Friday, September 05, 2014

SALLY HANSEN Salon Gel Polish Starter Kit


Nevím, co mě to popadlo nebo co do mě vjelo. Ale když jsem ho viděla, musela jsem ho mít! A to doslova. Moc jsem gellakové nehty chtěla. Líbí se mi, jak to vypadá, ale nechtěla jsem chodit pravidelně do salónu. Někam pravidelně chodit nebo něco pravidelně dělat, to není můj styl a ani mě to nebaví. Ani HA jsem nebrala pravidelně, takže si umíte představit, jak by to nakonec dopadlo s mými nehty. Ale aby mě nebavila moje vlastní manikúra? To teda ne. Hezky si u toho odpočinu a moc se mi líbí čerstvě nalakované nehty. Proto jsem tenhle startovací balíček musela mít! Sally Hansen Salon Gel Polish Starter Kit je novinkou na českém trhu a také novinkou u mě doma.


Sada obsahuje UV LED lampu s adaptérem, acetonový odlakovač, podlak, barevný lak, nadlak, pílníček, dřívko a čistící alkoholové ubrousky. Sada vystačí na 10 použití, v balení je totiž pouze 10 kusů alkoholových miniubrousků. Mně ubrousky vydržely asi tak na 3 použití. LED lampa je prostorná. Vejdou se do ní v pohodě všechny čtyři prsty. Výhodou LED lampy je rychlejší vytvrzení laku. Na každé vytvrzení laku trvá 30 sekund, což představuje oproti obyčejným lampám hodně velkou úspru času. Normální lampy totiž vytvrzují lak v řádech několika minut. Jedinou nevýhodou této lampy je, že jakmile jí dáte do zásuvky, sama se rozsvítí. Obsah odlakovače je 60 ml. Podlak, lak a nadlak obsahuje 4 ml produktu.


A teď k tomu ožehavějšímu tématu a to k ceně. Pořizovací cena byla stanovana na 2.999 Kč. Já jsem se ale na internetu dozvěděla, že když si zkusíte zavolat na zákaznickou linku DM Drogerie (800 100 808) můžete dostat 25% slevu na tuto sadu. Tato sleva je kombinovatelná s 15% slevou na celý nákup. Takže když si to spočítáte, pak sada nakonec vyjde na necelých 1.800 Kč, což je cena, kterou už jsem byla ochotna zaplatit, jelikož jsem měla svátek a tak jsem dostala i menší příspěvky :)  K sadě je potom možné dokoupit samostatně všechny komponenty, tedy kromě LED lampy a pilníčku s dřívkem. Ceny se pohybují od 149 Kč do 299 Kč, tuším. K mání je 11 barevných odstínů od světlých až po tmavé, přičemž v balení je odstín 230 Wine not. Trošku tedy postrádám tmavší odstíny jako je námořnická modrá, hnědá, apod. Ale budeme doufat, že nějaké co nejdříve zařadí.

A jestli bych set doporučila? Já jsem magor na design. Hodně oceňuji vzhled lampy a také její velikost (rozumějte tomu tak, že je skladná, malá a prostorná), i když by mohla mít jinou barvu. Ceny UV LED lamp se pohybují kolem 1300 - 1600 Kč, alespoň podle srovnání cen na porovnávacích prohlížečích. Takže si připlatíte pár stovek a máte celý set a nemusíte nic shánět. Navíc, až vám nějaký komponent dojde, dá se nahradit levnější variantou. Místo acetonového odlakovače se dá použít jakýkoli jiný, tj. i ten za 60 Kč v 200 ml balení. Místo alkoholových ubrousků lze koupit běžný čistič nehtů z jakéhokoli nehtového studia. Já už mám doma velkou lahvičku za 60 Kč a rozhodně mi vydrží víc než 10 miniubrousků. A laky se dají také sehnat levnější. Prostě, kdo hledá, ten najde. Takže jestli doporučit nebo ne. Za mě ano, ale ve slevě a musíte si být jisti, že jste ochotni dát takovou sumu a že si potom nebudete nadávat za vyhozené peníze. Napříště se můžete těšit na aplikaci a používání celé sady, plus na mé zkušenosti a výdrž nehtů. Ještě piluji některé nedostatky z mé strany, ale to se poddá :)

Láká vás tato sada? Nebo vám to přijde jako zbytečnost?

6 comments

  1. Jsem zvědavá na rdalší články, jak se s tím pracuje, jak to vypadá ;-). Tohle mě dost zajímá, i když se bojím, že bych do toho asi ty peníze nevrazila. Jsem skrblík :-)

    ReplyDelete
  2. je to zajímavé, určitě pohodlné a dlouho to vydrží, ale já ráda střídám barvy, takže nic pro mě :) ale těším se na další články!

    ReplyDelete
  3. to s tím zavoláním na klientskou linku je teda zajímavý :D a co jim tam řekneš ? Dobrý den, já chci slevu na tuhle sadu ? :D

    ReplyDelete
  4. mě hrozně mrzí, že s tím přišli až teď :( já jsem si začátkem roku kupovala skoro totožnou sadu od Star Nails či tak nějak... popravdě je to docela nic moc, tak jsem zklamaná :/ no, možná by to chtělo novou lampu.

    ReplyDelete
  5. Ahoj, mám lampu a vše okolo jen by mě zajímalo jestli se dá levně koupit ten krok 1 a 3 chtěla bych si pak kupovat jen barevné laky (krok 2) díky Petra

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.