Wednesday, October 01, 2014

OCTOBER Challenge


Lítám v tom taky. Meduňka vyhlásila říjen jako neutrácecí měsíc a já jdu do toho s ní! Ani ne tak kvůli stavu konta, spíš kvůli té nepřeberné spoustě kosmetiky doma. Hlavně tedy té pečující, kterou musím sdělat. Proto jsem se rozhodla, že se říjnové výzvy také zúčastním a spotřebuji pár věcí z mé přetékající kosmetické sbírky. Čert to vem, taky možná kvůli těm penězům, protože mi tečou slzy při pomyšlení, kolik mě to všechno stojí. Ale na druhou radost mi to přináší hodně potěšení! Co je lepší po dni v práci, kde na vás nikdo nemluví a nikdo si vás nevšímá a kde zákazníci mají přiblbé dotazy, než si jít trošičku zashoppovat. Přiznám se. Lepší by bylo jít si zacvičit. Ale cmon´ jsou to NÁKUPY! Takže, I´m IN. Jediné, co si trochu poupravím, jsou pravidla. 

Pravidla:
- omezit zbytečné výdaje za kosmetiku
- jednou týdně je povolena návštěva drogerie, bio obchodu
- koupě žehličky na vlasy Remington S8590 Therapy Pro
- povolena je návštěva masáže, manikúra, kadeřnice nebo jiné
- omezit návštěvu restaurací

A proč taková pravidla? Nejsem sebemrskač, alespoň jednou týdne chci jít omrknout novinky a trochu se uklidnit. A co kdyby mi snad něco docházelo?! A samozřejmě bych neměla vhodnou alternativu doma v koupelně. Uvidíme, jak to dodržím. Rozmazlovat se je třeba. Normálně to nedělám, ale co kdybych dostala chuť. Radši jsem si proto nechala rezervu pro kadeřnici, manikérku nebo masérku. Také si budu muset dát přísný zákaz chodit do restaurací. Sice je to hodně pohodlné, ale přeci jenom. Doma jídlo je. A v neposlední řadě žehlička. To je docela ospravedlněné a jsem v tom zcela nevinně. Příběh mé žehličky začal v mých 18 letech a skončil o 7 let později mým kocourem. Chraň vás ruka páně počítat můj věk! Kočič si totiž z kabelu udělal žvejkačku a kabel je na některých místech okousán až na dráty. Muž to už bohužel nezachrání a tak přichází na řadu nová žehlička. Sice moje stařičká ještě funguje, ale nechci riskovat ránu elektřinou :)


Jdete do toho taky? We can do it!

9 comments

  1. Moc pěkná challenge. Já jdu zrovna v neděli na bleší trh hrabat a objevovat. A koupit si něco pro radost a na uklidnění? TO znám moc dobře, obvykle to není nic až tak rujnujícího, ale pak zjistím, že mám doma sto laků :-D bára.kára blog

    ReplyDelete
  2. Jsem na tom podobně. Rozhodla jsem se, že budu kupovat již pouze to, co dojde. A týká se to dekorativky, péče i oblečení. Zásob je dost:). Nechci být ovládaná věcmi a honbou za nimi, navíc lákadla jsou na každém kroku. Takže odolávám a doufám, že mi to vydrží:). Carol

    ReplyDelete
  3. Odvážná. To jsem zkoušela někdy minulý rok. A vydržela jsem to. Letos to nedám. Stopro. Takže to prdím. Ale držím palce ;-)

    ReplyDelete
  4. Hezká challenge :D Mě to vždycky vydrží chvíli, nic nekupovat :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  5. Pěkná challenge. Potřebuju to také jako sůl, takže I'm in! Pro mě je to už druhá výzva, poněvadž jsem ještě přijala tu říjnovou veganskou :).

    ReplyDelete
  6. Pěkná challenge. Nákupy mi problem nedělají, ale ty restaurace... :D

    ReplyDelete
  7. Jsem v tom s tebou, zlato! :) Ale kafe je doufám povoleno.. :D

    ReplyDelete
  8. Jojo, taky jdu do toho... :)

    ReplyDelete
  9. No paráda ja som si dala taký záväzok koncom leta, že sa pokúsim dostať na dno svojich kozmetických možností, kupujem fakt len to najnutnejšie a snažím sa hľadať alternatívy napr. nepotrebujem krém na ruky, na nechty, telové mlieko, ale snažím sa to zlúčiť do jedného produktu. Jasné, že večne mi to nevydrží, až také kozmetické zásoby zase nemám, ale proste v lete som si toho nakúpila dobludu aj kus a teraz je tu otázka čo s tým? Napr. mám tri make-upy takže proste musím redukovať a nenakupovať.
    Bianka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.