Monday, May 05, 2014

CIEN Cocoa Body Butter


Zase jsem jednou dříve kupovala než přemýšlela. Totiž. Potom, co jsem u Sabči četla o voňavém eskymáckém tělovém másle, jehož fotku zveřejnila na Instagramu, jsem ho musela prostě mít. Proto jsem zašla do Lidlu a prostě čapla to, co mi přišlo pod ruku. Viděla jsem na tom název Cocoa a co se s kakaem dá zkazit, že?

No ukázalo se, že úplně všechno. V domění, že se jedná o přesně to samé máslo, co ukazovala Sabča na fotce, jsem se ho jala zkoušet. První přičichnutí. No, to není to eskymo, které si pamatuju. Ale třeba už si ho nepamatuju. Problém byl v tom, že to vůbec po kakau ani po eskymu nevonělo. Možná jsem si ze začátku něco vsugerovávala, protože jsem si myslela, že to to spávné tělové máslo, ale kdeže.


Ani konzistenčně to není úplně ok. Je to strašně špatná napodobenina tělového másla. Už na první omak je to hrozně chemické a divně se to táhne. Na kůži to zanechává divný a opět chemický film. Ono se to ani popsat nedá. Nevstřebává se a pokožka je potom celá ulepená. Vyživující schopnost nula nula nic. Vůně v kelímku není nic oproti tomu, co vás čeká, když si ho namažete na kůži. Po rozmazání se začne linout divný odér, který je hodně nepříjemný a celkem dlouho trvá. Produkt, nebudeme tomu říkat máslo, na pokožce moc dlouho nevydrží. Ráno už ho nemáte vůbec nikde a suchou kůži vám to nezahojí ani nezlepší.

Tohle byl teda nakupovací fail roku, který už snad zase dlouho nezopakuju. Za 129,-Kč jsem mohla mít třeba kousek něčeho jiného. Prodávají celkem 3 vůně a to kokos, mango a kakao. Všechno lepší než tohle. Mango voní lépe. Kokos voní lépe. Po eskymu. Už ho mám doma a je to mnohem lepší. Chystám recenzi :)

A jak jste na tom s másly od Cien vy?

12 comments

  1. Ahoj, já se mažu kokosovým olejem a už ho asi nic jiného nenahradí :-) Koupíš např. v DM od Alnatury za 110,- 220ml.

    ReplyDelete
  2. Tak to díky za upozornění. Já už kolem něj chodím nějaký pátek, a nějak by mě nenapadlo, že tam je takový rozdíl. Dám si pozor ;)

    ReplyDelete
  3. Tak tvoje recenze mě potěšila, už mám máslo cien vyhlídnuto několik týdnů a pořád na něj ne a ne natrefit...teď už nebudu hledat ... My Small Happinesses

    ReplyDelete
  4. Mě se líbí to balení, že se dá pak ještě na něco využít. Jinak mě děsí jeho velikost. Já se né zrovna moc ráda natírám a tohle bych spotřebovávala opravdu dlouho. Takže kupuju malá tělová máslíčka Alverde, abych to měla tak do měsíce pryč.

    Jinak se natírám občas máslem od Balea - kakao a nebo olejem Saloos - Levandule

    By-Moni

    ReplyDelete
  5. A to ten obal vypadá velmi pěkně a takové zklamání! No, určitě ho vyhledávat nebudu, díky za recenzi. :)

    ReplyDelete
  6. Páni, takový rozdíl mezi obyč a kakaem?

    ReplyDelete
  7. Peťa Lovely Hair si vo včerajšom videu chválila aj toto kakaové aj kokosové. Mňa osobne to moc neláka, takže riskovať nebudem zvlášť, keď je také obr. Zatiaľ mám obyč kokosák a Alverde anticelulitídový olej a veľké 400 ml telové mlieko od Neutrogeny, ktoré som dostala a vôbec z neho neubúda, čo mi pekne lezie na nervy:D Neznášam veľké balenia, radšej menšie a viac variant mazadiel:)

    ReplyDelete
  8. Já ho mám už poněkalikáté a zbožňuju ho. Mně to teda voní, ale chápu, že je to individuální.

    ReplyDelete
  9. to vzdy nastve ked si clovek kupi nieco zle :(
    Inak pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    ReplyDelete
  10. Mně teda nevoní, smrdí jak cosi sladkého, divného, umělého, ale nemůžu souhlasit s tou vyživovací schopností - nula, nula nic. Podle mě je výživný ažaž, dokonce se nemusím ani mazat denně a kůži mám hebkou, takovou vláčnou, vyživenou.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. V Německu mají lepší složení. :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.