Wednesday, December 18, 2013

EDM Minerální Make-Upy


Není to dávno, co jsem si objednávala z e-shopu Pureskincare.cz malé vzorečky minerálních make-upů od EDM jen tak na zkoušku. Jednalo se o moji první zkušenost a setkání s minerálními make-upy. A jak toto shledání dopadlo?

Minerální make-upy od EDM se dělí do čtyř verzí (intenzivně krycí, matující, polomatující, original glow) a můžete si také vybrat make-up přesně pro váš odstín pleti (velmi světlý, světlý, střední, tmavé). Make-upy mají též několik podtónů, na což bych si dala velký pozor. Většina z nich je laděna do oranžova nebo do neutrálu. S růžovým podtónem jsem jich viděla pouze pár. Já jsem si objednala pro světlý až střední typ pleti. 1x Multi-tasking Neutral (IT), 1x Light (semi-matte) a 1x Medium Beige Neutral (matte). Make-upy přišly v roztomilých mini balíčcích se znovuzavíracím otevíráním. Každý balíček má 0,14 g, což vám bohatě vystačí i na měsíc používání ;)


Minerální make-up je 100% přírodní a čistě veganský sypký pudr, který má sjednotit pleť a dodat bezchybný vzhled bez pocitu nepřirozené masky. Textura nechá pokožku přirozeně dýchat, přesto je velmi odolný vůči vodě a přípradným otěrům. Obsahuje minerály oxidu zinečnatého a oxidu titaničitého pomáhá chránit před UV slunečním zářením. Nejlépe se nanáší flat top kabuki štětcem. Já mám ten svůj od  Hakuro a psala jsem o něm ZDE.

Medium Beige Neutral - Light - Multi-tasking Neutral
Medium Beige Neutral mám ve verzi matte, což je vyloženě matující make-up. Je určen pro střední až světle hnědou pleť s neutrálními podtóny. Na mě je hodně do oranžova a moc mi nesedl. Já si myslela, že by mi mohl sedět, ale bohužel ten oranžový podtón mi vůbec nevyhovuje. Taky se mi omylem vysypal, takže jsem o něj přišla.

Odstín Light jsem pořídila ve verzi semi-matte, což je označení pro polomatující make-up. Tenhle je určen pro světlou až střední pleť se zlatými podtóny. Bohužel mi však nesedl tím odstínem, zavání tak trochu oranžádou. Vypadám v něm jako oranžová smrtka, proto ho nemůžu vůbec používat. Nejde to ani teď v zimě. Tady v tom případě mě asi navštívili nějací skřítci, protože jsem ho někam zašantročila a nemám ponětí kam. :D

Nejlepší z nich je odstín Multi-tasking Neutral, který mám ve verzi intenzivně krycí. Je určený pro světlý až střední odstín pleti s neutrálními podtóny. Sednul mi jako prdel na hrnec. Úžasně se přizpůsobil pleti, skvěle se nanášel a měl i super výdrž. Večer máte pořád co odličovat. Pleť po něm vypadá něco ve stylu "moje pleť, ale hezčí" (jak říká Lou :) Jako intenzivně krycí mi moc nepřijde. Spíš je hodně přirozený, tudíž bez korektoru ani ránu. Není vůbec maskoidní a dokonce i hezky matuje. Není proto potřeba dalšího extra pudrování. Maximálně jednou běhen celého dne a to jen tak lehce. Byla jsem z něj tak nadšená, že jsem si ho dokonce pořídila i v plném balení, o čemž jsem už také psala :)

Sakum prdum, jsem s minerálními make-upy hooodně spokojená a rozhodně si získaly nejen mě, ale i celou mojí pleť. Vždycky si rochní blahem, když ho nanáším. Už jsem zcela přesedlala jen na tento typ make-upů a jiný rozhodně nechci :)

Jak jste na tom vy a minerální make-upy? Zbláznily jste se do nich jako já?

19 comments

  1. já jsem ještě žádný nezkoušela, jak jich je tolik, tak trochu tápu, ale asi nějaké vzorečky objednám :) rozhodně bych zkusila ten poslední, o kterém píšeš.
    jinak jsem chtěla poprosit - když mi u tebe na blogu nejde rozklikávat odkazy pravým tlačítkem, můžeš si nastavit otvírání v novém okně? klikla jsem hned na začátku na ten eshop a poslalo mě to z blogu pryč. to otevření v novém panelu mi přijde takové pohodlnější...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě zkus, já jsem je viděla i na BIOOO.cz, kde mají více těch vzorečků. Ten poslední je opravdu takový multi-tasking. Prostě když nevíš, tak nějakej univerzální se vždycky hodí jako takovej základ :)

      Díky za upozornění. Dávám si na to pozor, abych zaškrtávala otevírání v novém okně (mě to taky všude jinde štve), ale teď jsem trochu zapomněla :) Už by to mělo fungovat, tak jak má :)

      Delete
    2. zkusím mrknout tam, pracuju hned vedle, tak si zítra udělám radost :) mám vypsané odstíny, co se mi líbily, bohužel je stejně na pureskincare neměli ve vzorku :(

      Delete
    3. To je škoda, ale v biooo nám nabízela slečna vzorečky i k objednání. Měli to tam celkem vybrakované, ale říkala, že tento týden by měli hodně věcí zase naskladnit. Blbé je, že EDM tam nemají k vyzkoušení v testeru :(

      Delete
  2. Já jsem se do nich totálně zbláznila! Mitsuuko mi odsypala svůj Light Olive (na mě dost tmavý) a od té doby to jede, za tři dny jsem si koupila vlastní. Mám odstín Fair, zatím ho s Light Olive mixuju, ale počítám, že do února do něj budu bílá akorát:D Zvolila jsem semi-matte, na pleti vypadá úžasně, vydrží celý den, no nic jiného už nechci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky blednu, proto se mi líbí, že ten multi-tasking je takový všestranný pomocník :) Na tím Light Olive jsem také přemýšlela, ale jsem poseroutka a nesehnala jsem ho ve vzorečku. Škoda, že v biooo prodejně v Kotvě nemají na vyzkoušení tyhle makeupy v testerech :-(

      Delete
    2. Taky mě tím štvou! Já první zkoušela odstín light, kupovala jsem vzorek, a byla to teda oranžáda... A i Light Olive mi přijde hooodně hodně oranžový, pokud ti sedí neutrálno, asi bys byla podobnej pomeranč jako já:D

      Delete
  3. Taky plánuju objednání vzorečků, už se k tomu musím konečně dokopat... :)
    Mimochodem, to, co píše Natálka, je naprostá pravda, taky mě to zlobí. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsi rychlík, takhle je to mnohem lepší... ;)

      Delete
    2. Jen se dokopej, je to opravdu zázrak :) Jj, mě to taky štve. Jindy si dávám pozor, abych to tam zaškrtla a teď jsem to nějak opomněl udělat :)

      Delete
  4. Já jsem měla EDM Matte a teď nevím, v jakém odstínu, myslím, že něco jako Lightly Beige, a jsem s ním moc spokojená, zařadil se do trojice mých oblíbených minerálních MU, kam patří ještě Just Pure Minerals a The All Natural Face :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatní vyzkoušené nemám. Jsem v minerálních základech :D Ale díky za tip :)

      Delete
  5. to je fakt vtipný, že odstín multitasking je takový multi... mně taky sedí asi nejvíc.

    jinak se divím, že ti intensive nepřijde krycí. mně přijde krycí až moc, úplně mi vytváří na obličeji masku. taky ho vůbec nemám ráda, že ano. jo ale možná je to tím, že já s těmito plně krycími mmu neumím pracovat a snad všechny na mně byly katastrofa.

    každopádně nejlepší je (podle mě) verze glow a pak semi-matte. i když jsem nezkoušela ještě it verzi a ani tu jojoba verzi. takže to nevím. ale v současné době už mám mnohem raději jiné mmu: lumiere, just pure minerals, willow tree... takže asi nové verze edm zkoušet ani nebudu. stejně mám pocit, že se do česka ještě nedostaly... nebo jo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fáákt? Mně právě masku vůbec nevytváří :) semi-matte právě neměli, tak jsem vzala zavděk tou IT verzí a jsem spokojená. Ostatní mmu jsem nezkoušela a rozhodně musím zkusit. Díky za tipy.

      Ta jojoba verze u nás asi ještě není ;)

      Delete
  6. Joj, tak už budu muset minerály taky konečně vyzkoušet, brousím si na ně zuby jak dlouho! :)

    ReplyDelete
  7. mrzí mě, že s minerálními make-upy nejsem kamarádka :/ první zkušenost byla bohužel špatná, tak přemýšlím, jestli nezkusit vzorečky a zjistit, jestli to opravdu je či není nic pro mě :)

    ReplyDelete
  8. Díky tvojí recenzi jsem si pořídila vzorečky, myslím dokonce ty samé odstíny :) Barva sedí suprově, ale hrozně se mi mastí pokožka. A to mám polomatující verzi a za normálních okolností zas takovej mastňák nejsem.. Nu, vyzkouším ještě matující, třeba to bude lepší.
    Wonderfull Today

    ReplyDelete
  9. ja som tiež používala minerálny make-up, ale od Bare MInerals, milo ma prekvapil, kedže som dovtedy nemala s týmto typom make-upu skúsenosti:)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.