Tuesday, September 09, 2014

YVES ROCHER Lesklá rtěnka

  
To si takhle někde přečtete (u Natálky z Little Gem - a já to na ní prásknu :), že je tenhle rtěnkolesk nic moc a že z něj ta dotyčná neskáče zrovna 3 metry vysoko. Ale vám se líbí. A líbí se vám tak, že hodně. Až tak, že překousnete i fakt, že je to od značky Yves Rocher. A dokonce si seženete i slevu, abyte nemuseli platit nekřesťanské peníze za něco, co někdo jiný zprdnul, a vy se to něco chystáte koupit. A pak si to koupíte a čekáte, co se z téhle Lesklé rtěnky vyklube. Pojďme se na to nadělení tedy podívat.

 
Novinka od YR obsahuje 100% třešňový olej, který je znám svým leskem, a omega 6 a 9 mastné kyseliny, které jsou zdrojem přirozené ochrany a výživy. Prodává se v celkem 12 odstínech a já si vybrala hned ten nejsvětlejší s názvem Litchi. Obal má nádherný. Hnedle jako třešinky. Je pevný a jen tak nic ho nerozbije. Navíc vypadá dobře i po designové stránce. To se YR vážně povedlo. Obsahově pak vychází na 3,5 g. Cenově na 195 Kč. Já jí kupovala v nějaké akci za 129 Kč, nebo tak nějak.

 
Konzistencí je to spíš takový příjemný balzámek než rtěnka. Zrovna tenhle odstín nemá skoro žádnou barvu, ale nevím proč, dokáže vám ze rtů udělat naprostou šťavnatou krásu. "Moje rty, ale lepší". Už jen kvůli tomu pocitu si jí klidně koupím znovu. Výdrž je zase na druhou stranu celkem slabá, takže je potřeba rtěnkolesk nosit v kabelce a čas od času rtíky přetřít. Na rtech je příjemný a nijak nezalézá do vrásek. Jedině, kdy jde tak nějak vidět, je, když se vám udělá taková ta suchá linka v místech, kde se vám spojují rty. To jde potom vidět ale každá rtěnka. To mi musíte dát za pravdu. Takže zda koupit či nekoupit nechám protentokrát na vás, jestli dovolíte :)

Zkoušeli jste? Nebo se snad chystáte?

7 comments

  1. Laka me, tak uvidim, rtenek mam docela dost.
    Giveaway

    ReplyDelete
  2. Hmm. Tohle mi nedělej :-) možná bych ještě někdy vyhrabala nějakou slevu na tuhle rtěnku, ale nějak začínám mít doma přertěnkováno :D Líbí se mi i obal i přítomnost třešňového oleje ;-)

    ReplyDelete
  3. Nezkoušela jsem, ale mě se taky líbí :)
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. hehe :) jako obal je super, to se musí uznat, ale mi prostě není na rtech příjemná, jakoby škrabká (že by vadný kus?) a ta výdrž mě štve strašně! ale efekt je pěkný, to jo

    ReplyDelete
  5. Já ji asi chci... nejspíš jiný odstín, ale zvláště když mi teď přišel letáček na slevu... už přesně vím, za co ho utratím. :-D

    ReplyDelete
  6. už jsem si o nich přečetla několik recenzí a minimálně pro jednu barvičku si zajdu :) líbí se mi, že je to něco mezi balzámem a rtěnkou - něco pro mě ;)

    ReplyDelete
  7. Dneska jsem na ně koukala a měla nutkání po některé z nich sáhnout, ale teď mi ani nevadí, že jsem odolala :).

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.