Wednesday, September 03, 2014

NIVEA In-Shower Body Moisturiser Milk&Honey


Další půlka týdne. Toto ale letí, že? Ani se nenadějeme a budou tu vánoce! A propos. Už sháníte dárky?! No ale zpět k dnešnímu tématu. Dneska to bude o hydrataci a úžasné vůni. Také možná o menším rozhořčení a větším zklamání. Dneska bude řeč o tělovém mléku do sprchy Milk&Honey od Nivey. Nevím z jakého popudu jsem si ho koupila, ale asi mám určitou představu. Bylo na něm slůvko "Sleva" :) Tak jsem si řekla proč ho nevyzkoušet. Koupila jsem si na zkoušku pouze menší balení a jala se testovat.


Mléko strašně krásně voní. Je hodně tekuté, takže mně se třeba stávalo, že jsem od toho měla olepené celé víčko a když jsem tbu špatně zavřela, tak mi vyteklo. Toto tělové mléko, jak již z názvu vyplývá, patří do sprchy a nanáší jako poslední krok při sprchování. Podle mého vám na celé tělo nestačí menší množství. Alespoň já ho musela použít více. Díky tomu mlého hodně ubývá. A když říkám hodně, tak hodně. Na pokožce je velmi příjemné a hezky se s ním pracuje. Vůbec nepění.


No a teď přijde kámen úrazu. Tehle produkt mi přijde naprosto zbytečný. Jen si to vemte. Osprchujete se, namydlíte sprcháčem, osprchujete se, utřete se. S tělovým mlékem se osprchujete, namydlíte sprcháčem, osprchujete, namydlíte mlékem, znovu osprchujete a až pak se utřete. Oproti inzerovanému zjednodušení a zkrácení procesu zkrášlení mi toto přijde celkem nelogické. Místo abychom se po osprchování jen natřeli krémem, tak se musíme namydlit mlékem a pak ještě osprchovat. Takže to, co nezapracujete pořádně do pleti, smyjete při sprchování a další část utřete do ručníku. Navíc, že by byly hydratační účinky kdovíjak skvělé, to se říct nedá. Šupinky na holeních se mi dělají stále. Za mě osobně nemohu produkt doporučit, protože v jeho používání nevidím logiku a navíc se jedná pouze o dobrý marketingový tah.

A co vy? Máte doma nějakou variantu?

9 comments

  1. Aha, já jsem nikdy právě nepochopila, jak se s tímhle pracuje. Myslela jsem, že zastává funkci sprcháče. Jakože namydlíš, osprchuješ a jsi mastná. Tak tohle fakt nemá logiku.

    ReplyDelete
  2. Ja som mala presne toto iste 2 balenia a za mna spokojnost. Pokozka hydratovana a prevonana. Teraz si robim zalusk na kakaove.

    ReplyDelete
  3. Mně to připadá jako docela fajn věc, když se namažu až po sprše, musím čekat až mi tělové mléko zaschne než se obleču, takhle se utřu a můžu se obléct hned :) Evi

    ReplyDelete
  4. tyhle věcičky mi také nic neříkají...

    ReplyDelete
  5. Mám doma dvě, ty původní bez parfemace, bílé a modré. No... nepoužívám ani jedno, taky mi to přijde jako zbytečnost. :-D

    ReplyDelete
  6. Miluji tohle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. já jsem ho měla na testování, ale taky mi to přišlo naprosto nelogické, čas to neušetří, vodu už vůbec ne. mám ještě malou verzi na cestování, docela mi dělá dobře na nohy po holení, ale to je asi tak všechno :D

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.