Wednesday, September 24, 2014

CATRICE Eye Brow Stylist


Taky to na vás padlo? Ta podzimní nachlazení, usmrkané nosy a pokašlávající davy. Ani já se tomu nevyhla a léčím, co to jde. Proto si dneska dáme krátkou recenzi na tuhle tužku na obočí od Catrice v odstínu 030 Brow-n-eyed Peas. Hledala jsem tužku, která nebude až moc výrazná, protože hnědé obočí už mám, ale potřebovala jsem něco, co tomu obočí dodá šmrnc a nebude moc poznat, že si ho domalovávám. Prodává se ve třech barevných provedeních, a to ještě v odstínu 020 Date With Ash-ton a 040 Don´t Let Me Brow´n.


Volba padla právě na tuto krásku, protože, jak je patrné z fotky, nejedná se o extra výraznou barvu. Spolehlivě vám vytvaruje obočí a dodá mu potřebnou šťávu, aniž by vaše obočí křičelo do světa: "Hele, hele koukni. Koukni, jak nás domalovala!". Tužka je dostatečně měkká, ale zároveň tvrdá. Manipulace je s ní jednoduchá. Stačí krátké tahy a vykouzlíte hezky vypadající obočí, které nepůjde vidět na hony daleko, ale stejně budete vypadat přirozeně. Na druhé straně tužky se nachází ještě kartáček na rozčesání a finální úpravu. Výdrž je naprosto fenomenální. Nehne se z obličeje ani když si na něj nervózně saháte a večer je vždy co odličovat. Za necelých 100 Kč dostanete hodně muziky, kterou můžu rozhodně doporučit. Osobně mi vyhovují tužky víc, protože nemusím myslet na štětečky apod. Pamatujte, obočí je základ!

A co používáte vy?

4 comments

  1. Já používám tužku od essence, jsem z ní nadšená, mám už třetí :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
  2. Mám tu světlejší, jsem s ní moc spokojená, je to přesně taková ta nenápadná ale výrazná tužka, takže jsem moc spokojená. :)

    ReplyDelete
  3. Já používám set na obočí od Essence, s ním jsem spokojená. Je škoda, že nemám Catrice nikde poblíž v drogerii, určitě bych si vybrala spoustu věcí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  4. Používám tužku od Essence a jsem moc spokojená. Na tužku Catrice jsem neměla odvahu, ale možná vyzkouším. Za ty prachy :-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.