Wednesday, September 17, 2014

DNY MARIANNE 2014: Nákupy a něco navíc

 
Dneska nečekejte žádný výmluvný článek. Dneska budu šetřit slovy a činy budou mluvit za mě. O víkendu to bylo hrozné. Dny Marianne využilo opravdu hodně dam. A my jsme toho taky stihly hodně! Přijela mi totiž maminka se setřenkou a ty mi dělaly společnost při nakupovací mánii. Já sama jsem jí začala už před jejich příjezdem. Musela jsem si dojet koupit parádní hodinky od Mohita a další volovinky a nutnosti, bez kterých bych se neobešla. Do hodinek jsem se zamilovala na první pohled a nedám je z ruky. Moje další zastávka byla v Oxalisu, kde jsem si vyhlédla jejich jemnou brazilskou a vanilkovou kávu. Mooc dobré :)

První kosmetickou zastávkou pro mě byl Douglas. Tam jsem si pořídila jen Batiste suchý šampon v miniaturce. Musela jsem se zuby nehty snažit, abych si nekoupila něco od Clarins nebo Bourjois, ale odolala jsem. Proto mé kroky vedly do knihkupectví, ze kterého jsem musela rychle odejít. Jinak bych to tam asi rychle vykoupila. Spokojila jsem se je s jednou plechovou tabulkou na lednici. Mrk dolů :)


Nakonec jsme musely jen do Olympie, kde jsem se dala na lov. Na lov podzimího kabátu. Ten jsem našla v C&A. Byl úplně poslední v celé prodejně. Fakt! A ještě za parádní cenu pod tisícovku a to ještě bez slevy. Dále jsem tam ukořistila i pletený krémový svetr, který bude na podzim a zimu ideální. Všude byla kvanta lidí a tak jsme se jaly na útěk. Na cestě za svobodou jsem stihla ještě popadnout mason jar z Nanu Nana. Roztomile maličká a na šťávy a smoothie jako dělaná. Poté jsme se přemístily do Kiku, kde jsem našla parádní džínové kalhoty za super cenu. Na zastávku jsme zavítaly ještě do Deathlonu, kde se mi povedlo koupit naprosto krásné růžové ponožky, které jsou teplé a parádně tlusté. Dokonce už jsem stihla dostat první vánoční dárek. Boty na podzim. Miluju tenhle styl. Jsem to prostě já :)


And more?! Už od začátku měsíce jsem si stihla pokoupit několik kosmetických nezbytností, se kterými se teď budu muset rozloučit. Začíná šetřící fáze! Mé první kroky v měsíci vedly do Rossmanna, kde jsem sehnala gelovky od L´Oréalu do zásoby. Dále jsem vzala nové linky ve fixu taktéž od L´Oréalu, které zatím testuji. Ukořistila jsem také dvě rtěnky. Jednu od Maybelline v odstínu Hollywood Red a druhou od Rimmelu v ostínu Cutting Edge.


Také jsem si pořídila další odstín do své sbírky Sally Hansen, přesněji tedy Back to the Fuchsia. Naprosto úchvatná do očí bijící růžová. Na nehtech vypadá perfektně a hodí se skoro ke všemu. Potom jsem se hecla a objednala si z Naturissima menší balíček obsahující Antipodes mini sadu, který obsahuje mini avokádový olejíček a malý denní vanilkový krém, Figs&Rouge Lemon Berry, což je barevný balzámek od kterého čekám nádherné rty. Dalším mým přáním bylo vajíčko EOS. Moje volba padla na borůvkové s acaii. A aby se neřeklo, tak jsem přihodila mniaturku olejíčku od Caudalie.


A nakonec další překvapení. Od mojí milé kamarádky jsem dostala pozdní dárek k narozeninám. Pořád si mi stěžovala, že ho nemůže najít a že se strašně teší, až mi ho dá, ale že je to překvapení. A nakonec to nevydržela a musela mi říct o co se jedná. Konkrétně tedy o Bio-Oil. Hodně dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet, kamarádka mě vyslyšela a já se teď můžu těšit na používání super oleje. A poslední fotka je spíš pro zasmání. Řekla jsem L., že tu cedulku budeme mít v lednici natrvalo :D

 
A co vaše nákupy? Co hezkého jste ukořistily?

13 comments

  1. Krásné věci jsi ulovila.Hlavně svetřík se mi líbí! :) Já jsem si koupila novou peněženku, stíny a řasenku od Benefitu, Batiste také. Jo a takovou kabelku do školy :)

    ReplyDelete
  2. Hodinky jsou krásný i svetřík se mi moc líbí :) Já jsem se Dnů Marianne nezúčastnila
    BLOG BY VERU

    ReplyDelete
  3. Cedulka pobavila velmi. Tyhle plechové mám moc ráda, jen jsou teda nehorázně drahé... :)
    Já jsem nakupovala jako o život, určitě o tom též sepíšu článek... Takže teď budu už taky spíš šetřit... :))

    ReplyDelete
  4. Super nákupy :) Ani já jsem neodolala! :)

    ReplyDelete
  5. moc se mi líbí všechno :)! Nejvíc asi kabát, super úlovek ;)

    ReplyDelete
  6. Ta cedulka je boží! Tu bych si normálně dala taky do ledničky :D Jinak nákupy super, moc se mi líbí :-) Já si ze dnů marianne odnesla jen jednu mikinu a ponožky, takže zklamání :D

    ReplyDelete
  7. Můžu se zeptat jaká značka jsou ty botky ? Jou nádherné :)

    ReplyDelete
  8. parádní kousky! moc se mi líbí ty boty, podobné mám také doma :) ten štítek v lednici je fakt vtipnej :D jak si spokojená s EOS?

    ReplyDelete
  9. to duo od Antipodes prave testujem :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.