Monday, September 15, 2014

MÁDARA Deep Moisture Fluid


Nakupovací víkend je za námi. Já se z něho sbírám ještě teď. Článek o mých nákupech, nenákupech si budete moci přečíst výhledově ve středu :) Dneska si však dáme recenzi na věcičku, kterou testuji dnem i nocí. Jedná se o Hluboce hydratační fluid od lotyšské značky Mádara. Fluid jsem dostala k otestování od internetového obchodu s přírodní kosmetikou Biooo.cz, za což jim, konkrétně tedy Vendy, děkuji!

Jedná se o hluboce hydratující fluid, který zpevňuje a zjemňuje zároveň. Je vhodný pro smíšenou pleť, protože udržuje suchá a mastná místa v rovnováze. Hydrataci má poskytovat až 24 hodin, takže se nemusíte bát, že byste večer vypadali jako strážci hrobky. Obsahuje přírodní rostlinné vitamíny, bioflavonoidy a další složky, růžovou vodu pro zklidnění, celkem tři výborné oleje (avokádový, slunečnicový a jojobový), lipový květ, červený jetel, maliník nebo pelyněk z oblasti Baltu. Samé mňamky podle mě.


Složení: Aqua, Rosa Damascena (Rose) Flower Water*, Alcohol, Glycerin***, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract*, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract*, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Glucoside, Tilia Cordata (Linden) Flower Extract*, Artemisia Vulgaris (Mugwort) Extract*, Lecithin, Betaine, Stearic Acid, Palmitic Acid, CI 77891 (Titanium Dioxide)****, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, CI 77019 (Mica)****, Lactic Acid, Aroma**, Citral**, Limonene**, Linalool**
*organické **přírodní složky esenciálních olejů


Přiznám se bez nucení. Obal se mi líbí asi ze všeho nejvíc. Je bytelný, pumpičkou se dá dávkovat i malé množství produktu a vejde se do něj 50 ml produktu. Fluid má celkem tekutou konzistenci, což je hodně příjemné, protože se hodně dobře zapracovává do pleti, rychle se vsakuje a nezanechává mastný film. Vůně je na můj vkus prapodivná. Mně voní jako hlína a jetel. Nemůžu si pomoct, ale není to můj šálek kávy. Jedná se o hodně zemitou vůni. Pleť je po něm hezky zhydratovaná, mám pocit, že opravdu funguje. Lesk pleti sice nezastaví, ale to hravě vyřeší pudr v kabelce. Suchá místa na pleti mě už nepnou a mastná místa se mi zas tak moc nemastí, i když musím přiznat, že v současné době začínám mít trochu mastnější T-zónu kvůli změně počasí. Zda doporučit či nedoporučit. Toť otázka. Osobně jsem od fluidu očekávala asi moc a tak jsem byla na začátku zklamaná, ale potom jsem si na něj zvykla a jsem příjemně překvapená jeho pozitivními účinky.

A co vy? Už jste zkoušeli něco od Mádary?

5 comments

  1. Od Mádary jsem zkoušela šampon pro normální vlasy a byla jsem moc spokojená. :) Krásně se leskly a byly takové vzdušené.
    W.

    ReplyDelete
  2. Fluiy mám hrozně ráda na léto, jsou příjemně lehoučké :-) Ale od Madáry jsem ješě nezkoušela vůbec nic:-)

    ReplyDelete
  3. zajímavé :).Já jsem přemýšlela o tom fluidu na mastnou pleť, jak o něm psala Jani - Bellezza, ze všeho hutnějšího mám momentálně fakt strach... kdybych měla jinou pleť, tak by mě ale hodně lákal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já zas až dopotřebuji ten gel chci vyzkoušet na zimu fluid :) Ale s gelem jsem maximálně spokojená a rozhodně si ho na léto koupím znovu za mě nejlepší gel ,která jsem kdy vyzkoušela. Pupínky se mi hezky hojí a je jich minimum. Myslím, že až zase koupím Kivvi lopuch gel na mytí plus madára gel budou silná dvojka na letní období :)

      Delete
  4. Od tejto značky som ešte nič nevyskúšala ale chystám sa chystám :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.