oči nepoužívám, na to mám teď tu novou L'Oréal. tahle bude asi něco podobného, ale asi by mi vadila ta vůně, schválně ji zajdu očichat, ale nemám moc ráda ty okurkové vůně. jediná okurková věc, kterou se sebezapřením používám, je Sébium Global :D ale ten mi fakt hodně pomáhá, tak mu to odpustím

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já okurkové vůně miluju. Bioderma mě trošičku přestala bavit po té blogerské masírce všude kolem, ale šptná není ;)

      Delete
  3. Zmenšovat póry? Tak tu musím mít :D!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.