Sunday, September 21, 2014

AUTUMN OUTFIT

Autumn wearing 
Tak už nám to začíná. Léto skončilo a k nám se postupně vkrádá podzimní vítr, přeháňky a spadlé listí.  A já pomalu přecházím na svou podzimní výbavu. Díky Dnům Marianne jsem si pořídila univerzální kousky do svého šatníku i botníku. 

V poslední době jsem si oblíbila hodně ležérní módu. Pohodlí nade vše, jak říkám. Z kabátu mám radost ještě teď. Botky už jsou zaparkované. Jediné, co mi ještě schází, je ta kabelka, kterou bych si chtěla sehnat v levnější variantě.

Také jsem se rozhodla, že dám tomu podzimu taky nějaké barvy a já, ač antibarbie člověk, jsem se dala na sytě růžovou barvu, která až bije do očí. Růžové nehty, růžové doplňky, růžové rty. V další fázi přecházím na červenooranžovou :)


Jak dodáváte barvy podzimu vy?

10 comments

  1. Pěkný outfit, všechno bych brala. :) Podzim mám v šedivé barvě, v té mám nejvíce svetříků, mikinek a ráda oživuji právě třeba růžovou, ale i modrou. Pak miluju vínovou, tu nejčastěji nosím na nehtech.

    ReplyDelete
  2. Já růžovou v lásce nemám, ale v poslední době se mi líbí víc a víc kombinace béžové s kontrastní, právě třeba, růžovou barvou. Má to určitý šmrnc. Jinak mou nejoblíbenější barvou je asi modrá, protože ji nosím dost často na to, abych už o ní uvažovala, jako o mé nej barvě :D.

    ReplyDelete
  3. Krásný outfit :) Já nosím i na podzim barevné kousky, nerada se zahaluju celá do černé, šedé či hnědé :) Máš moc hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem, budu ráda, pokud se staneš mým.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  4. Jéé, to je pěkný :)
    Já si teď jedu v černé a vínové :)

    ReplyDelete
  5. pěkný outfit, tuhle růžovou mám spíš spojenou s létem, já budu podzimní kombinace oživovat hořčicovou, červenou a oranžovou ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  6. tenhle odstín růžové ve mně vyvolává vzpomínky na léto :) mám takovou rtěnku, šálku a vlastně podzimu by taky moc slušely! pro mě k podzimu už tradičně patří vínová, hořčicová a petrolejová. každopádně ještě musím sehnat kabát :( už se o to snažím několikátou sezónu.

    ReplyDelete
  7. Ahoj, mas velmi peknu sablonu. Mozes poradit odkial ju mas?

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.