Monday, September 29, 2014

SALOOS Argan Revital


Dlouhou dobu jsem přemýšlela, jestli si tohohle mrňouska pořídím nebo ne. Hodně blogerek na něm ujíždí, ale já si stále říkala, že to počká. Když s ním však přišla Domča, tak jsem ho musela mít taky. No uznejte, to jsem prostě potřebovala. Něco co mě odlíčí a přitom vyživí?! Hrňte to sem lopatou. A co? No přeci Hydrofilní odličovací olej Argan Revital od Saloosu.

Olej je vhodný pro všechny typy pleti. Důkladně čistí pleť a odstraňuje i voděodolný make-up a líčidla. Bio arganový olej působí jako antioxidant, pomáhá pokožku regenerovat a zabraňovat jejímu předčasnému stárnutí. Pozitivně působí na problémovou pokožku, zklidňuje zarudnutí a zmírňuje pnutí. Směs 100% esenciálních olejů růže bulharské, lemon tea tree a levandule pomáhá pleť harmonizovat.


Složení: Bio sezamový, bio slunečnicový, bio arganový olej, esenciální olej levandule, lemon tea tree, růže, PEG-40 sorbitane peroleate, laureth-4, lecitin, vitamin A, E, F.

Olejíček má skleněný obal, což se mi na něm hodně líbí. Sklo já moc ráda. Obsahově se do něj vejde 50 ml produktu. Toto množství vám bohatě vystačí na měsíc a něco každodenního používání. Při aplikaci si však musíte dát pozor na dávkování, jelikož má celkem široké hrdlo. Mně se ho hned na poprvé podařilo rozlít všude po koupelně. Podle výrobce ho stačí nakapat pár kapek na vlhký tamponek a začít odličovat. Já toho potřebovala víc, protože jsem nechtěla pokožku dřít. Co se týče odličovacích schopností, tak odlíčí make-up, ale s řasenkou a linkama si moc neporadil. Proto ho vždy používám v kombu s mixáckým dvoufázovým odličovačem očí. Navíc mě i celkem štípal. Pleť je po něm ale nádherně jemná, hladká a vyživená. Hodí se sem přirovnání "jako dětská prdelka". Protože tak to rozhodně je. Používám ho večer a díky jeho vyživovacím schopnostem už potom nemusím používat nic dalšího. Pouze pokud bych chtěla hodně regenrovat, tak bych ještě použila šípkový olej. Ale i tak se ráno probouzím s naprosto krásným obličejem, který je pěkně pevný a pružný. Co víc si přát. Za sebe vám ho můžu doporučit všema deseti, protože tohle je vážně poklad.

Máte zkušenosti s hydrofilními oleji? Jak se odličujete?

10 comments

  1. Jedině hydrofiláky! Ale abych nezůstala jen u Saloosu (které jsem snad už vyzkoušela všechny), zkouším teďka Hadka, a chystám se na Nobilis ;-)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, mám ho také, už třetí balení a jsem s ním moc spokojená. Když jsem ho používala podle návodu na mokrý tamponek tak jsem také nebyla s odličovacími schopnostmi stoprocentně spokojená, ale pak jsem to podle jedné rady začala dělat jinak a opravdu odlíčí takto zcela vše, voděodolné řasenky, linky, všechno. Namočím si rukama celý obličej, poté nanesu na ruce trochu produktu, rozemnu (neno jak to říct) v dlaních a nanesu na obličej, prostě se obouma rukama jakoby myju, na konec šmrdlám i oči, chviličku, cca 10sekund, ani ne, olej všechno za tu dobu rozpustí, pak si opláchnu ruce, namočím a vyždímu tamponek a začnu stírat, nejdříve oči, pak zbytek, vždy použiji dva. A je odlíčeno zcela vše. Kdyz jsem to ze začátku dělala doporučeným způsobem, tak mě to nikdy takto dobře neodlíčilo. Za mě naprostá spokojenost:)
    Šárka

    ReplyDelete
  3. Saloos oleje na odličování miluju! Mimochodem, když ho nakapeš na vodou navlhčený tampóne, odlíčí ti všechno a ještě ho spotřebuješ méně ;)

    ReplyDelete
  4. Tak koukám, že to nebude lepší než Bergamot, který mě v očích štípe... Jinak nevím, já až tak velký milovník těchto hydrofiláků nejsem, i když mě to občas trochu mrzí... :)

    ReplyDelete
  5. Mě ty oleje zatím nějak neoslovily

    ReplyDelete
  6. Já nemám ráda pocit mastnoty, takže pro mě ne, ale jinak věřím, že může být fajn, Saloos má dobré výrobky :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  7. Používám levanduli a tampónkem jen stírám...jinak taky rovnou rukama na mokrý obličej => líp funguje, menší spotřeba vatových tamponků
    Káťa T.

    ReplyDelete
  8. já nějak na ty oleje nejsem, co se odličování týče :/ vadí mi i dvoufázové odličovače - na obličeji to nesnesu...

    ReplyDelete
  9. Zkusím to, ale nesnáším nic ve skle, jak to upadne, prasklina v kachličce nebo umyvadle (vlastní zkušenost :-(

    ReplyDelete
  10. Mně jsou oleje moc příjemné, ale jen na denní make-up. U večerního mám spíš dojem, že mi to rozpatlá. Tenhle arganový mi vyhovuje, ale na očích ho bohužel nesnesu. Levandulový mi to ale nedělal, zvláštní...

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.