Wednesday, December 11, 2013

L´ORÉAL False Lash Wings


To už je týden a něco, co se tu neobjevil žádný nový článek?! Stydím se, ale chtělo to pauzu od všeho toho učení a psaní. Poslední týden jsem buď všude viděla ekonomické grafy nebo pro změnu zase klávesnici, na které jsem dopisovala diplomku. Budiž mi ale přičteno k dobru, že jsem jí zvládla odevzdat včas a udělala jsem jedny státnice. Teď mě ještě čekají ty poslední  a už mě v té škole nikdo neuvidí :)

Ale zpět k dnešnímu článku. Co se vám vybaví, když se řeknou motýlí křídla? Mě napadne řasenka False Lash Wings od L´Oréal. Hodně jsem se rozhodovala, zda si jí pořídit nebo ne, protože mi přijde, že je poměrně drahá. Já jí ukořistila ve slevě asi za 300 Kč. A stojí opravdu za to?


Řasenka má moc pěkný a bytelný obal. Je černočerná jako tma. Nijak neopadává a ani nedělá šmouhy. Není ani příliš tekutá a ani tuhá, prostě tak akorát. Ale to není všechno. To nejhlavnější je kartáček. Podle mě je na řasence vždycky nejdůležitější tvar kartáčku a na řasence jako takové moc nezáleží. Docela jsem se toho kartáčku bála. Hlavně že s ním nebudu umět zacházet, ale žádné fiasko nekonalo. Pracuje se s ním dobře. Kartáček je na jedné straně více vystouplý, aby se dalo docílit onoho motýlího efektu. Pomocí něho natočíte řasy až do nebes. Ok, tak ne až do nebes, ale můžete se jim alespoň přiblížit! Kartáček je umělohmotný a má dostatek štětinek, které řasy dokonale rozčešou a neslepují je. Dokážete je tak natočit a zhustit v jednom kroku. S tím vystouplejším koncem se také skvěle malují spodní řasy.

Já jsem s řasenkou na 100% spokojená, vychvaluju ji všude kudy chodím a rozhodně si ji koupím znovu, až mi dojde. Proto jí mohu doporučit i vám, protože stojí alespoň za vyzkoušení. Jednou zkusíte a propadnete jejímu kouzlu :)

Už jste podlehly motýlí mánii?

13 comments

  1. Gratuluji ke státnicím :), já tento školní rok maturuji a nestíhám tedy nic, když už mám čas, tak se nechám vylákat někam ven a pak jsem zase ve skluzu se školou, nestíhám se pořádně vyspat, sledovat nové díly seriálů, připravovat a číst všechny články, které bych chtěla, ale na druhou stranu opravdu nemusím řešit nějakou nudu :D. Jinak co se řasenek týče, nějak na nich teď šetřím :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. Neboj, maturitu zvládneš levou zadní. Já to vím, jsi šikovná ;) A naprosto Tě chápu, mám to podobně :D

      Delete
  2. Páni, gratuluji!!!:) Závidím, taky bych už chtěla mít od školy pokoj. Řasenka vypadá hodně dobře, jediná, co mě z recenzí za poslední dobu zaujala, asi za to může i ten kartáček:) Ale asi zůstanu i tak věrná Miss Sporty, furt žasnu, jak jsou fajnové:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, zachvíli budeš mít pokoj taky ;) Držím pěsti, ať se ve studijním životě daří :) Já Miss Sporty vůbec nemůžu. Ne že bych měla předsudky, že jde o levnou značku, ale prostě i nevyhovují :-/

      Delete
  3. Gratuluju. :) Tak ať to celé dobře dopadne. ;)
    A kde je fotka těch řas až do nebes? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Teď si říkám, že to zní moc rýpavě... Jen jsem si říkala, že by bylo fajn vidět i výsledek, když už jsi mě tak navnadila...)

      Delete
    2. Děkuju, snad to dopadne alespoň dobře :D Jj, pochopila jsem ;) Už jsem domluvená s mužem, že to nějak zítra nafotíme. Takhle večer nebylo vůbec žádné světlo ;) Zkusím zítra dodat :)

      Delete
  4. Jj je super, dokonce uvazuju, ze si ji koupim znova, coz uz se mi dlouho nestalo

    A gratuluju ke skole!:)

    ReplyDelete
  5. Gratuluju.
    Já jiné než Lorealky nekupuju, tuhle mám taky, ale zas tak mě kartáček neoslovil :-)

    ReplyDelete
  6. Gratulujem :) A čo sa týka maskary tak ma nezaujala už len vďaka kefke.

    ReplyDelete
  7. Nenávidím ten způsob nanášení, ale je to první a zatím jediná řasenka, která řasy zvýrazní, natočí, prodlouží a zahustí zároveň a navíc ty řasy vypadají fakt jako umělé. Pořídila jsem si navím Volume Milion Lashes Excess, ale False lash wings je lepší

    ReplyDelete
  8. já pořád nějak nevěřím tomu kartáčku :/ ale nevyzkoušela jsem ji, tak nemůžu hodnotit :)

    ReplyDelete
  9. panebože! jsem uchylná na obaly, děsně se mi líbí, škoda že já nemůžu používat chem.řasenky a musím jít do přírodních, ze všech ostatních mě pálí oči už asi 2 roky, jednu dobu sjem nepoužívala radši žádný, posledních pár měsíců používám od lily lolo, ale nemá moc dobrou výdrž proto chci zkusit jinou ... musím najít svoji top přírodní :) abych si řasila řasy :D

    http://mitsuuko.blogspot.cz

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.