Friday, May 02, 2014

SALOOS Lemon Tea Tree


To je tak. Koupíte si jeden a musíte mít druhý. Třetí. Čtvrtý. Nechci vidět, kam až se tahle regulérně už posedlost dostane.Začalo to jednoho slunečného dne, kdy mě má milá Domča zatáhla do jednoho bio obchůdku u nás v Plzni s tím, že nemůžu prostě existovat bez Bio arganového oleje, který je, dle jejích slov, doslova boží a prostě ho musím mít. Ale o tom až někdy jindy. Do této chvíle jsem nic od Saloosu nevlastnila. Člověk míní, Pánbůh mění. Jsem jeho hrdou majitelkou :)

Do bio obchůdku V Šipce jsme zavítaly ještě jednou a od naší minulé návštěvy mi v hlavě hlodala myšlenka o pořízení tohoto Lemon Tea Tree olejíčku od Saloosu. A proč? Inu, je ideální pro mastnou, mladou i problematickou pleť. Zabraňuje tvorbě zanícených míst, pomáhá desinfikovat. Má antiseptické a antibakteriální účinky. Pomáhá zklidňovat akné. Udržuje pleť svěží a vitální. Má specifickou citrusovou vůni, která by měla pozitivně působit na psychiku.


Složení:
Bio jojobový olej, bio brutnákový olej, bio šípkový olej, esenciální olej Lemon Tea Tree, vitamíny A, E, F, lecitin



Olejíček používám asi něco přes měsíc. Zprvu jsem ho používala každý den. Co se mi pleť tak nějak dala dohromady, začala jsem ho používat, jen když je to nejvíc potřeba. To znamená při mých dnech a při dnech, kdy se mi na obličeji vynoří prapodivné útvary. Nejčastěji ho pak míchám právě s arganovým olejem. Na pleť působí opravdu blahodárně. Pupínky po něm mizí. Samozřejmě ne závratnou rychlostí, ale je vidět zlepšení. Desinfekce tedy nějaká probíhá. Jediné na co jsem si ještě jakž takž nezvykla, je vůně. Prostě citrusy asi nejsou nic pro mě. Jen díky jeho účinkům to trpím a vytrpím to do poslední kapičky tohoto malého zĺatavého zázraku.

Pokud budete olejíček používat na vlhkou pleť nestane se vám, že by vás zmastil. Příjemně se vsákne. Pouze pokud nemáte dostatečně navlhčenou pleť, může se stát, že z vás olejíček trochu poteče. Já mohu jedině doporučit. Pro mě je to celkem spása. Pomáhá při pupínkových výkyvech. Za cenu kolem 150 Kč máte kámoše na dlouhou dobu. Všem těm, kteří máte problémy s pletí ho mohu doporučit. S velkými problémy si asi tak hravě neporadí, ale s těmi malými rozhodně zatočí.

A co vy? Máte zkušenosti s tímto olejem?

16 comments

  1. Tedá, já věděla, že budou ódy :-) Vypadá teda fakt dobře, asi by se mi taky hodil, na špatné dny mé pleti. :-) Ale ta citrusová vůně.. :-/ Víš jak já jí nerada.. By mě zajímalo, jak to může na psychiky působit blahodárně, na tu mojí teda ne. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, toho jsem se obávala. Ta vůně, ale jako dá se to, když to s ním nepeženeš :) Na psychiku to nemá účinky žádné :D

      Delete
  2. Vypadá to opravdu zajímavě. Já teď používám míchaninu jojobového, šípkového a EO levandulového. Je to super, ale říkám si, že by to chtělo změnu a tohle vypadá moc dobře :) A co se týče vůně citrusů, tak s tou naštěstí žádný problém nemám, spíš naopak :)

    ReplyDelete
  3. Asi před 2 lety jsem ho zkoušela, ale moc jsme si nesedli :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je škoda. Nebýt té vůně, tak je to vážně zázrak :)

      Delete
  4. Vidíš to, tenhle jsem ještě neměla. Vůni citrusů fakt můžu, takže by to pro mě byla slast ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zkus a uvidíš. Mojí mamce třeba dost voněl. Ona citrusy ráda :)

      Delete
  5. Mala som len levanduľový, ktorý mi zo začiatku celkom sedel, no po nejakom čase sa to úplne otočilo. Momentálne oleje okrem odličovacieho nepoužívam na tvár vôbec, akosi ich neznesiem. Maximálne arganový na očné okolie. Sestra má veľmi rada Saloos argan revital a teraz si kúpila Ružu a tiež spokojnosť.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je převeliká škoda. Olejíčky jsou to nej na pleť ;)

      Delete
  6. já mám v téhle variantě pleťovou vodu, ale po olejíčku se taky asi někdy mrknu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě a pak napiš, jaké byly zkušenosti. Dost mě to zajímá :)

      Delete
  7. Něco od Saloosu bych chtěla vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Hmm, to jsi mi teda nasadila brouka do hlavy :-D Asi si ho zapíšu na wishlist :-D bára.kára blog

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.