Friday, September 12, 2014

DNY MARIANNE 2014


Dneska to začalo nebo to začne. Podle toho, kdy čtete tenhle článek. A co? Každoroční nákupy za zlevněné ceny díky jedné menší slevové knížečce plné kuponků. A co že to jde? No přeci o Dny Marianne. Ty letošní se konají od 12. do 14.září. Díky knížečce můžete získat slevu do více než 4500 obchodů v ČR a SR. Potkáme se?

Já se chystám do vícero obchodů a vezměme to podle abecedy:
C&A - kdo by nepotřeboval nový podzimní kabát. Dělám si zálusk na nějaký béžový nebo červený, ale to se ještě uvidí.
Douglas - myslím, že už urzál čas na mini balení Batiste suchého šamponu, možná se ještě zastavím u stojanu s Bourjois kosmetikou
Fann - kde možná seženu tu dlouho hledanou Coco Rouge Noir od Chanela :)
H&M - nějaké ty doplňky nebo kabelka by se šikla
Knihy Kanzelsberger - miluju knížky a rozhodně si pro nějakou půjdu
L´Occitane - chci jít oňuchňat ten jejich nový lehký šampon 
Mohito - pro jejich nádherné hodinky
Oxalis - koupit nějaký ten čajík na podzim
Sephora - zkusit a odnést si toho Chanela, protože to je moje MUST HAVE, i kdybych se potom na to měla jenon dívat :D
Tescoma - potřebuju krásnou formu na pečení koláčů, nejlépe keramickou
wish
 A kam se chystáte vy?

8 comments

  1. Já jsem dny Marianne ještě nikdy nevyzkoušela, ale vždycky na to někde vidím reklamu a docela mě to láká, jelikož ráda nakupuji oblečení. www.beatuypusinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krásný článek, také jsem si mohla udělat nějaký Marianne wishlist. Já vyrazím zítra do Prahy, také do Douglasu pro Batiste a jsem zvědavá, zda k té malé blbosti dostanu slibované dárečky :D A nějaké to oblečení, kabelka - klasika :D Uvidíme co ukořistím. :)

    ReplyDelete
  3. já mám jediný kuponek - do Intimissimi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uff a docela mi to stačilo, v Palladiu je šílenství a to je teprve poledne...

      Delete
  4. Já si ráno přivstala a šla už dnes (mám volno, tak co by to nešlo... Sice jsem nemocná, ale ne nakažlivá... :D), a jsem ráda, už kolem desáté byly všude strašné davy. To už jsem ale mířila ještě do obchůdku s bio-vším ve městě, kde nebyla ani noha. Uf. Zase na pár týdnů nenávidím lidi... :D
    Byla jsem v Douglasu (Batiste - velký klasický, malý květinový, "čubina" a tužka na oči od Bourjois, korektor od Nyxu, gumičky "telefonní drát"), pak jsme byli pro boty v CCC, v H&M jsem si vyhlédla klobouk a svetr, přibyly k tomu nějaké další maličkosti... a pak už jen šampony od Natura Siberica a nějaká pleťovka...) A ještě teď jsem z toho úplně zničená. :) Zítra vyrazíme ještě pro něco do domácnosti. :)

    ReplyDelete
  5. já jsem na dny marianne chodila 4 roky posobě,ale od té doby co mám 2 letého prcka,tak už si to finančně nemůžu dovolit :-) ale příjde mi,že i když je to ve slevách,tak je to i tak v některých obchodech pěkně drahé.Hodně jsme chodili do C&A nebo parfumerie Dagles,i dříve se dobře dalo na dny marianne nakoupit v dm a rossmannu,ale to už ted taky nic moc slevy.Tot můj názor

    ReplyDelete
  6. To je moc pěkný seznam. Já jsem momentálně ve Francii, takže se dny Marianne nekonají, ale už se těším, až budeš představovat to, co jsi ulovila ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  7. Fajn seznam. Šampon Batiste jsem si koupila a je skvělý! Krásně voní, ale hlavně funguje. Akorát jsem jej teda koupila jinde. Přes http://www.xantea.cz/tagy/batiste/
    Díky za tip a měj se!
    Ajka :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.