Friday, September 26, 2014

ALVERDE Peeling Aprikose Calendula


Miluju pátky. Vy ne? Přiznejte se. Škoda, že v týdnu není pátků víc :) A když jsme u těch pátků, je to nějaký ten pátek, co jsem si koupila tenhle meruňkový peeling s měsíčkem lékařským od Alverde. Měli zrovna v DMku akci 25% na DM značky, tak jsem ho přihodila do košíku. Ke všemu ho mě i s 33% navíc. Ani nevím, jestli jsem o něm někdy něco četla nebo slyšela, ale nutně jsem potřebovala něco, čím bych dostala z obličeje ty cancy suché kůže. Olejíčky už nefungovaly a mě už to rozčilovalo. Možná proto tenhle výkřik do prázdna.


Složení:
Aqua, Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Silica, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Coco-Glucoside, Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Olea Europaea Fruit Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Tilia Cordata Flower Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Xanthan Gum, Linalool, Limonene.

Peeling je dobré nanášet na vlhkou pleť nebo ho předem smíchat s trochou vody. Je vhodný pro každý typ pleti. Obsahuje celkem hrubé částečky. Já nemám pleť z cukru, ale tohle mi teda nesedlo. I když jsem při masáži netlačila, stejně jsem měla pleť podrážděnou. Při aplikaci z peelingu hodně táhne alkohol. Ještě aby ne, když obsahuje hnedle "dva druhy". Jeden bio a jeden obyčejný. Odér je hodně nepříjemný a slzí po něm oči. Účinky nemůžu moc posoudit, jelikož jsem se snažila o co nejjemnější aplikaci a tím pádem jsem toho ani moc neobrousila. Za mě ho rozhodně doporučit nemůžu. Je to děs. Zkusím ho dodělat na tělo anebo skončí v koši. Přístě bych chtěla vyzkoušet nějaký enzymatický peeling, který mi přijde šetrnější nebo budu používat jenom houbičky.

Jaké máte zkušenosti vy?

5 comments

  1. Mně z nějakého důvodu Alverďácký věci přestávají vyhovovat... nevím čím to je. Zatím si rozumím jen s šamponem, balzámem na vlasy, tužkou na oči, balzámem na rty a s očním stínem... zbytek se mi zdá prostě už nějaký... jiný. :/

    ReplyDelete
  2. Já peelingy obecně na obličej nepoužívám, mám ho pak strašně podrážděný a napnutý.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  3. Když vidím to složení, nedivím se, že nedoporučuješ.. Já mám ráda novinku od Garnier anebo teď zkouším peeling od L´Occitane a ten je jemňounký a fakt super :)

    ReplyDelete
  4. Mám ho doma a přesně z důvodu "táhnu jak stará alpa" jsem jen měla na sobě jen párkrát. Četla jsem o něm u Wonderful, ale za mě taky puch hnus.

    ReplyDelete
  5. Tak jak vás holky poslouchám ani ho testovat nebudu, taky jsem o něm slyšela samou chválu,ale já od alverde mám ráda spíš jen tělovou kosmetiku. Na obličej mi věci smrdí a nevyhovují až na jejich čistící masku ta je skvělá, jemná, krásně voní jako sušenky :D A má i lehounký peeling efekt tu si kupuji pořád dokola.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.