Friday, October 03, 2014

BURBERRY Body


Dnes jsem si pro vás připravila článek o jedné z mých nejoblíbenějších vůní vůbec. Burberry Body. Dostala jsem jí od mého eL. předminulé vánoce a na nějakou dobu jsem na ní zapomněla. Díky Klárce a našemu blogosrazu s Domčou jsem si na ní vzpomněla a vytáhla jí z útrob mé kosmetické skříně. 

Hlava:
Jablko, broskev, pelyněk

Srdce:
Růže, santalové dřevo, čaj

Základ:
pižmo, vanilka, kašmírové dřevo, jantar

Tato vůně byla navržena samotným Michelem Almairacem a je inspirovaná kultovním trečkotem značky Burberry. Při prvním přivonění jsou cítit sladké broskve a čerstvá zelená jablka, které jsou na druhou stranu vyvážené esencemi pelyňku. V srdci této vůně se prolínají výtažky z čaje s jedinečným aroma růže a exotickým santalovým dřevem. Na pokožce se vám příjemně rozvoní prosluněný jantar společně s vzácným kašmírovým dřevem. Všechno nakonec podtrhnou výtažky z pižma a sladká vanilka.

Vůně je vzrušující a přitom jemná. Já osobně se cítím hodně luxusně a musím si pořád čichat k zápěstí. Tohle z vás tahle vůně udělá. Závisláka! Obal je naprosto krásný a bytelný. Už párkrát mi vůně spadla na dlaždičky a výšky asi 1 metru a nic se jí nestalo. Jediné, co mě od začátku zlobí, je rozstřikovač, který teče. Asi není moc dobře utěsněn. Ale co, vůni jako takovou miluji a rozhodně vám doporučuji si ji jít omrknout do nějké parfumérky nebo si alespoň objednat vzoreček! :)

Jakou máte oblíbenou vůni vy?

9 comments

  1. Mně taky voní, ale úplně srdcovka to pro mě není, proto jsem si ji zatím nekoupila.

    ReplyDelete
  2. Voní voní, chtěla jsem si ji pořídit v nějaké akci na elninu, ale nějak jsem se k tomu nakonec nedostala. Takže čekám na další akci :-) Ale měla jsem vzoreček, a fakt ji můžu ;-) PS: Taky bych si k téhle vůni chtěla pořídit trenčkot od Burberry, yeah!

    ReplyDelete
  3. Vypadá krásně a podle toho, co říkáš musí i krásně vonět :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  4. tahle vůně mě zajímá :) přemýšlím, že si objednám odstřik.

    ReplyDelete
  5. ani nevím, jak voní, ale podle tvého popisu mám nejen chuť ji zkusit, ale rovnou objednat celou lahvičku :D...

    ReplyDelete
  6. momentálně Daisy od Jacobse, ale chci se vrátit ke Coco Mademoiselle... nějakou Burberry jsem nedávno zkoušela, na papírku super, na kůži bohužel hrůza :D mám fakt nějaké divné pH nebo nevím...

    ReplyDelete
  7. koupila jsem ji v létě v té super akci na elninu, vzala jsem hned kousek i pro kamarádku v narozeninám a voní moc pěkně, na léto to nebylo úplně ono (dle mých preferencí), ale na toto období super, jen to není držák, bo mám ten body mist...

    ReplyDelete
  8. Je to prostě moje životní vůně :)
    Tohle balení mi vydrželo rok! A pod stromeček si chci nadělit další kousek :)

    ReplyDelete
  9. Vůbec to teda nezní špatně Peťko, zrovna jsem před chvílí šmejdila na parfums a přemýšlela nad něčím od Burberry a zatím nic nevybrala, ale tohle vypadá na vyváženou vůni...možná si testnu vzorek :-) - pěkná inspirace

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.