Friday, May 09, 2014

GARNIER 2v1 Posilující odličovač očí


Dneska budeme opět pokračovat na garnierovské vlně. Do rukou se mi dostala novinka v podobě Posilujícího odličovače očí 2v1. Omlouvám se, za fotku neplného balení. Jaksi jsem ho zapomněla vyfotit. Koupila jsem si ho, protože se mi moc líbil obal. A jeho dvě složky, z nichž jedna je fialová. Miluju to, ale ...

Koupila jsem si ho, protože jsem chtěla vědět, jestli na tom něco je, když píšou, že je posilující a že je vlastně úžasný. I na ostatních blozích jsem to četla. A jako blogerka jsem jala zkoušení. Celý experiment mě stál jedny nervy a 120Kč.


Popravdě. Vůbec mi oči neodlíčil tak, jak bych si představovala. Buď jsem se po odlíčení ze sprchy vracela jako uplakaná panenka nebo jsem se ráno probouzela s černými kruhy pod očima, které jsem potom ještě musela znovu odlíčit, ale se mohla namalovat. Docela mě i štípal v očích, pokud jsem to s ním trochu přešvihla. Doslova slzavé údolí. A navíc jsem se ještě ani nestihla všimnout těch posilujících účinků. Řasy mi padali jako normálně padají a že by byly nějak více vyživené nebo tak něco, to jsem nezaznamenala.

Za mě rozhodně nemohu doporučit. Vůbec mě nepřesvědčil, že to byl dobrý odličovač, natož posilovač řas. Už nikdy se nevzdám úžasného Mixa Bi-phase Cleanseru. Ten vám můžu doporučit všema deseti.

Už jste ho zkoušeli? Jaké jsou vaše postřehy?

8 comments

  1. Já mám zase zkušenost jak s tímhle, tak i s Mixou a žádný výrazný rozdíl (resp. žádný) v nich nevidím. Garnier odličuje také velmi pěkně a také nezanechává mastný film. Mě v očích neštípal, ale je pravda, že obecně s tímhle problém u odličováků nemám. Je fakt, že s řasama dělá velké prd.

    Ale jinak teda "Koupila jsem si ho, protože se mi moc líbil obal. A jeho dvě složky, z nichž jedna je fialová. Miluju to, ale ..."

    Opravdu dobrý důvod ke koupi, kdyby se motorový olej prodával ve zlatém obale, asi bys měla plnou poličku. Píšeš "miluji to, ale..." a na konci zásadně nedoporučuješ.. trochu si v tomto protiřečíš.

    ReplyDelete
  2. Ještě jsem ho vůbec nezkoušela a ani nevím, jestli do něj jít po tvé recenzi. :) Můj nejoblíbenější odličovač očí je Garnier Essential, ta zelená řada. Ten je fakticky božský - neštípě v očích, odlíčí i tu nejzatvrelejší řasenku či linky, nedráždí okolí a navíc ty oči skvěle osvěží, po dlouhém dni je to fakt super věc. :) Takže jestli hledáš nějaký idelání odličova, určitě zkus Essential. :)
    W.

    ReplyDelete
  3. Jako co tak čtu tak každý si ho chválil :))) Já bych chtěla spíše zkusit micelárku od Garnier než tohle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Já si na garnier nemůžu stěžovat, ale používám ten zelený s výtažky z hroznů. Mixu jsem ještě nezkoušela.
    Co se týče anonymu výše, to snad ani nelze nekomentovat. Já osobně si vybírám podle toho, jak přípravek vypadá, voní a co by měl dělat. Všechny tyhle složky jsou důležité při koupi. A pokud se ještě někdo bojí pod svůj názor podepsat a uveřejňuje ho jako anonym, tak je to fakt smutné...
    bára.kára blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jmenuji se Jana, doufám, že jsem tedy vystoupila z anonymity.
      Přečti si ještě jednou, co píšu, protože já píšu pouze o vzhledu výrobku a ano, ten je důležitý, ale předpokládám, že primárně je důležitější obsah toho výrobku...

      Delete
  5. Dřív jsem používala ten zelený od Garnier a teď mám tenhle a přijde mi to skoro to samé, akorát tenhle je víc olejový....Ale mně odlíčí dobře a neštípe (a to mám dost citlivé oči), každý je prostě jiný....Já jsem spokojená:)

    ReplyDelete
  6. Nevím, co by musel Garnier vymyslet za produkt, abych si jej koupila... Je to pro mě prostě takové kosmetické dno ;-)

    ReplyDelete
  7. Já jsem si ho před týdnem koupila také a zatím jsem moc spokojená. Garnier je jedna z mála značek, která mi s mou citlivou pletí nedělá problémy. Dřív jsem používala zelený Garnier s výtažky z hroznů, ale chtělo to změnu. Příště asi vyzkouším tebou doporučovanou Mixu, mám krém od Mixy a jsem s ním moc spokojená :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.